Presedintele Jaguar Land Rover va fi inlocuit de fostul sef Opel
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
David Smith, seful corporatiei Jaguar Land Rover, a parasit fraiele companiei britanice detinute de Tata Motors. Locul sau va fi ocupat temporar de catre Ravi Kant, director de management la Tata Motors. David Smith a fost la comanda Jaguar Land Rover timp de doi ani, preluand sefia Jaguar Land Rover la scurt timp dupa achizitia companiei englezesti. David Smith este originar din Marea Britanie si a fost angajatul celor de la Ford incepand cu anul 1983.
David Smith a fost responsabilul financiar al Jaguar Land Rover in momentul in care cei de la Tata Motors au preluat compania, iar acesta l-a inlocuit pe defunctul Geoff Polites in aprilie 2008. Ulterior, cei de la Tata Motors l-au confirmat pe David Smith pe postul de sef al Jaguar Land Rover. Carl Peter Forster, fostul sef al marcii Opel, il va inlocui pe David Smith pe postul de sef al corporatiei britanice Jaguar Land Rover.
"Compania doreste sa ii multumeasca lui David pentru eforturile sale si pentru rolul sau in cadrul Jaguar Land Rover de-a lungul anilor.", au declarat oficialii Jaguar Land Rover.
Carl Peter Forster a lucrat in cadrul concernului General Motors, fiind seful Opel si seful diviziei GM Europe. Forster este cunoscut pentru ofensiva sa pentru calitate pe care a purtat-o in perioada in care a condus marca Opel si pentru interesul sau pentru vehiculele electrice si modelele cu emisii scazute de carbon. Carl Peter Forster a lucrat in trecut cu cei de la Land Rover in anii 1990, cand lucra la BMW pe postul de sef al productiei si marca bavareza achizitionase concernul britanic.
Via | Automotivenews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În urmă presiunilor venite din toate părțile, Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035. În schimb, obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 cu 90% comparativ cu nivelul din 2021. (17.12)
-
Nissan își va dubla gama globală de modele de performanță Nismo, ajungând la 10, ca parte a unui amplu plan de redresare al producătorului japonez. (16.12)
-
Această colaborare în ediție limitată marchează 60 de ani de la prima victorie a Honda în Formula 1. Pe 24 octombrie 1965, Honda RA272 a câștigat Marele Premiu al Mexicului, devenind prima mașină japoneză care a obținut o victorie în F1. (16.12)

















Comentarii (0)