Planurile companiei Renault pentru criza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, a precizat ca este incantat de masurile de finantare a industriei auto oferite de statul francez.
Totusi, Ghosn a precizat ca daca va fi nevoie, Renault va reduce productia si mai mult. Guvernul francez a oferit un sprijin de 26 miliarde de euro economiei din Hexagon, din care 1 miliard de euro este destinat exclusiv unei linii de credit auto.
In plus, Franta va aplica planul de bonusuri de pana la 1.000 de euro pentru cei care isi achizitioneaza modele ecologice. Carlos Ghosn a declarat ca masurile luate de guvernul francez sunt foarte bune, precizand ca principala problema a industriei auto este creditarea.
Boss-ul Renault a mai spus ca marca franceza nu are de gand sa faca noi concedieri in viitorul apropiat. Renault, al doilea producator auto din Franta, dupa PSA Peugeot Citroen, a anuntat anterior ca va concedia circa 6.000 de angajati si va inchide mai multe fabrici la nivel mondial.
Via | Realitatea.net
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
-
Cu ocazia Concursului de Eleganță Villa d'Este 2024, constructorul german de automobile va prezenta două premiere mondiale. De asemenea, al 20-lea Art Car BMW va fi prezent la eveniment. (16.04)
- Prima imagine cu noua Mazda CX-80, un SUV cu 7 locuri pentru Europa. Data lansării, confirmată
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Acum li se ofera mult mai mult ca atunci.
Personal dintotdeauna am considerat Renault ca o firma de guvern. Mai de guvern decat VW.