Planurile Volkswagen pentru viitoarele sale modele hibride
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen pregăteşte o ofensivă hibridă de proporţii, încercând astfel să recupereze terenul pierdut în faţa rivalilor japonezi Toyota sau Honda. Potrivit oficialilor, noua generaţie Jetta va introduce o platformă hibridă inedită, mult mai inovativă şi mai bine pusă la punct decât soluţiile expuse în prezent publicului.
Michael Hinz, responsabilul proiectului hibrid, a declarat că, actualmente, "concurenţii principali au acumulat un avantaj notabil şi o experienţă considerabilă. Cu toate acestea, comparativ cu ceea ce oferă Toyota şi Honda în prezent, tehnologia pregătită de Volkswagen va fi unică".
Potrivit unor surse neoficiale, tehnologia pregătită de germani ar putea include un modul hibrid, compus dintr-un motor electric, conectat la un agregat TSI sau TDI, capabil să ofere o eficienţă maximă în ceea ce priveşte consumul de carburant. Hinz a declarat şi că surpriza pregătită odată cu lansarea lui Jetta va fi complet diferită de ceea ce există în prezent pe Touareg hibrid.
Potrivit oficialului, ansamblul hibrid nu este întotdeauna echivalentul eficienţei, kilogramele adăugate caroseriei având o influenţă importantă asupra consumului.
"Drept pentru care, Volkswagen intenţionează să abordeze altfel problema, orientându-se către un motor electric, capabil să sporească performanţele şi să dea naştere unui hibrid sportiv. Trebuie să ne hotărâm în ce direcţie vom evolua.", a concluzionat Hinz.Volkswagen a demonstrat deja că poate obţine performanţe bune dintr-un ansamblu hibrid, anul acesta la Salonul de la Detroit, când a dezvăluit conceptul NCC, pus în mişcare de 177 de cai putere, dispuşi să alerge de la 0 la 100 de km/h în 8.1 secunde.
Tot Michael Hinz a declarat că publicul va vedea o versiune hibridă a modelului Golf, care va adopta un tren de propulsie derivat din viitorul Jetta.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel-electric_transmission
Motorul ce va antrena roţile va fi în exclusivitate electric, deci cuplu maxim de când începe să se rotească.
Dacă vor utiliza acest sistem vom trăi şi vom vedea.