Protectie maxima cu Picasso
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
A venit momentul sa va prezentam detaliat si cel mai entuziasmant rezultat de la testele EuroNCAP. Citroen C4 Picasso a reusit cel mai mare punctaj din istorie pentru MPV-uri.
Noul Citroen C4 Picasso a reusit un rezultat senzational la testele EuroNCAP. Picasso a reusit cel mai bun punctaj pentru segmentul MPV din toata istoria testelor.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
MG 3, modelul de clasă subcompactă al mărcii britanico-chineze, a obținut 4 stele la testele Euro NCAP. Organismul de siguranță rutieră a notat și o problemă de siguranță majoră pentru acest model, după ce prinderile scaunului șoferului s-au rupt în timpul unui test. (11.09)
-
Euro NCAP a efectuat o rundă nouă de teste de siguranță cu 16 mașini noi. Dintre toate mașinile testate în această serie, 12 au obținut scorul maxim de 5 stele. Printre modelele supuse la noile teste de siguranță au fost Audi Q4 e-tron, Mini Aceman și Hyundai Ioniq 9 și BMW Seria 1. (08.09)
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)