Picnicul Dacia a ajuns la a treia ediţie în Franţa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacă sunteţi posesorul unui automobil produs la Mioveni şi aveţi drum prin Franţa, săptămâna următoare ar fi bine să ştiţi că şi anul acesta Dacia organizează un mare picnic pentru fanii săi. A treia ediţie a picnicului Dacia va avea loc duminică 22 mai, simultan, în trei localităţi din Franţa.
Decizia a venit după succesul ediţiei de anul trecut, care s-a desfăşurat în două oraşe, picnicul reuşind să adune peste 7500 de oameni. Anul acesta, fanii Dacia sunt invitaţi la Monampteuil (Aisne), Lissac sur Couze (Correze) şi Oraison (Vendee).
Organizatorii au pregătit pentru cei prezenţi activităţi recreative gratuite, cum ar fi: canoe, plimbări cu bcicleta şi jocuri de echipă în spaţii special amenajate. Mai mult decât atât, fanii Dacia vor avea ocazia să testeze abilităţile lui Duster în teren accidentat.
Ideea unei întâlniri anuale a fanilor Dacia a venit după ce posesorii şi-au făcut simţită prezenţa intens pe forumurile de specialitate. De-a lungul anilor, comunitatea auto a devenit tot mai solidă şi s-a dovedit a fi de două ori mai activă decât altele în mediul virtual.
via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













@marian - esti sigur ca mergea ca noua?
Important e sa mearga si sa n-ai evenimente cu ea.
Cat timp bag cheia in contact, pleaca imediat si ma duce unde am nevoie, pentru mine e ok.
Conduc de la firma un Logan dci de 85 cp. In familie detin un VW Golf V 1.6 (consdus acum de nevasta) si un Suzuki Ignis 1.5 4x4.
Comparand masinile pot spune ca fiecare are un atu in fata celorlalte.
La Logan de exemplu imi plac suspensiile mai moi si consumul redus. Cu el trec lejer unde cu Golful trebuie sa am foarte mare grija (linii de tramvai, canale denivelari gropi etc.).
Este mult mai confortabil si mai economic decat Ignisul, care are pe spate punte rigida, iar in oras consuma 12 l/100.
etc. etc.
Sumarizand, pentru mine Golful e bun pentru drumuri lungi sau la evevenimente sociale (concediu etc.), Ignisul este imbatabil pe timp de iarna si pe drumuri accidentate, iar Loganul este bun de frecat chiar in oras.
Mi-as lua o masina mai scumpa? Nu cred. Nu am garaj. Ca majoritatea le tin in fata blocului sau pe strada.
De banii dati pe Golf si Ignis (32000 EUR) puteam sa-mi iau un BMW sau Audi nou, nu mai vorbesc de SH. Asa am doua masini, bune la ce le utilizez eu.
Ambele au primit botezul civilizatiei urbane romanaesti. Ignisul are urma de cheie pe doua portiere, Golful are mici julituri si indoituri de la contactele cu portierele din parcari. Am renuntat sa le mai tot repar.
Acum nu mi se mai rupe sufletul cand vad o zgarietura pe caroserie sau cand se mai gainateaza pasarile pe ele.
Daca n-as avea masina