Mitsubishi inchide divizia Ralliart
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Divizia de performanta Ralliart a japonezilor de la Mitsubishi va fi inchisa din cauza lipsei de fonduri. Se pare ca aceasta divizie este victima implicarii din ce in ce mai scazute a niponilor in motorsport si a vanzarilor extrem de scazute pe care le-au intampinat. Totodata, multitudinea de componente aftermarket disponibile pentru modelele Mitsubishi care aveau si o versiune Ralliart a redus interesul clientilor pentru aceste modele.
Inchiderea diviziei de performanta Ralliart nu inseamna sfarsitul modelelor Lancer Ralliart, Lancer Sportback Ralliart si Colt Ralliart. Oficialii Mitsubishi au declarat ca le vor produce in continuare, dar viitorul acestui gen de modele este incert. Practic, cei de la Mitsubishi pot sa produca oricand un nou model Ralliart deoarece detin toate drepturile legate de acest nume si de sigla respectiva, dar decizia finala va fi luata in functie de vanzarile pe care le vor inregistra aceste modele.
Din pacate pentru fanii si clientii Mitsubishi, componetele si accesoriile Ralliart nu vor mai fi disponibile. Astfel, toate elementele de caroserie, accesoriile vestimentare si elementele de la interior ce purtau sigla Ralliart nu vor mai fi disponibile pentur clientii producatorului nipon. Din fericire, piata de componente aftermarket are o oferta bogata pentru acest producator, clientii Mitsubishi avand suficiente posibilitati in afara de componentele Ralliart.
Divizia Ralliart a fost fondata in aprilie 1984, iar inchiderea acesteia a fost stabilita cu doar doua luni inainte de aniversarea a 26 de ani de existenta.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mitsubishi in Romania
-
Mitsubishi ASX Preţ: 17.981 - 28.905 €
-
Mitsubishi Eclipse Cross Preţ: 24.228 - 33.629 €
-
Mitsubishi L200 4 usi Preţ: 24.919 - 34.201 €
-
Mitsubishi Outlander Preţ: 24.609 - 45.434 €
-
Mitsubishi Outlander PHEV facelift Preţ: 42.352 €
-
Mitsubishi Pajero Preţ: 32.988 - 45.696 €
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026













Dar nu sunt singurele care sau dus.