Planurile companiei Renault pentru criza
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, a precizat ca este incantat de masurile de finantare a industriei auto oferite de statul francez.
Totusi, Ghosn a precizat ca daca va fi nevoie, Renault va reduce productia si mai mult. Guvernul francez a oferit un sprijin de 26 miliarde de euro economiei din Hexagon, din care 1 miliard de euro este destinat exclusiv unei linii de credit auto.
In plus, Franta va aplica planul de bonusuri de pana la 1.000 de euro pentru cei care isi achizitioneaza modele ecologice. Carlos Ghosn a declarat ca masurile luate de guvernul francez sunt foarte bune, precizand ca principala problema a industriei auto este creditarea.
Boss-ul Renault a mai spus ca marca franceza nu are de gand sa faca noi concedieri in viitorul apropiat. Renault, al doilea producator auto din Franta, dupa PSA Peugeot Citroen, a anuntat anterior ca va concedia circa 6.000 de angajati si va inchide mai multe fabrici la nivel mondial.
Via | Realitatea.net
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Acum li se ofera mult mai mult ca atunci.
Personal dintotdeauna am considerat Renault ca o firma de guvern. Mai de guvern decat VW.