Promotie Ford: Volvo este de vanzare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Surse din cadrul Grupului Ford au declarat ca marcile Mercury si Volvo vor fi vandute in viitorul apropiat.
Ford intentioneaza sa vanda marca suedeza Volvo, conform unor surse apropiate directorului Alan Mulally.
Americanii au achizitionat Volvo in 1998, pentru 6.45 miliarde de dolari. In plus, Grupul Ford intentioneaza sa renunte si la marca Mercury care inregistreaza serioase dificultati financiare. In aceste conditii, gigantul american ar urma sa ramana doar cu doua marci, Ford si Lincoln, si cu o participatie la Mazda.
Grupul american a vandut in ultimul an brandurile britanice de lux Aston Martin, Land Rover si Jaguar.
“Avem multe mecanisme la care putem recurge pentru a reduce costurile", a declarat Mulally, refuzand sa comenteze in privinta vanzarii Volvo, sustine Mediafax.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)