Mercedes lanseaza S400 BlueHYBRID

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 17.09.2008
Mercedes S400 BlueHYBRID va fi, pe moment, campionul emisiilor reduse de C02 in segmentul de lux.

Mercedes va lansa prima sa masina cu un sistem de propulsie hibrid, S400 BlueHYBRID, in vara anului 2009. Combinatia dintre motorul V6 pe benzina si modulul electric face ca S400 BlueHybrid sa fie cea mai economica berlina de lux echipata cu un motor Otto. Consumul mixt preconizat este de 7.9 litri benzina la 100 km. Aceasta ajuta la obtinerea celor mai mici emisii de CO2 din clasa sa  – numai 190 grame C02/ km. Consumul este cu 2.2 litri la 100 km mai mic fata de S350, modelul de la care s-a pornit, iar emisiile de CO2 sunt reduse cu 21%.

Motorul conventional V6 de 3.5 litri dezvolta 279 cai putere, iar motorul electric dezvolta 20 CP si un cuplu de 160 Nm. Rezulta astfel 299 CP si un cuplu maxim combinat de 385 Nm. Cu ajutorul puterii suplimentare obtinuta de la motorul electric, hibridul de lux accelereaza de la 0 la 100 km in 7.2 secunde si atinge o viteza maxima de 250km/h, limitata electronic.

Pe deasupra, S400 BlueHYBRID este primul hibrid de serie echipat cu un modul de baterie litiu-ion dezvoltat special pentru autovehicule.

Cu toate ca este bazat pe S350, noul hibrid poseda un tren motor imbunatatit, un motor magneto-electric si noua transmisie 7G-TRONIC dezvoltata special pentru a putea fi inclusa in dotarile tehnice ale versiunii.

Via | AutomobilesReview

 

 

Comentarii (11)

  • Tomosenko
    Tomo....
    Bre, esti abia venit. Si tu faci copy and paste? Bai, Automarket Work Force Media, voi nu ati auzit de site-uri de presa.Explicati-mi si mie care este estetica placerii in a rescrie cuvintele altuia in paginile tale? Unde-i spiritul jurnalistic. Sau sunteti niste amarati care a-ti terminat la Politehnica si nu aveti altceva de facut?
    0 0
  • marius
    huh ?
    si care`i problema ca informatia e preluata de pe alt site? ...eu unu` nu ma tot chinui sa accesez diverse site`uri de prin cine stie ce tari ca sa aflu` aceleasi treburi pe care le gasesc aici...daca nu`ti convine nu intra.
    0 0
  • @Tomosenko - exact, nu-ti place, nu te obliga nimeni sa intri pe site-ul asta, mai bine zi clar ca te oftici ca are mai multe vizite decat blog-ul tau de loser hahahaha
    0 0
  • Mircea Mester
    @Tomosenko
    Stimate domn,

    Multe dintre informatiile pe care le puteti citi pe Automarket sunt preluate, evident, din surse externe. Nu exista nicio problema in a spune asta, este absolut normal, industria auto adevarata se intampla in afara tarii noastre. De altfel, pentru a evita orice comentariu de tipul celui pe care l-am citit mai sus, redactia Automarket face, de foarte mult timp, un lucru pe care multi se feresc sa il faca: citeaza sursa. Si, mai mult, va ofera chiar un link spre respectiva sursa, pentru ca cititorii nostri sa poata aprofunda informatia.

    Din nefericire pentru dumneavoastra, informatiile aparute pe AutomobilesReview sunt identice cu cele prezentate de catre Mercedes in comunicatul oficial de presa, care poate fi regasit (in cazul in care aveti cont, desi ma indoiesc de asta) pe site-ul oficial de presa al constructorului german. In mai multe limbi.

    Multumesc.
    0 0
  • @Tomosenko
    ...da' tu, trogloditule, ce-ai terminat de nu stii sa scrii romaneste????....dreptul sau stangul???
    0 0
  • offf
    Oricum mai bine ati fi comentat cat de tare e mercedes, pentru ca scoate asa ceva, dar desigur tot pentru bogatasi.
    0 0
  • gtrazvan
    @Tomosenko
    Auzi mai desteptule, eu m-am gandit ca ai si tu dreptate in felul tau si atunci hai ajuta-i tu fianciar pe cei de la Automarket sa plece in deplasari sau da-le tu masinile in test si atunci o sa ai ce-ti doresti si tu si ei, teste, opinii si articole proprii.
    Am vorbit prea serios cu tine, mai pe scurt faci parte din marea categorie a taranilor prosti si complexati dar care fac tot felul de comantarii "inteligente".
    "prostul pana nu e si fudul parca nu e prost destul"
    0 0
  • Otto
    Asta e o veste buna, inseamna ca motoarele pe benzina de la performante trec la superperformante si mai putin poluante.
    0 0
  • Tomosenko
    Serios Mestere........
    Mestere, uite care e treaba. Pentru tine si pentru caligrafii de la Automarket e mai usor sa rescrii munca altuia, decat sa vii cu idei proprii, un concept propriu. Nenea Mesteru, spre marea mirare a ta chiar am cont pe site-ul media al Mercedes, dar tie si altora ca tine le vine greu sa citeasca unele comunicate care au 20 pana la 40 de pagini. Pai nu e mai usor sa iei de-a gata? In rest las-o jos ca macaie, argumentele tate sunt puerile. In jurnalistica se spune ca stirea are la baza trei surse, daca nu minim doua. La tine care-s alea doua? Daca pe aia oficiala nici nu ai consultat-o? Poate ca aia de la AR au scris si ei ceva gresit si spui si tu dupa aia tampenii. Nu trebuie sa te supere critica, daca e constructiva, dar ca si stapan al plantatiei ar trebui sa iti educi ucenicii in spirit creativ nu copiind sau inversind cateva cuvinte. Ori cine se scuza se acuza, domnule Mester. In rest va doresc numai bine. Si gandestet-te putin, asa cu mintea ta, autorul este mai apreciat cand prin sudorare fruntii lui munca lui se evidentiaza sau cand carpeste?
    0 0
  • de fiecare data ma mir cati retarzi si frustrati complexati is aici , si cel mai tare e cand mai mult retarzi se pun contra altuia, habar nu aveti sa vorbiti sau sa va exprimati inteligent, numa sa criticati sau sa va exprimati opinia de amorul artei cand habar nu aveti de nik, hai sa spunem si noi ceva si sa aprem p site.si da, m-am coborat la nivelul vostru si prin acest mesaj is si eu putin penal da eu macar nu ma pun sa iau apararea siteului(care fara suparare da nu e kiar profesionist facut la ora actuala) care nu vad sensul sau la te miri ce user da in fine ... romanul tot roman ramane
    0 0
  • gtrazvan
    Toti taranii fac pe inteligentii
    Iau apararea redactorilor, da, nu stiu cate revuste de specialitate si din cate tari ati citit voi, ca nu suntem la nivelul prezentarilor de afara si ca nici macar nu prea avem posibilitatea financiara si ca majoritatea o fac din pasiune mi s epare normal in Romania, dar uitati-va la un Quattroruote sau revistele de specialitate din Franta de exemplu (mai putin echappement) chiar si Auto Bild uneori sunt mai mult decat partinitori proprilor producatori.
    asta e un lucru de reprosat, care a fost cat de cat valabil si pe aici, dar ca articolele nu au 2,3 sure (mai ales cand e specificata si sursa) sau ca nu sunt facute de ei este absurd sa ceri si nu mi se pare nici macar relevand. Eu consider ca aici chiar asta este, o adunatura de stiri de stiri de pe ici si colo si mie-mi place, daca nu va place nu inteleg de ce intrati sau le comentati, mai ales cand comantarile voastre nu sunt constructive. eu am singura pretentie la testele facute de ei sa nu fie partinitori si pupincuristi.
    Daca aveti de comentat va arat eu orice revista de specialitate din Romania are o gramada de greseli si opinii partinitoare cu toate ca au un brand de renume in spate si posibilitati financiare mult mai mari.
    Apropo, cam toate testele auto-moto si cam toate revistele din Romania au testele si comantariile preluate din afara asa ca v-ati gasit voi sa comentati.
    M-am saturat de prosti infatuati care habar nu au dar ei critica.
    Faceti si voi macar o descriere corecta a masinii pe care o conduceti sa vedeti "ce usor este" si ce articol de kkt ati face.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru