Comentarii (10)

  • Ratati !
    Oameni ratati...uite ca nu numai la noi sunt legi idioate...
    6 9
  • USA
    @Lamborghini: poate sunt ratati, pentru noi , cei tineri, impatimiti de masini, viteza si alte excese, tinand cont totusi ca Pagani nu prea construieste masini cu care sa iti plimbi copii.
    Dar... din postura unui parinte, care isi permite sau nu un astfel de model, legea este pe deplin sustinuta. Daca piata din SUA isi permite luxul de a se comercializa doar modele cu astfel de dotari atunci jos palaria.
    Si apoi o bila alba merita si executivul SUA, pentru ca nu fac exceptii de la regula(chiar daca in trecut au facut).
    Insa.... pasiunea pentru masini nu ma lasa in pace....
    Legislativul american ar putea modifica aceste legi, spre exemplu: proprietarii unor astfel de masini (supercar-uri) sa le fie interzis sa circule cu un minor in dreapta, sa limiteze oarecum varsta pasagerului.
    Si astfel vor fi toti fericiti:D
    15 3
  • Da, ai si tu dreptate, dar e penibil... :|
    Sa dea o derogare: masinile de peste 500 CP nu sunt obligate sa aiba airbag pentru copil... :))
    8 2
  • @Lamborghini
    Daca americanii sunt ratati,inseamna ca noi romanii,suntem niste neandartali ,scapati direct din pestera.
    Lasa prostiile.....
    2 8
  • Firestarter
    @Profit
    Profitul o sa fie in milioane, nu miliarde cum scrie aici: "profit 7.5 miliarde de dolari", sau cel putin asa scrie in textul original.
    6 0
  • ca sa faci $7500m profit inseamna sa vinzi "doar" vre-o 75000 de masini (calculand 100000$ profit la o masina de $1m, dupa ce scazi R&D, marketing, productie, etc)
    3 0
  • airbag
    Aoleu ati dat-o rau de gard.
    Huayra nu are niciun fel de airbag, de aceea nu se poate vinde.
    ce e ala airbag pt copii? nici nu exista. nu mai stiti sa traduceti nici din engleza?
    1 1
  • @zorro
    ”Without the exemption, Pagani said it would take until 2015 to make the Huayra comply. And it vowed that the carbon-fiber Huayra would meet or exceed every other U.S. safety rule — including traditional air bags.”
    S-au angajat să monteze airbag-uri convenţionale, dar NHTSA a introdus o reglementare ce obliga constructorii să folosească airbag-uri care pot să-şi schimbe forţa de declanşare în funcţie de masa ocupantului locului din dreapta.
    2 0
  • "Today the National Highway Traffic Safety Administration announced it would not grant Pagani a waiver from safety rules requiring passenger-sensing air bags, halting the company from selling the six to 12 Huyaras at $1.1 million apiece it expected to deliver to wealthy U.S. fans annually. Pagani had been counting on the U.S. market — setting up a California dealership, hosting an unveiling and testing the Huayras on U.S. roads in western states.

    Pagani had asked NHTSA for its pass back in 2008, and had argued that because it was a small company, it couldn't afford the $5.7 million for advanced air bags that change their deploying force based on the weight of the passenger. Without the exemption, Pagani said it would take until 2015 to make the Huayra comply. And it vowed that the carbon-fiber Huayra would meet or exceed every other U.S. safety rule — including traditional air bags."

    am o oarecare impresie ca Zorro ar trebui sa se rezume la traduceri din spaniola ... ca AM au tradus bine stirea (cu exceptia celor 7,5 miliarde de parai .. care sunt milioane .. )
    2 0
  • ...
    Va veni si in Sua dar abia din 2013

    http://www.autoblog.com/2011/08/10/pagani-huayra-still-coming-to-u-s-just-delayed-until-2013/
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru