Salonul Auto de la Geneva 2015

McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP

Publicat Joi, 19.02.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 0
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 1
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 2
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 3
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 4
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 5
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 6
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 7
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 8
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
McLaren P1 GTR: hibridul de competiţie al mărcii dezvoltă 1.000 CP - Poza 9
Englezii de la McLaren au prezentat noul P1 GTR înainte de debutul public de la Geneva. Modelul hibrid dezvoltă 1.000 CP şi este dedicat circuitelor.

Esential 800 CP dezvoltă motorul V8 de 3.8 litri al lui McLaren P1 GTR.
McLaren P1 GTR reprezintă cea mai nouă propunere a mărcii britanice pentru clienţii pentru care banii nu sunt o problemă nici când e vorba despre o nouă maşină. În cadrul Salonului Auto de la Geneva, McLaren va prezenta public un model de competiţie inspirat de versiunea GTR a lui F1, vopsită în aceeaşi combinaţie de culoare ca unul dintre descendenţii săi. Acesta primite să fie cea mai plăcut de condus maşină pe circuit din lume şi este cu 50 de kilograme mai uşoară decât varianta de stradă de la care s-a pornit la modificarea acesteia. Pentru a creşte nivelul de putere cât mai mult şi a reduce masa într-o măsură consistentă, cei de la McLaren au eliminat toate elementele care l-ar fi făcut pe P1 GTR să fie compatibil cu circulaţia pe drumurile publice.

McLaren F1 GTR şi P1 GTR, ambele în aceeaşi schemă de culori.

Motorizarea V8 twin-turbo de 3.8 litri a lui McLaren P1 GTR dezvoltă 800 CP şi este acompaniată de un motor electric de 200 CP.

Împreună livrează 1.000 CP către roţile din spate, echipate cu anvelope Pirelli şi jante de 19 inch din aliaj uşor şi sistem de fixare central. La nivel exterior, modelul iese în evidenţă prin eleronul masiv fix, care măreşte cu 10% apăsarea aerodinamică, totalizând 660 kilograme la 241 km/h. În plus, caroseria este mai lată cu 80 de milimetri faţă de modelul standard şi are o înălţime redusă cu 50 de milimetri. Geamurile laterale sunt din policarbonat, în timp ce plafonul şi capacul motorului sunt realizate din fibră de carbon. Ţevile de eşapament sunt realizate dintr-un aliaj de titaniu şi Inconel, datorită căruia sunt cu 6.5 kilograme mai uşoare decât cele standard.

Urmareste Automarket
McLaren va folosi noile P1 GTR într-o cupă monomarcă, iar clienţii care le vor cumpăra vor avea ocazia să se antreneze într-un simulator special şi să primească consiliere profesionistă în motorsport înainte de a se urca la volan.
Achiziţia unui P1 GTR include şi vizite la McLaren Human Performance Center, locul în care starea fizică a piloţilor este testată şi îmbunătăţită prin sfaturile medicilor de specialitate pentru performanţe sportive maxime. Preţul unui McLaren P1 GTR nu a fost dezvăluit, dar este aşteptat ca acesta să fie de ordinul sutelor de mii de euro, la fel cum este cazul accesului în programul FXX de la Ferrari, echivalentul său direct.

Via McLaren


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru