Mercedes scoate din producţie versiunea ML63 AMG
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Începutul de an aduce veşti proaste pentru fanii diviziei AMG. Versiunea de performanţă a SUV-ului ML a fost scoasă din producţie de constructorul din Stuttgart la finele lunii decembrie. Alături de versiunea ML63 AMG, Mercedes a mai scos de pe linia de asamblare şi opţiunea diesel a aceluiaşi model, ML450 CDI.
Gama SUV-ului din Stuttgart va mai include doar două motorizări pe benzină, actualele ML350 şi ML500, puse în mişcare de un V6 de 272 de cai, respectiv de un V8 de 388 de cai putere. Pentru fanii unitaţilor diesel oferta este ceva mai variată şi constă în trei versiuni distincte: ML300 CDI cu motor V6 de 190 de cai, ML350 CDI, cu motor V6 de 224 de cai şi ML350 CDi BlueTec, cu acelaşi motor V6 şi 211 cai putere.
Toate motorizările prezente în gama lui Mercedes ML sunt cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Toate motorizările prezente pe M Klasse sunt DEJA cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic. Varianta 63 AMG era ajutata de un 7G Tronic cu tenta sportiva, numit AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC.
Renuntarea la motorizarea 63 AMG tine in primul rand de politica de downsizing inceputa deja de ceva timp (si 500le sunt si vor fi schimbate) si apoi de schimbarea modelui cum bine a spus Alex;
"Noul" 63 AMG, numit in continuare la fel din considerente de conservare a valorilor traditionale este de fapt un 5.5 biturbo de 5461cmc, care in functie de clasa si nivel de echipare poate avea cca 544 cp sau chiar cca 570 cp (mai putin C Klasse, care din considerente de pozitionare in familie (si siguranta in functionare) o sa fie limitat pana in 500 cp - actualul C 63 AMG se "opreste" pe la 460cp).
Acest "nou" 63 AMG este deja prezent pe CL Klasse facelift si noul CLS Klasse;
Singurul 63 AMG "veritabil", adica 6208 cmc - natural aspirat, va ramane "alintatul" de SLS AMG, care, la fel din considerente de pozitionare si apartenenta ocupa un loc special in familia Mercedes Benz.