PSA Peugeot-Citroen: „Nu suntem interesaţi de un rival pentru Dacia”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Succesul obţinut de Renault cu brandul low-cost Dacia se pare că nu îi motivează pe conaţionalii francezi de la PSA Peugeot-Citroen, care se pare că nu sunt tentaţi de acest segment de piaţă.
Philippe Varin, preşedintele grupului francez, a declarat într-un interviu recent, că Peugeot şi Citroen nu vor produce modele rivale pentru Dacia, motivând că „nu aceasta e filosofia după care se ghidează cele două branduri.” Imaginea Peugeot şi Citroen va căuta mai degrabă o poziţionare superioară, dovadă fiind chiar liniile separate de modele DS şi Hors Serie.
Varin a vorbit şi despre proiectele Peugeot M3 şi Citroen M4, vehicule low-cost, dar care nu vor fi destinate Europei, unde imaginea celor doua branduri este conturată puternic pe un alt segment. Modelele vor fi dezvoltate pentru pieţele emergente, de producţia lor urmând să se ocupe uzina spaniolă din Vigo.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Oare sa fi pierdut trenul asta si VAG, ca si ei aveau candva in plan masini low cost?! Nu cred. Pur si simplu alta e politica lor. La Renault si la alti constructori "ieftin" nu inseamna acelasi lucru :)
1. piata e deja dominata de Dacia.
2. PSA vrea sa pasteze fatada asta cu modele high-end doar pentru Europa.
Europa (partea aia mai bogata) e suficienta ca sa-i ajute sa-si recupereze investitiile in segmentul high-end. Restul lumii poate sa creada ce vrea. Aparentele in "Europa cea bogata" conteaza.