Producatorii auto folosesc componente ale concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii de achizitii, reprezentand principalii constructori auto la nivel international, au adoptat o pozitie favorabila fata de utilizarea unor componente auto produse de concurentii lor, pentru a scuti costurile unui program propriu de dezvoltare.
Bo Andersson, vicepresedintele diviziei General Motors pentru achizitii, a declarat: "discutam frecvent cu concurenta despre ceea ce putem intreprinde impreuna. Astfel, GM a dezvoltat, in parteneriat cu Ford Motor, un sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si a utilizat, la modelul HHR, un cadru pentru scaune proiectat initial pentru Toyota", a mai exemplificat Andersson.
Tony Brown, vicepresedintele diviziei de achizitii a grupului Ford, a aratat ca acest tip de colaborare poate conduce la diminuarea costurilor, cheltuielile asociate investitiilor fiind impartite de mai multi producatori. "In situatiile in care o astfel de actiune are sens din punct de vedere strategic pentru doi, trei sau patru dintre noi, atunci vom profita de aceste oportunitati", a declarat Brown.
Utilizand componente auto comune, producatorii au posibilitatea de a economisi sume importante, prin reducerea costurilor asociate activitatilor de design, dezvoltare si testare, in special in cazul acelor elemente care nu sunt usor vizibile clientului. Reprezentantii Toyota si Chrysler au aratat ca sunt de asemenea interesati de utilizarea unor componente auto impreuna cu concurentii lor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii




Comentarii (2)