PSA Peugeot-Citroen: „Nu suntem interesaţi de un rival pentru Dacia”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Succesul obţinut de Renault cu brandul low-cost Dacia se pare că nu îi motivează pe conaţionalii francezi de la PSA Peugeot-Citroen, care se pare că nu sunt tentaţi de acest segment de piaţă.
Philippe Varin, preşedintele grupului francez, a declarat într-un interviu recent, că Peugeot şi Citroen nu vor produce modele rivale pentru Dacia, motivând că „nu aceasta e filosofia după care se ghidează cele două branduri.” Imaginea Peugeot şi Citroen va căuta mai degrabă o poziţionare superioară, dovadă fiind chiar liniile separate de modele DS şi Hors Serie.
Varin a vorbit şi despre proiectele Peugeot M3 şi Citroen M4, vehicule low-cost, dar care nu vor fi destinate Europei, unde imaginea celor doua branduri este conturată puternic pe un alt segment. Modelele vor fi dezvoltate pentru pieţele emergente, de producţia lor urmând să se ocupe uzina spaniolă din Vigo.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen și Xpeng au anunțat că își vor extinde colaborarea. Cei 2 producători au semnat un acord de implementare a unei noi arhitecturi pentru mașini cu combustie și hibrid. (18.08)
-
Germanii de la BMW au confirmat debutul noului iX3, primul model din era Neue Klasse, la IAA Mobility de la Munchen. Evenimentul își deschide porțile în data de 9 septembrie. (18.08)
-
Constructorul german de automobile a atins o bornă importantă: a livrat 1.5 milioane de unități din familia electrică ID. Vehiculul aniversar este un ID.7 Tourer Pro. (18.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Lexus a prezentat în premieră mondială noul Sport Concept
-
Polestar 3, record de distanță pentru SUV-urile electrice: 935 kilometri cu o singură încărcare
-
Imagine nouă cu viitorul concept Skoda Vision O: prezentare la Munchen
Oare sa fi pierdut trenul asta si VAG, ca si ei aveau candva in plan masini low cost?! Nu cred. Pur si simplu alta e politica lor. La Renault si la alti constructori "ieftin" nu inseamna acelasi lucru :)
1. piata e deja dominata de Dacia.
2. PSA vrea sa pasteze fatada asta cu modele high-end doar pentru Europa.
Europa (partea aia mai bogata) e suficienta ca sa-i ajute sa-si recupereze investitiile in segmentul high-end. Restul lumii poate sa creada ce vrea. Aparentele in "Europa cea bogata" conteaza.