OFICIAL: Alfa Romeo 159 Facelift - foto si info (UPDATE)

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 20.02.2009
Alfa Romeo a dezvaluit detaliile complete cu privire la facelift-ul operat modelului 159.

Alfa Romeo a prezentat primele imagini si detalii despre facelift-ul modelului 159. Modificarile operate asupra acestuia sunt minore si extrem de subtile. Pe langa schimbarile estetice, Alfa 159 a primit si doua noi motorizari: un motor 1.8 TBi pe benzina si unul diesel JTD de 1.9 litri. Cu ajutorul unui sistem de distributie variabila, propulsorul TBi de 1.8 litri dezvolta 200 CP si un cuplu motor de 320 Nm. Echipata cu acest motor, Alfa Romeo 159 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7.7 secunde si poate atinge o viteza maxima de 235 km/h. Constructorul italian preconizeaza un consum mediu de 8.1 litri de carburant la 100 km parcursi in ciclu mixt.

Motorul diesel JTDM de 2.0 litri dezvolta 170 CP si un cuplu motor de 360 Nm. Acest propulsor ii permite lui Alfa Romeo 159 sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.8 secunde si sa atinga o viteza maxima de 218 km/h. In ciclu mixt, consumul de carburant al acestui motor este de 5.5 litri la 100 km parcursi, pe cand emisiile de CO2 inregistrate sunt de 142 grame de CO2/km.

Unitatea TBi de 1.8 litri poate fi cuplata la o transmisie automata cu sase trepte sau la o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Puterea motorului este transmisa puntii fata cu ajutorul noului diferential controlat electronic Q2.

Via | Autoblog.it

Comentarii (39)

  • ??
    Ce au modificat la masina, in afara de noi motorizari?
    1 0
  • ....cauciucurile....
    1 0
  • Nu se poate numi face-lift.
    Cred ca au schimbat doar forma cifrelor de pe cadranele de bord. Stirea e fara continut.
    0 0
  • voi nu vedeti bine?cum ce au modificat?totul!si nimic...
    0 0
  • Andrei
    fosrte subtile
    atat de minore si de subtile incat nu prea le-a observat nimeni...:)
    oricum masine e foarte frumoasa... pacat ca fiabilitatea lasa de dorit
    0 2
  • marius
    galerie foto
    In cadrul galeriei ati introdus si poze din mapa de prezentare a modelului MY08.Si da,nu este vorba de un facelift.
    0 0
  • @marius
    S-a corectat. Multumim pentru sesizare.
    0 0
  • Aspect
    Am privit-o din toate unghiurile si sincer parca nu mai are aerul de design italian....seamana mai mult cu ceva american...linii grosolane.
    0 0
  • superba
    superba.nam avut o pasiune pentru alfa, pana cand am avut privilegiu de a si conduce una.am fost placut surprins de caracterul sportiv al masinii, iar problema fiabilitatii a fost remediata de mult, nu mai e de mult masina pe care nu te poti baza, mai sunt probleme desigur, dar e demn de toata lauda progresul celor de la alfa, care au adoptat o schimbare de design radicala acu cativa ani.
    0 0
  • Fiabilitate
    Am vazut ca a venit vorba de fiabilitate.Alfa a fost fiabila inca de cand aveau modelu 75 (1986) dacanu mai devreme.Modelul despre care vorbesc in prezent mai ingroapa multe masini.Si modelele noi sunt fiabile dar.......nu se mai face ce sa facea odata.
    0 0
  • @bongo
    Ai dreptate, modelul 75 a fost unul care a facut istorie in cursele de touring si nu numai.A adus multi fani marcii in special in urma competitiilor impotriva m3-ului.Masina si-a dovedit de nenumarate ori fiabilitatea in conditii extreme.parerea romanilor in special, este preconceputa, poate datorata renumelui prost pe care il are fiat.

    au fost unele probleme de fiabilitate, masinile find mai sensibile daca nu erau bine intretinute.din cate stiu au blocul motor mai subtirel, dar in general sunt masini foarte fiabile.dar nu pentru romanii care probabil baga ulei de ricin in motor.
    0 0
  • giuliano
    multumit
    DE FAPT........ SUPER MULTUMIT . AM 150.000 KM SI PUTELE INCA MAI INTORC PRIVIREA CAND TREC
    0 0
  • super
    1.8 turbo benzina 200 cp! in sfarsit un motor sub 2L super tare la alfa
    0 0
  • @mogli
    "caracterul sportiv al masinii," inseamna ca nu ai condus multe masini! (ce caracter sportiv poate a aibe o balena-?159 e cea mai grea din clasa ei! uitate si la performantele 0-100 ) fiabilitate..ptiuuuu am avut un 147 3 luni pe mana si mi-a mancat zilele: toata ziua se apindeau beculete -x bec failure , airbag failure etc electrica este 0! motorul desi avea 120 cai tragea ca o martoaga si era precum zicala MULT ZGOMOT PT NIMIC!, schimbatorul de viteze se misca in viteza ca batul in mamaliga, la gropi troncanea incat aveam impresia ca ceva se rupe sub volan! orice groapa trebuia abordata cu respect-- franare excesiva , redus in treapta 1! + 1.8...200 hp altii faceau treaba asta demult iar diselul de 170 hp este facut si de balena de pasat 2.0 tdi C-R 170 hp...in linie dreapta eu zic ca este cam rusinos sa te faca un carnacior si sa te consideri marca sportiva!
    0 1
  • @ scrieti numele sau pseudonim
    eu am condus alfa romeo 156, schimbatorul de viteze era foarte ferm, probleme la sistemul electric nu avea, iar gropile nici nu troncanea sau ma rog troncanea ca era prost intretinuta si aici ma refer la gropi luate cu viteze peste 100km/h ceea ce a dus la uzura toturor pieselor din trenul de rulare.ca sa iti dau un exemplu, am luat o groapa pe valea oltului cu peste 120 si tot ce s-a intamplat sa indoit janta, iar altii in aceeasi groapa in aceeasi noapte, 2 camioane de 7.5 tone no mai plecat de acolo iar la un tir de 22 de tone i so rupt suspensia pe lamele de la vagon.deci eu cred ca am scapat ieftin si cu asta mi-am dat seama ca masina e foarte bine construita.mentionez ca masina e din '96 si e condusa de altii ca o caruta, deci foarte prost intretinuta. e un 1.9jtd si sincer am omorat pe drum si passat si audi a4 si seat si pot sa spun sigur ca bate la plecare de pe loc un a4 1.8 benzina.

    in ceea ce priveste caracterul sportiv al masinii, mai documenteaza-te putin, vezi cam ce suspensii au din fabrica, uite-te la caroserie si iti vei da seama, e in traditia alfa sa faca masini sportive.cand spun caracter sportiv ma refer la motoare puternice pentru cilindreea lor si suspensii extraordinare, plus o caroserie destul de lata si bine inchegata.

    am condus destule masini incat sami dau seama, detin un bmw 324d si am condus foarte mult si serii 5 de peste 150 de cai, renault clio williams (daca stii ce este) de grupa N2 cu 190 cai la 900kg si multe altele, sa nu mai spun ca am facut si raliu la viata mea.deci in ceea ce priveste experienta mea cu masini puternice, eu zic ca am destula.

    iar daca tu ai avut o alfa forjata de care cineva sio batut joc, nu e de vina masina.cea pe care am conduso eu nu avea nici una din simptomele insirate de tine.mai mult decat atat, celor pe mana cui am dat masina, au ramas socati cat de bine trage motorul, unul din ei avand a4 1.8.deci mai condu una, cel putin 156 si poate te lamuresti si tu, culmea, din cei care au alfa nam auzit pe nimeni sa vrea alta marca.intra pe un forum alfa si vei afla de ce e asa de sensibila la gropi, afla un pic de suspensia masinii si apoi critica.
    2 0
  • @mugli
    :)) tu cu un 1.9 jtd de 8v (pt ca e din 96) ai facut un 1.8 de pe audi:)) ala stia ca te dai cu el???? cel mai slab 1.8 pe audi dc este turbo pleaca de la 150 hp pana la 200(230 pe s3 vechi) iar aspirat a fost de 125 pe primul model ...deci cu al tau 1.9 de 115 hp nu faci nimic omori doar muste ! ai omorat passat si seat si audi...ce motorizari , din ce an?? ei stiau ca tu te intreci cu ei?? :))masini sportive dar cea mai puternica motorizare este de max 260 hp:)) lame !! sportiv inseamna de expl m3 , rs4 ,ia si tt-rs ca acum vine etc sportiv nu inseamna disel si in nici un caz 1.9 ! si lasa-ma cu sensibilitatea ...la o masina nu e normal sa strangi bucsele de sub voln pt ca incepe sa tremure dupa 3 gropi...doar pt ca este "stabila" ! oricum imi plac cei ca tine care care se lauda ca au facut masini mai slabe ca performante din fabrica...am facut un a4...si uit sa spun ca era un 1.9 din 98 de 90 cai...sau ca nu stiu ce motorizare e sau dc respectivul avea de gand sa alerge! masina pe care am avut-o nu isi batuse nimeni joc de ea pt ca la orice masina tin si o ingrijesc cat pot de bine! problemele electrice /electronice + cele de bucsaraie sunt binecunoscute si pe forumurile fanilor ! afla ca si alte maisini ofera suspensii sportive (pe versiuni specifice-vezi cazul gti-ului care datorita stabilitatii a facut pe test track-ul celor de la 5th gear acel subaru, vezi honda, mitsu,bmw etc astea de ce nu sunt asa sensibile la gropi??)
    0 0
  • @mowgli
    la viata ta de 21 ani :)) minciunicaaaaaaa
    0 0
  • minciunica
    ce consideri ca e minciunica? ca am participat la raliuri? de ce? fac karting de la 12 ani si am facut rally cross.taicamio e campion national la vtm deci am tangente cu lumea asta.daca pentru tine doar m3 e masina cu caracter sportiv inseamna ca tu traiesti din eurosport si need for speed.condu un renault clio williams si ala are caracter sportiv.bineinteles ca am afacut un audi 1.8 benzina din 95, doar nu credeai ca rs6? am un prieten cu masina asta si leam comparat cele doua.acuma tipul cu audi vrea alfa 156, culmea diesel.seatul si passatul erau ambele diesel, iar tinand cont ca m-au vazut in oglinda si au accelerat pana la 150 la intrarea in oras de la 90 eu cred ca stiau ca ma intrec cu ei, mai mult, ei mau provocat.modele de care vorbesc erau ambele diesel.

    nu spun ca masina nu are probleme la bucse.tocmai asta am spus, ca din cauza suspensiei masina nu e buna pentru drumurile noastre, fiind mult prea sensibila.

    masina sport nu e orice peste 300 de cai.vezi ca masina sport e si renault 5 turbo cu 150 de cai din '85 sau mazda mx5 tot pe acolo.poate nu intelegi bine expresia "caracter sportiv".bmw-ul de exemplu e o masina cu caracter sportiv, fie el si de 115 cai.

    numi place sa ma laud, si nu cred ca e cazul sa ma acuzi de minciuni, avand in vedere ca nici nu ma cunosti.respect si weekend placut.
    0 0
  • @mowgli
    acolo la scoala aia de karting nu va invatau sa "scriti" ?? si dc alea erau diseluri de ...90 sau 105 hp nu ti se pare normal ca le-ai facut??? de ce nu te-ai luat cu unul de 130 sau cu unul de 150! cand compari ceva ,compara mere cu mere si pere cu pere ca nici tactu nu se intrecea pe trasee montane cu masini din grupe superioare! dar sa nu vorbim de minciunicaaaa care nu ar fi stare sa ne enumere 5 etape de vtm (let's google ) haudiul de care spuneai din start pierdea ..aspirat de putere identica always pierde in fata unui disel + turbo de acceasi cilindree (sau pe acolo) hai ciao ca mai avem si alte treburi
    1 0
  • de pe eternul google:

    Alfa 156 este un automobil complet original. Cu un stil puternic si compact, masina e perfect lipita de sosea. Materiale speciale, cum ar fi aliajele de magneziu si aluminiu, motoare puternice si cu performante ridicate, un sistem de suspensii foarte avansat si sisteme de siguranta activa si pasiva deosebite. Alfa 156 este rezultatul unui design inovativ, solid si de incredere, manevrabilitatea si sistemle de siguranta bazandu-se pe cele mai moderne solutii tehnologice.

    In Alfa Romeo 159 deschide un nou capitol in proiectarea berlinelor ’’Cuore Sportivo’’. Cele mai recente inovatii tehnologice fac din Noua Alfa 159 o masina de clasa superioara, cu maxime performante de confort, dinamica si siguranta - activa si pasiva. Neatinse raman doar caracterul si stilul sportiv traditional masinilor Alfa Romeo, precum si inconfundabilul temperament italian.

    articol din ziar:
    propulsorul de 1.8 poate părea extrem de modest, dar după câteva reprize de condus constaţi că reuşeşte cu uşurinţă să asigure maşinii caracterul sportiv specific mărcii. Iar, dacă luăm în calcul că în această

    wikipedia:
    Alfa Romeo always had a daring commercial policy, constantly experimenting with new solutions and using them in its series production, even at the risk of losing market share. It represented those makes of cars that permitted sporty driving on common roads, provided the driver was enthusiastic enough to appreciate their particular "sound".

    I've never driven a german car that could make me laugh. In all fairness I must specify that I have never driven a Porsche, but I've tried several VW's, Audi's, Opel, Mercedes and some Beemers. I've tried both economy models and the top of the line. Some of the big Beemers made me smile, but none of the cars made me laugh and shout as several Alfa's has made me do..
    Thomas Standtoft

    daca nici asa nu te-am lamurit ca e o masina din "nastere" sportiva, eu ma retrag.
    0 0
  • apropo
    vezi ca passatu are 110 cai si alfa 105 cai.deci mere cu mere prietene.
    0 0
  • @mowgli mincinosul
    apropo vezi ca esti si mincions! ai vorbit de un alfa 156 disel mai sus din 96! afla ca la vremea aia faceau 1.9jtd 8v de 116 hp! passatul si leonul disel au puteri cuprinse intre 90 si 150 hp pe motoarele disel(90,101,105,110,115,130,150 depinde de an ) alfa are 105 hp pe motorul de 1,6 fara twin spark (adica fara variator de faze adica un fel de vvt ca sa pricepi si tu mr cartMAN) deci habar nu ai ce ai condus ??cand erai la semafoare dupa ce ii faceai scoteai capul pe geam sa ii intrebi ce motor 1.9 au??? LAMEEEE!!!!! cand ma refeream la mere cu pere era vorba de un a4 din 95 BENZINA dupa cum spuneai, care are 125 hp fiind aspirat (altfel nu aveai nici o sansa dc era turbo..timpi scOsi de VARIANTA turbo sunt undeva sub 8.5 iar la alfa cu motorul de 1.9 undeva la 10.3 )...timp intradevar mai mic fata de un 1.8 aspirat de a4 din 95 care scoate undeva la 10.6 CE MA ZICI MINCINOSULE ACUM AI CONDUS ALFE DE 1.9 DE 105 HP?? :)))
    0 0
  • @mowgli mincinosul
    NU SE COMPARA UN BENZINAR DE 1,8 FARA TURBO CU UN DISEL DE CILINDREE MAI MARE CU TURBO CA SA PRICEPI SI TU (ORICUM DIFERENTELE SUNT DESTUL DE MICI SI ASA ...10.3 VS 10.6 PE SUTA DECI HAI SICTIR)
    0 0
  • idiotule
    termina cu insultele.
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=27181
    http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156

    uitete cati cai are desteptule.da am gresit in privinta anului, e 97, nam de unde sa stiu exact ca nu e masina mea.stiam ca e primul an si stiam ca e 96.

    deci dupa cum vezi, masina are 105 cai, nus mincinos, si indiferent cati cai are un passat, unul peste 96 nu are mai putin de 105.deci are mai mult decat alfa romeo.
    0 0
  • nu stiu sa scriu
    nam invatat sa scriu prietene si nici nu ma intereseaza sa scriu corect pe un site despre masini, dar, ar fi bine sa stii ca se scrie diesel.
    0 0
  • Baieti, e momentul sa va calmati. Luati o gura de aer si ramaneti la subiect - Alfa Romeo 159 Facelift.

    O seara buna si un weekend placut!

    Sebastian
    0 0
  • @mowgli mincinosul
    ai fi uimit sa afli ca si in 2005 vindeau passaturi pe ultimul tip de platforma cu 1.9 -90 hp si de 100 si de 105! hai ura si la gara cand am sa vad unu ca scoate capul pe geam sa ma intrebe ce motor am sub capota am sa stiu ca esti tu si am sa rad !oricum bine ca am aflat ce masina ai defapt bmw-uri transformate in alfe minciunica dute mai da o tura cu cartul in spatele curtii...a stai ca la ora asta se da tactu pe deal in etapa de vtm
    0 0
  • scuze
    mii de scuze domnu' Sebastian ca am "murdarit" subiectu, vroiam sa-i dovedesc omului ca nu mint, ca alfa romeo are 105 cai.da vad ca unii nu pot avea o dezbatere fara insulte si alte chestii de genu.romania va creste prin bun simt si responsabilitate.
    0 0
  • Mowgli
    Ba omule tu ai aterizat din jungla? Hai spune la toti ce masina ai tu ca nu am mai ras demult!!!! AAAAAAA nu ai masina ai doar doi cai si o caruta??? Scuza-ne dar acest forum nu se adreseaza carutasilor voiajori..
    0 0
  • bmw 324d
    am un bmw E30 324d. E30 e modelul preferat de la bmw, si prefer unul vechi in favoarea unui nou oricand.da ce relevanta are?ca noi vorbeam de alfa romeo
    0 0
  • Pt baiatul care erge cu turma.....
    Poate omul nu suporta sa se vb si despre alte masini....conform turmei din Romania ....masinile nemtesti sunt cele mai bune.....de ce sa nu il mangaiem pe crestet si sa ii spunem ca asa este...."tara" are nevoie de oameni care nu isi pun intrebari....audi, vw.....the best...asa este, nu trebuie contrazis....trebuie indemnat in prostia lui.....chiar protejat in asa fel incat sa traiasca in lumea lui fericita.....multi ani fericit. Vorbeste de fiabilitate la alfa.....dar uita cum fumega passatul nou prin oras.....cati l-au vandut de nou....cand si-au dat seama ce pacoste si-a luat....auzi....in 2008 se lauda cu common rail de 2.0l cand alfa l-a pus in 1997 prima data. ....jenant...jenant...deci...nu mai intati in polemici....oamenii sunt setati....precum masinile, pe o idee, nuu sunt nemtesti...sa nu auda....asta este ...mila pt ei....nimic mai mult....o zi buna.
    P.S. Stiu ca o sa sara cu tot felul de obectii....etc...repet..mila!! si atat.
    1 0
  • cristi
    unii au produs c-r altii au produs P-D ! p-d pana in 2005 a avut multe + 'uri in fata c-r ! nu blama o tehnologie doar pt tu nu ai deloc habar de ea! pana a ajuns un 1.9 c-r sa aibe 150 hp trecusera deja 5 ani de cand pd oferea asa ceva! somn usor! si la emisii :Volkswagen Passat (2005-) 4Dr Saloon 2.0 TDI CR S (08) Emissions Data (co2 gm/km) 153 iar un 1.9 16 v jtd Emissions Data (co2 gm/km) 157 ! deci unde este marea diferenta la scos fum???+ ca unul este 1.9 si altul 2.0
    0 1
  • @ss
    foarte frumos ai pus problema.uite si eu sunt fan deutch cars, pentru mine e bmw si restu.dar sincer alfa ma imrpresionat, si chiar imi sta gandul sa-mi iau una.ai dreptate cu fumu la passat.toata lumea le lauda.stiu pe cineva care si-a luat doua bucati, 4x4 noi noute de la reprezentata.cand s-a uitat mai atent la ele, a descoprit o gramada de chestii ciudate, ca de exemplu bucse uzate si alta vopsea pe sub cea "la vedere",acuma tipu e in proces cu vw.
    @cristi:fumul negru nu e compus doar din co2, mai sunt si alte "ingrediente".plus ca ce se declara e una, iar realitatea e alta.nu spun ca una polueaza mai mult decat alta, doar ca nu ne putem lua dupa producator indiferent care ar fi el.cel mai bun exemplu sunt hibridele.

    spuneti ce vreti, pe mine alfa ma impresionat mai mult decat audi sau passat si raman la ideea ca este o masina mult mai sportiva decat passat, seat, skoda, la fel cum bmw e mai sportiva decat audi.iti ofera o mai mare placere cand le conduci.
    1 0
  • @mowgli
    ce legatura are ce vinde reprezentanta cu ce produce vw??? intrebam si eu..ai vazut linia de productie (pe utube) a celor de la vw??? crezi ca aia au prostit incat sa puna buicsi vechi si tot ce spui tu DUMNEZEULE CUI DAU RASPUNSURI ???DAHHHHH.2) vw a vandut masini cu filtre dpf pe vremea cand alfa inca mai facea motoare euro 2! deci scuteste-ma ca ai vazut passaturi care scot fum negru...sti cat erau de forjate si cati km aveau.???.."am vazut un passat pe drum azi scotea fum mult...e clar asa fac toate " :| ??/si ca info pt tine : fumul negru scos de un disel este ok...dc e alb sau albastrui atunci sa te ingrijorezi! cifre declarate???bai baiatule tu crezi ca astia se joaca precum firmele noastre cu cifrele ???tu crezi ac aia au un fel deITP pe care il iei cu 3 mil??? si daca alfa te-a impresionat mai mult decat audi e clar...sa nu mai discutam de superperformante si motoare extrem de puternice...sa nu mai vorbim de lux dus la extrem, de confort si inovatie, de 24 le mans , de quattro....
    0 0
  • mowgli
    si vezi ca tocmai au postat baietii un clip cu un r8 v10 fsi...dar stai...tu ai urcat doar in audi 1.9 tdi si ti-ai format opinia...
    0 0
  • r8 le-mans quattro & co.
    vezi ca r8u tau o fura de la m5 si m6.si mai vezi ca toyota si multe alte masini au fost testate de co2 si nu-s nici pe departe cele declarate si nu au fost testate de rar.audi lux dus la extrem? eventual rolls royce (bmw) sau maybach (mercedes),da nu are rost sa te pui cu oamenii care au un fetish pentru grupul VAG.btw, si bmw are euro 2 pe seriile 5 e39, asta inseamna ca passatu e mai bun sau cum?

    24 le mans-ceea ce probabil stii tu e ca audi are motare diesel in le mans.corect.insa ceea ce probabil ori nu stii, ori ignori, e ca audi e mult mai favorizat de F.I.A, tocmai pentru ca este diesel.cele pe benzina sunt restrictionate la 4000 cm si 1.5 bar
    dieselul are restr. la 5500cm si la 2.95 bar plus ca diesel are voie cu 2 turbine parca, benzina cu 1.deci nu te mira ca audi castiga ca nu de prosti o cheluit miliarde pt un motor diesel.

    quattro-imbatabil in grupa b si raliuri prin toata lumea, un sistem foarte avansat si performant care a adus multe succese si mult renume marcii audi.corect.IN 1985!!!.tocmai m-am uitat pe un site in care se voteaza quattro versus xdrive.ai fi surprins sa stii ca xdrive a primit mai multe voturi.

    problema cu fumul la audi-vw e notorie.toata lumea stie de ea.aia e clar.mai intra si pe alte pagini.stiu ca iti raspund degeaba, ca tu tot pe a ta o tii.dar poate mai sunt si altii care citesc.DUMNEZEULE CUI DAU RASPUNSURI.imi place ca esti comic, in ignoranta ta.

    acuma putem schimba subiectu te rog?
    0 0
  • Italienesti, frantuzesti, germane, etc...
    Nu trebuie polemizat la maxim....nu vorbim aici de r8 ..masserati...ferrari...etc....vb de masini de strada, normale, diesel sau benzina, care ne afecteaza buzunarul cand se strica. Ar fi bine sa trecem cat mai rar pe la service. Ceea ce nu vor unii sa vada este ca a disparut mitul masinii germane, care nu vrea sa se strice...e doar o chestiune de exploatare....si atat. Unii repara articulatia, unii motorul, etc. Eu vreau sa subliniez ca se blameaza o marca in defavoarea alteia fara argumente solide, doar pt ca una este italieneasca si alta germana , in cazul de fata. Dar daca te uiti cate piese de origine italiana sunt pe diferite modele de la VAG sau cate piese germane pe diferite modele de masini italienesti rezulta ca toate sunt cam la fel, difera doar solutia tehnica de proiectare, mai reusita sau mai nereusita, si asa aflam pe buzunarele noastre ceea ce trebuiau ei sa stie din teste. Legat de fum la Passat sau Audi....e recunoscut si de catre fabrica ca acest model de motor 2.0 tdi nu este fiabil....nu trebuie sa spunem noi....daca este sau nu...poate doar cei care il si detin ar trebui sa spuna o opinie...fumul...si cu filtru particule si fara iese , dar nu ca la tractor, in cazul modeluli Passat 2.0 tdi, care mai are si filtru particule. Legat de common rail la Fiat si la VAG, este evident ca VAG a inceput sa faca CR, si nu Fiat Pompe Duse, asa ca.....10-12 ani diferenta spun ceva....cred eu....Plus cate marci mai folosesc numai jtd de la fiat in dieselurile lor....sau HDI de la peugeot pe care il vrea si BMW pe unele modele ale sale.....de la VAG nu prea vrea pana acum nimeni motoare, si asta nu ca vag ar refuza baniii....sa fim seriosi. Plus sa nu comparam CDI mercedes in aceeasi tehnologie cu experienta aproape la fel de lunga ca a lui FIat sau Peugeot cu PD de la VAG.....pt ca sunt tot nemti........asta pt diesel....apropos de benzina ....mult laudatul FSI ....pe strada....nu prea se lasa vazut. O fi sublim....dar lipseste cu desavarsire....Salutari.
    0 0
  • rackim
    despre alfa
    am o alfa 156 1.8. 16V TS din '99....e cea mai buna masina pe care am avut-o pana acum...si am avut si un seria 5 si un seria 3....si am condus si audi a4....pe departe cea mai ca lumea masina....si vorbesc acum de masini pe care si le poate permite cineva care munceste in Romanica noastra iubita pe un salar de 15 milioane;)......
    0 0
  • TAMARA
    am o alfa din 2009 si degeaba,,,,,, la ora 12 duminica nici nu exista un nr de tel la care sa raspunda cineva de la garantii ptr. mi s-a blocat cheia caut de 2 ore si nimic...........grozava masina in Timisoara prost organizat service .............. si apropo se vinde - modelul cu scaune in piele si de toate pe ea, maxim ce se poate - fara covorasele de guma care costa 300 euro separat sau cum mi s-a spus la alfa cumparale de la Praktiker............no coment!!!!!!!!!!!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru