Producatorii auto folosesc componente ale concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii de achizitii, reprezentand principalii constructori auto la nivel international, au adoptat o pozitie favorabila fata de utilizarea unor componente auto produse de concurentii lor, pentru a scuti costurile unui program propriu de dezvoltare.
Bo Andersson, vicepresedintele diviziei General Motors pentru achizitii, a declarat: "discutam frecvent cu concurenta despre ceea ce putem intreprinde impreuna. Astfel, GM a dezvoltat, in parteneriat cu Ford Motor, un sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si a utilizat, la modelul HHR, un cadru pentru scaune proiectat initial pentru Toyota", a mai exemplificat Andersson.
Tony Brown, vicepresedintele diviziei de achizitii a grupului Ford, a aratat ca acest tip de colaborare poate conduce la diminuarea costurilor, cheltuielile asociate investitiilor fiind impartite de mai multi producatori. "In situatiile in care o astfel de actiune are sens din punct de vedere strategic pentru doi, trei sau patru dintre noi, atunci vom profita de aceste oportunitati", a declarat Brown.
Utilizand componente auto comune, producatorii au posibilitatea de a economisi sume importante, prin reducerea costurilor asociate activitatilor de design, dezvoltare si testare, in special in cazul acelor elemente care nu sunt usor vizibile clientului. Reprezentantii Toyota si Chrysler au aratat ca sunt de asemenea interesati de utilizarea unor componente auto impreuna cu concurentii lor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Toyota a lansat oficial o nouă marcă producătoare de mașini de lux. Noua marcă se numește Century și este numele folosit până acum pentru cele mai luxoase modele ale mărcii nipone. (16.10)
-
Kia vrea să mărească producția de mașini electrice la uzina sa din Slovacia. Dacă totul va merge conform planului, producția de modele cu zero emisii va fi de 3 ori mai mare în următorii 2 ani. (15.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Pick-up din viitor
Comentarii (2)