Promotie Ford: Volvo este de vanzare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Surse din cadrul Grupului Ford au declarat ca marcile Mercury si Volvo vor fi vandute in viitorul apropiat.
Ford intentioneaza sa vanda marca suedeza Volvo, conform unor surse apropiate directorului Alan Mulally.
Americanii au achizitionat Volvo in 1998, pentru 6.45 miliarde de dolari. In plus, Grupul Ford intentioneaza sa renunte si la marca Mercury care inregistreaza serioase dificultati financiare. In aceste conditii, gigantul american ar urma sa ramana doar cu doua marci, Ford si Lincoln, si cu o participatie la Mazda.
Grupul american a vandut in ultimul an brandurile britanice de lux Aston Martin, Land Rover si Jaguar.
“Avem multe mecanisme la care putem recurge pentru a reduce costurile", a declarat Mulally, refuzand sa comenteze in privinta vanzarii Volvo, sustine Mediafax.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)