Proprietarul Spyker Cars a cumpărat carosierul Zagato
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Compania Coventry Prototype Panels a achiziţionat casa Zagato din Milano. Compania britanică deţine atât marca Bowler, specializată în modificarea modelelor Land Rover pentru competiţii off-road, cât şi marca Spyker, cunoscută pentru automobilele sale exclusiviste. CPP lucrează în colaborare cu Aston Martin, iar Spyker a colaborat în trecut cu Zagato, care colaborase la rândul său cu producătorul din Gaydon.
Pe lângă faptul că este deţinătorul companiei Coventry Prototype Panels, Vladimir Antonov este un vechi susţinător al lui Victor Muller. În ciuda faptului că a fost blocat să investească mai departe în Saab, Antonov a cumpărat proprietăţi însemnate de la Saab, ajutând marca suedeză într-un fel. Între timp, cei care au preferat să-l ţină pe Antonov deoparte privesc cum acesta face un tur de forţă, prin care demonstrează că ar fi putut să rezolve problemele financiare ale Saab fără dificultăţi însemnate.
Având în vedere mărcile pe care le deţine în prezent, Vladimir Antonov ar putea să-şi lanseze fără mari probleme propriul său brand de supercar-uri. Coventry Prototype Panels deţine facilităţi de producţie în Regatul Unit, Spyker are o istorie însemnată şi un nume important în industria auto, cei de la Zagato sunt maeştri în materie de design, în timp ce Bowler este specializat în competiţiile off-road şi în perfecţionarea motoarelor şi a şasiurilor.
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Mustang EcoBoost, adică versiunea echipată cu motor de 2.3 litri turbo, a fost eliminat din Europa. Modelul a fost scos din oferta mai multor țări, inclusiv România. (05.03)
-
Land Rover a confirmat că Defender va primi în curând o versiune cu trei rânduri de scaune. Vânzările lui Defender 130 sunt programate să înceapă în cel mult 18 luni. (05.03)
-
Jaguar Land Rover pierde în fiecare an vânzări de circa 100.000 de unități, motivul fiind calitatea percepută de clienți în cazul unor modele, conform CEO-ul grupului britanic. (03.03)
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
-
Hyundai Ioniq 5: cele 3.000 de exemplare ale ediției de lansare au fost vândute în mai puțin 24 de ore
-
Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul, completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
-
Noul Opel Zafira Life Crosscamp este o autorulotă: are chicinetă la bord și trei paturi
1. Simplificati si mai mult acest site. Nu stiu ce capatzana de roman internaut a conceput asa ceva, dar sunteti in urma fata de occidentali. Concediati designerii siteului si simplificati-l masiv. Voi nu aveti atitudine? Pe ce lume traiti?
2. Jocul asta de culori e prea obositor. Mergeti pe o nuanta clasica de alb cu negru/gri. O sa reprosati ca romanul e dat dracu, le stie pe toate. De fapt va da omul o sugestie buna si o aruncati la cos. Sunteti in urma fata de occidentali, sunteti romani puturosi. Fi-ti mai simpli si mai pragmatici. Mizati pe calitate si mai putin pe cantitate. Cantitate gasesc la imbecilii de la OTV. N-am nevoie de asta. Faceti dracu un site de prima clasa, pentru ca nu trebuiesc milioane de dolari pentru asa ceva. Faceti un site sa stea matzoiul in coada.
3. Tot eu v-am dat sugestia sa aveti rubrica de STIRI separata. Si uite ca am avut dreptate. Fi-ti baieti destepti si cu atitudine.
2. scrie corect in limba romana ("fi-ti" ???)
3. se vede ca nu cunosti structura si procesele din spatele unui site
4. daca punctul 4 ar fi fals, ai vedea ca designerii nu au nici o vina ... la nivelul Automarket, designerii nu deseneaza dupa capul lor, iar designul nu inseamna numai culori
5. ai putea sa le trimiti celor de la Automarket o propunere de layout conform standardelor tale de design si usability
Scuze pentru offtopic, dar cerea replica ...