OFICIAL: Limita de viteză legală a crescut la 70 km/h în 88 de localităţi din România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Poliţiei Rutiere Române au anunţat că regimul local de viteză în localitate s-a majorat pe raza a 88 de localităţi pentru vehiculele din categoriile "A" şi "B". Aşadar, atât şoferi automobilelor, cât şi motocicliştii vor putea circula în cele 88 de localităţi cu o viteză maximă de 70 km/h fără a fi sancţionaţi. Măsura are ca scop fluidizarea traficului în zonele respective, toate localităţile fiind tranzitate de drumuri naţionale.
Poliţiştii au anunţat şi bornele kilometrice între care noua limită de viteză este aplicată, deci şoferii vor avea o nouă grijă pe umeri – asigurarea că se află în segmentul de drum cu limita de viteză de 70 km/h pe oră, nu de 50 km/h, pe lângă atenţia la drum şi la ceilalţi participanţi la trafic. În cazul unor localităţi din judeţul Bistriţa Năsăud, dar şi a unei localităţi din Braşov, viteza maximă admisă pe secţiunea menţionată a fost crescută la 60 km/h, nu la 70 km/h ca în celelalte localităţi menţionate în comunicatul de presă al poliţiştilor.
Conducătorii vehiculelor care nu se încadrează în categoriile A sau B sunt obligaţi în continuare să respecte restricţiile de viteză stabilite pentru categoria din care face parte vehiculul utilizat.
| Nr. crt. | Judet | Drumul national | Localitate | Pozitii kilometrice ale limitelor localitatii pe drumul national | Limita viteza anterioara | Limita viteza actuala |
| 1. | AB | DN 1 | Oiejdea | km.391+695 – km.392+285 | 50km/h | 70km/h |
| 2. | AR | DN 69 | Vinga | km.29+150 – km.29+900 | 50km/h | 70km/h |
| 3. | AR | DN 7 | Paulis | km.517+000 – km.519+900 | 50km/h | 70km/h |
| 4. | AR | DN 7 | Cicir | km.530+075 – km.531+106 | 50km/h | 70km/h |
| 5. | AR | DN 7 | Mîndruloc | km.531+106 – km.532+484 | 50km/h | 70km/h |
| 6. | AR | DN 79 | Zimandcuz | km.9+154 – km.9+800 | 50km/h | 70km/h |
| 7. | BC | DN 2 | Oniscani | km.312+600 – km.316+230 | 50km/h | 70km/h |
| 8. | BC | DN 2 | Hârlesti | km.316+230 – km.317960 | 50km/h | 70km/h |
| 9. | BH | DN 1 | Grosi | km.585+200 – km.586+250 | 50km/h | 70km/h |
| 10. | BH | DN 1 | Sabolciu | km.610+633 – km.611+050 | 50km/h | 70km/h |
| 11. | BH | DN 1 | Bors | km.641+250 – km.641+750 | 50km/h | 70km/h |
| 12. | BH | DN 17 | Ciceu Mihaesti | km.7+125 – km.9+000 | 50km/h | 70km/h |
| 13. | BH | DN 17 | Bata | km.9+000 –km.10+675 | 50km/h | 70km/h |
| 14. | BN | DN 17 | Reteag | km.10+690 – km.11+140 | 50km/h | 70km/h |
| 15. | BN | DN 17 | Uriu | km.14+225 – km.15+700 | 50km/h | 70km/h |
| 16. | BN | DN 17 | Cristestii Ciceului | km.7+200 – km.19+400 | 50km/h | 70km/h |
| 17. | BN | DN 17 | Coldau | km.19+900 – km.21+260 | 50km/h | 70km/h |
| 18. | BN | DN 17 | Beclean | km.23+070 – km.24+590 | 50km/h | 70km/h |
| 19. | BN | DN 17 | Sieu Sfîntu | km.38+000 – km.39+250 | 50km/h | 70km/h |
| 20. | BN | DN 17 | Podirei | km.42+600 – km.43+800 | 50km/h | 70km/h |
| 21. | BN | DN 17 | Crainimat | km.49+325 – km.51+025 | 50km/h | 70km/h |
| 22. | BN | DN 17 | Unirea | km.66+750 – km.67+900 | 50km/h | 70km/h |
| 23. | BN | DN 17 | Livezile | km.69+300 – km.72+600 | 50km/h | 70km/h |
| 24. | BN | DN 17 | Rusu Bîrgaului | km.73+225 – km.75+125 | 50km/h | 70km/h |
| 25. | BN | DN 17 | Josenii Birgaului | km.77+575 – km.79+700 | 50km/h | 70km/h |
| 26. | BN | DN 17 |
Mijlocenii Bîrgăului |
km.79+700 – km.81+225 | 50km/h |
60 km/h |
| 27. | BN | DN 17 |
Şuşenii Bîrgăului |
km.81+225 – km.82+800 | 50km/h |
60 km/h |
| 28. | BN | DN 17 |
Tiha Bîrgăului | km.85+125 – km.88+950 | 50km/h |
60 km/h |
| 29. | BN | DN 17 |
Tureac | km.88+950 – km.91+450 | 50km/h |
60 km/h |
| 30. | BN | DN 17 |
Mureşenii Bîrgăului | km.91+450 – km.95+304 | 50km/h |
60 km/h |
| 31. | BN | DN 17 |
Piatra Fininele | km.107+403 – km.110+102 | 50km/h | 60km/h |
| 32. | BV |
DN 1 | Braşov | Km.159 – km.161 | 50km/h | 70km/h |
| 33. | BV |
DN 1 | Braşov | km172+300 –km.173+300 | 50km/h | 70km/h |
| 34. | BV |
DN 11 | Braşov | km.2 – km.5+600 | 50km/h | 70km/h |
| 35. | BV |
DN 13 | Braşov | km.3+100 –km.6+100 | 50km/h | 60km/h |
| 36. | BV |
DN 73 | Braşov | km.128 –km.130+900 | 50km/h | 70km/h |
| 37. | BZ |
DN 2 |
Braşov | km.123+200 – km.125+150 | 50km/h | 70km/h |
| 38. | BZ |
DN 2 |
Poşta Câlnău | km.74+600 – km.76+200 | 50km/h | 70km/h |
| 39. | CJ | DN 1 | Căldăruşanca | km.450+030 – km.451+191 | 50km/h | 70km/h |
| 40. | CJ | DN 1 | Copăceni | km.455+500 – km.456+753 | 50km/h | 70km/h |
| 41. | CT | DN 3 | Tureni | km.245 – km.250 | 50km/h | 70km/h |
| 42. | CT | DN 3 | Valu lui Traian | km.242 – km.243 | 50km/h | 70km/h |
| 43. | CT | DN22C | Murfatlar | km.38 – km.40 | 50km/h | 70km/h |
| 44. | CT | DN22C | Poarta Albă | km.30 – km.32 | 50km/h | 70km/h |
| 45. | CT | DN22C | Castelu | km.23 – km.25 | 50km/h | 70km/h |
| 46. | CT | DN22C | Medgidia | km.9 – km.11 | 50km/h | 70km/h |
| 47. |
CT | DN22C | Făclia | km.5 – km.6 | 50km/h | 70km/h |
| 48. |
DB | DN 7 | Ştefan cel Mare | km.22+600 – km.30+800 | 50km/h | 70km/h |
| 49. |
DJ | DN 6 | Tărtăşeşti | km.234+400 – km.260+750 | 50km/h | 70km/h |
| 50. |
GJ | DN 66 |
Craiova – Filiaşi | km.10+550 –km.13+430 | 50km/h | 70km/h |
| 51. |
GJ | DN 66 |
Brăneşti | km.14+400 –km.15+730 | 50km/h | 70km/h |
| 52. | GJ | DN 66 |
Cursaru | km.16+995 – km.19+230 | 50km/h | 70km/h |
| 53. | GJ | DN 66 |
Ceplea | km.19+230 – km.21+550 | 50km/h | 70km/h |
| 54. | GJ | DN 66 |
Izvoarele | km.22+050 –km.24+450 | 50km/h | 70km/h |
| 55. | GJ | DN 66 |
Văleni | km.25+600 –km.27+700 | 50km/h | 70km/h |
| 56. | GJ | DN 66 |
Sărdăneşti | km.33+150 – km.35+720 | 50km/h | 70km/h |
| 57. | GJ | DN 66 |
Cocoreni | km.41+450 – km.44+750 | 50km/h | 70km/h |
| 58. | GJ | DN 66 |
Vlăduleni | km.44+750 – km.47+000 | 50km/h | 70km/h |
| 59. | GJ | DN 66 |
Moi | km.106+500 – km.107+200 | 50km/h | 70km/h |
| 60. | GH | DN 67 | Câmpu Mare | km.10+000 – km.11+500 | 50km/h | 70km/h |
| 61. | HR | DN 67 D | Rachiti | km.103+300 – km.105+150 | 50km/h | 70km/h |
| 62. | HR | DN 13A | Vlăhiţa | km.67+218 – km.69+312 | 50km/h | 70km/h |
| 63. | IF | DN 13A | Lupeni | km.12+100 – km.17+800 | 50km/h | 70km/h |
| 64. | IF | DN 1 | Otopeni | km.21+700 – km.24+500 | 50km/h | 70km/h |
| 65. | IF | DN 1 | Săftica | km.27+700 – km.29+900 | 50km/h | 70km/h |
| 66. | IF | DN 1 | Tâncăbeşti | km.32+650 – km.37+000 | 50km/h | 70km/h |
| 67 | IF |
DN 1 | Ciolpani | km.147+780 – km.155+000 | 50km/h | 70km/h |
| 68. | MM | DN 1C | Baia Mare | km.39+900 – km.41+980 | 50km/h | 70km/h |
| 69. | PH | DN 1 |
Potigrafu | km.43+050 – km.45+310 | 50km/h | 70km/h |
| 70. | PH | DN 1 |
Puchenii Moşneni | km.45+310 – km.46+530 | 50km/h | 70km/h |
| 71. | PH | DN 1 |
Puchenii Mari | km.48+800 – km.51+680 | 50km/h | 70km/h |
| 72. | PH | DN 1 |
Româneşti | km.51+700 – km.53+100 | 50km/h | 70km/h |
| 73. | PH | DN 1 |
Bărcăneşti | km.51+700 – km.53+100 | 50km/h | 70km/h |
| 74. | PH | DN 1 |
Băicoi | km.101+220 – km.104+200 | 50km/h | 70km/h |
| 75. | PH | DN 1 |
Breaza |
km.105+490 – km.111+190 | 50km/h | 70km/h |
| 76. | PH | DN 1 |
Comarnic | km.112+400 – km.113+740 | 50km/h | 70km/h |
| 77. | PH | DN 1 |
Posada | km.118+800 – km.125+900 | 50km/h | 70km/h |
| 78. | PH | DN 1 |
Sinaia | km.128+210 – km.132+800 | 50km/h | 70km/h |
| 79. | PH | DN 1 |
Buşteni | km.134+500 – km.135+880 | 50km/h | 70km/h |
| 80. | PH | DN 1 |
Azuga | km.37+415 – km.39+270 | 50km/h | 70km/h |
| 81. | SM | DN 19A | Madaras | km.250+100 – km.251+200 m | 50km/h | 70km/h |
| 82. | SB | DN 7 | Boiţa | km.317+200 – km.318+100 | 50km/h | 70km/h |
| 83. | SB | DN 1 | Cristian | km.67+320 – km.68+420 | 50km/h | 70km/h |
| 84. | TR | DN 6 |
Văceni | km.157+288 – km.161+805 | 50km/h | 70km/h |
| 85. | VL | DN 7 | Milcoiu | km.84 – km.85 | 50km/h | 70km/h |
| 86. | VS | DN 24 | Sălcioara | km.89 – km.90 | 50km/h | 70km/h |
| 87. | VS | DN 24 | Strâmtura | km.104 – km.105 | 50km/h | 70km/h |
| 88. | VS | DN 24 | Crasna | km.20+700 – km.21+ 300m | 50km/h | 70km/h |
| 89. | VS | DN 24 B | Satu Nou | 50km/h | 70km/h |
Via | PoliţiaRomână
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Nokian Tyres a atins oficial borna de un milion de anvelope produse la noua sa uzină de la Oradea. Producătorul de anvelope are ca obiectiv producerea a 6 milioane de anvelope pe an la fabrica românească. (22.12)
-
Versiunea îmbunătățită a Daciei Logan poate fi comandată în România. Prețurile pornesc de la 14.950 de euro, cu TVA inclus, iar primele exemplare vor fi livrate în primăvara anului 2026. (19.12)
-
Chinezii de la Geely lansează pe piața din România noul Starray EM-i. SUV-ul echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid pornește de la 36.990 de euro. (18.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













din pacate nu vad DN5 acolo :(
Pentru a sparge monopolul tebuie sa atacam o campanie petroliera (OMV-PETROM) prin simplul mod de a nu mai cumpara nici un produs de la OMV-PETROM. Bineinteles, compania va intra intr-o perioada de criza din care poate sa iasa daca iftineste benzina sau daca da faliment.
Bineinteles o sa aleaga sa ieftineasca benzina. Cand compania a ieftinit destul benzina cumparam numai de la ea. Celelalte companii petroliere (LUK, FLOREA, MOL, Rompetrol etc) o vor urma in tandem, ieftinind si ele.
Repetam metoda de ori de cate ori este nevoie.
Daca le atacam pe toate nu putem face mare lucru. Dar putem sa o atacam pe una singura astfel:
1. NU MAI CUMPARAM NIMIC DE LA PETROM-OMV.
2. ASTEPTAM CA PETROM-OMV SA SCADA PRETUL.
3. DACA SUNTEM MULTUMITI DE PRET CUMPARAM NUMAI DE LA PETROM-OMV
Daca suntem uniti o sa izbavim. Pentru ca altfel inseamna sclavie.
Eu unul de astazi incep sa IGNOR OMV-PETROM.
Cat despre grija in plus de a observa portiunile cu limita modificata, nu mi se pare deloc greu.La intrarea in aceste localitati, vor fi puse indicatoare, si cum scopul conducatorilor auto este sa mai arunce cate un ochi pe ele, nu vad ce este atat de dificil.
@andi, corect, 50 erau doar pt celelalte categorii, pt A si B era deja 70 limita.
Desi pe drumurile express ar trebui ridicata pana la maximum prevazut de lege (80) , nu e ca un drum normal cu cate o banda pe sens.
Dar ca la noi,la nimenea.