Mercedes, mai profitabil decat Toyota?

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 20.03.2008
Seful Daimler, Dieter Zetsche, sustine ca atingerea unei tinte procentuale de 10% profit ar duce Mercedes deasupra Toyota.

Esential

10% profit net vizeaza Mercedes in urmatoarea perioada, cifra care ar duce marca germana pe primul loc in lume ca profitabilitate.

Compania Daimler, ramasa independenta dupa despartirea de Chrysler Group, vrea sa depaseasca Toyota in termenii profitabilitatii. Declaratia ii apartine chiar sefului Daimler, Dieter Zetsche, care sustine, intr-un interviu acordat publicatiei Bilanz, ca Mercedes vizeaza 10 puncte procentuale in ceea ce priveste profitul. Acest rezultat i-ar urca pe germani peste Toyota, prima companie din acest punct de vedere in lume.

"Vrem sa atingem acest target intr-un mod constant, nu doar sa ajungem acolo. 10% este un procent foarte provocator, insa reprezinta in acelasi timp o tinta realista", a declarat Zetsche. Intrebat despre posibilitatea ca acest procent sa plaseze Mercedes in fata celor de la Toyota, seful germanilor a spus sec: "Da, vrem sa ducem brandul Mercedes in fata tuturor si in ceea ce priveste profitabilitate".

Taguri: Mercedes, Toyota

Comentarii (3)

  • Crysty
    Mercedes
    Ar avea sanse ! Multa bafta !
    0 0
  • deja
    Deja au depasit handicapatul de toyota!
    0 0
  • zarnesteanu
    Le tin pumnii
    Avand in vedere ca Mercedes isi trateaza angajatii ca pe niste fiinte umane probabil le va fi destul de greu. Un om are nevoie de concedii medicale, beneficii, o recunoastere a experientei si clasei pe care o demonstreaza la locul de munca si multe altele. Merecedes plateste toate astea. Poate cineva sa spuna acelasi lucru despre bashina japoneza? Acum incearca sa implementeze aceeasi politca sclavagista din intreprinderile japoneze si in America de Nord, vezi cazul recent din Canada. Astia au impresia ca discuta cu japonezul-robot fara personalitate si fara viata de familie. Orezul crede ca muncitorul european sau american trebuie sa-i fie fidel pe viata, sa lucreze fara comentarii 12-14 ore pe zi si la sfarsit sa se ploconeasca pentru un salariu pe care muncitorul japonez il ia fara sa cracneasca. Primul pas a fost incearcarea din rasputeri de a impiedica formarea unui sindicat perfect legal. Pasul urmator este concedierea si actionarea in justitie. Sa vedem cat de departe au tupeul sa mearga. Din fericire insa in Europa si America de Nord oamenii gandesc si nu accepta fecalele servite cu polonicul.Bafta multa Mercedes.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru