Peugeot pregateste un brand low-cost

De Robert Gherghe
Publicat Marti, 02.09.2008
Grupul PSA ar putea lansa un brand low-cost pentru operatiunile de pe pietele emergente ale Europei.

Esential

2.000.000 de unitati ar urma sa vanda intr-un an Peugeot si noua marca low-cost.

Peugeot studiaza posibilitatea de a lansa un brand low-cost in anii urmatori. Producatorul francez pregateste noua marca auto, care ar urma sa vanda modele low-cost, exclusiv pentru Europa, anunta cotidianul francez La Tribune.

Viitorul brand ar fi principala arma a francezilor pe pietele emergente si ii va ajuta in acelasi timp sa ajunga la vanzari anuale de circa 2 milioane de unitati.

In timp ce ideea inca este mai discutata de grupul PSA, numeroase zvonuri sustin ca Peugeot ar putea folosi un brand aflat in patrimoniul sau.

Cele mai numeroase voci au pronuntat numele "Talbot", o marca cumparata de Peugeot in 1978 de la Chrysler, care a functionat pana in 1992, dar care a inregistrat vanzari extrem de slabe.

Via | La Tribune

Taguri: Citroen, Peugeot

Comentarii (2)

  • Robert
    PSA a vandut in 2007 3,5 milioane unitati
    Fratilor,mai verificati inca odata sursele dumneavostra ! Comform site-ului oficial PSA Peugeot-Citroen,in 2007 grupul francez a vandut 3,5 milioane unitati,cifra pe care se asteapta sa o depaseasca in 2008.Prin urmare cifra inaintata de dumneavostra de 2 milioane unitati nu este realista.
    0 0
  • @robert
    asa este! multumesc de atentionare- este vorba despre vanzarile marcii Peugeot + noul brand.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru