Prima masina cu Google Android vine din... China!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Problemele pe care corporatia Google le are cu guvernul chinez in ceea ce priveste libertatea de expresie si materialele web nu se reflecta deloc in industria chineza. Dupa ce Ford a anuntat anterior ca va dezvolta in SUA modele care vor beneficia de sistemul de operare Windows in ceea ce priveste comanda tuturor sistemelor multimedia ale masinii, SAIC anunta ca modelul Roewe 350 va dispune de sistemul de operare Google Android.
Roewe 350 va deveni astfel prima masina din lume care va pune la dispozitia clientilor sai acest sistem de operare. Modelul va aparea pe piata la sfarsitul lunii aprilie. Daca vi se pare cunoscut numele marcii Roewe, acest lucru se datoreaza faptului ca aceasta este brandul in care s-a transformat Rover dupa ce SAIC a cumparat drepturile de utilizare tehnologica si comerciala a marcii britanice.
Conform producatorului chinez, modelul va utiliza versiunea Google Android 2.1, aceeasi disponibila pe recent lansatul telefon mobil Nexus One. Aceasta ii va da ocazia celui de la volan sa acceseze GPS-ul prin Google Maps si sa utilizeze capacitatile de websurfing ale sistemului atunci cand masina este oprita. Foarte probabil, sistemul ii va da ocazia posesorului sa instaleze aplicatii prin Android Market in momentul in care sistemul se va conecta la internet prin telefon.
Este foarte interesant faptul ca Google a ales sa intre cu Android pe o masina care nu se afla in linia premium a pietei chineze, Roewe 350 urmand sa coste intre 70.000 si 130.000 de yuani, adica intre 7600 si 14.000 de euro.
via | Cartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a dezvăluit noul său proiect de sustenabilitate Tomorrow XX. Prin acest program, marca germană se angajează să producă mașini mai prietenoase cu mediul și care folosesc o proporție mai mare de materiale ecologice și reciclate. (15.12)
-
Grupul Volkswagen a început testele cu vehicule autonome pe străzile din Wolfsburg. În următoarele săptămâni, prototipul Gen.Urban va da piept cu traficul din orașul de casă al mărcii. (14.12)
-
Germanii de la ZF aniversează 60 de ani de inovație în domeniul transmisiilor automate. În tot acest timp, compania a produs peste 35 de milioane de transmisii automate. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA







Si dupa cum probabil intuiesti, Europa luata in ansamblul ei nu are acelasi potential de dezvoltare ca si China. Piata Europeana nu prezinta aceeasi atractivitate ca si China. In tarile dezvoltate din Europa sunt 600 de masini la 1000 de oameni, pe cand in China discutam de 50 de masini la 1000 de oameni.
Oricum mai repede indienii prezinta amenintare pt Dacia pe termen lung, pentru ca ei au creativitate, ei produc masini originale la un pret foarte competitiv.