OFICIAL: Cel mai puternic break Mercedes - E63 AMG Estate
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes a dezvaluit in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt fratele break al modelului de performanta E63 AMG, anticipat deja de intreaga presa de specialitate si spionat indelung pe circuitul de la Nurburgring.
Noul E63 AMG Estate vine echipat cu un motor V8 de 6.3 litri, capabil sa livreze o putere totala de 525 de cai, cu 11 cai mai mult decat predecesorul sau, si un cuplu motor de 630 Nm. Cuplat la o transmisie AMG Speedshift MCT, cu sapte rapoarte, propulsorul este capabil de performante de invidiat, reusind sa-i imprime break-ului o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in doar 4.6 secunde. Cum era de asteptat, viteza maxima este limitata electronic la 250 de km/h.
Desi ofera performante imbunatatite si mai multi cai putere, unitatea cu opt cilindri este mai economica cu 12 procente decat cea instalata pe vechiul E63 AMG Estate. Noua generatie se poate lauda cu un consum mediu de 12.8 litri/100 de kilometri.
Pentru a putea tine sub control herghelia de sub capota, Mercedes a echipat break-ul cu o versiune imbunatatita a suspensiei sportive AMG Ride Control cu amortizoare reglabile electronic. ESP cu trei niveluri de reglare: ESP On, ESP Sport si ESP Off.
La toate acestea se adauga, pentru prima data pe E63 AMG Estate, un set de frane din carbon ceramic. Directia a fost si ea imbunatatita pentru o mai buna precizie. Soferii vor avea la dispozitie un sistemLa exterior, noul E63 AMG Estate se individualizeaza prin jantele traditionale din aliaj, cu finisaj gri si dimensiuni de 18 inch, incaltate cu pneuri de 255/40 pe fata si 285/35 pe spate. Luminile LED pentru blocurile optice spate, portbagajul cu deschidere electrica, bosajele mai largi, blocurile optice pe fundal negru, prizele de aer generoase ale spoilerului frontal si deflectorul posterior completeaza echiparea noului E63 AMG Estate.
Pe langa propulsorul foarte puternic si arsenalul de sisteme de siguranta, break-ul ofera si un spatiu generos la nivelul portbagajului, care se lauda cu o capacitate de 695 de litri in conditii normale si 1950 de litri atunci cand bancheta este rabatata.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 296 Speciale, o versiune mai puternică a modelului 296 GTB. Noul model primește un motor hibrid mai puternic, precum și o vopsea exclusivă și un pachet aerodinamic nou. (29.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Cand apare cate o masina noua, apar si boiii destepi care-si dau cu parerea cum ca Dacia lui fuge mai tare decat troaca vecinului. Hahahaha
@tds nu vorbim despre performante ci despre faptul ca E63 este sub RS6 la multe capitole, unul este scris mai sus
@Decimus4u tu faci parte din clasa spusa de tine in comentariu, asa ca taci din gura.
@all 3 RS6 ar scoate un timp mai bun si in linie dreapta si pe un circuit deoarece are mai multi cai, un cuplu mai mare si tractiune integrala deci nu va derapa pierzand multe secunde ca mercedesul
Presupun ca se stie cine va castiga.
///M