PSA Peugeot-Citroen: „Nu suntem interesaţi de un rival pentru Dacia”
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Succesul obţinut de Renault cu brandul low-cost Dacia se pare că nu îi motivează pe conaţionalii francezi de la PSA Peugeot-Citroen, care se pare că nu sunt tentaţi de acest segment de piaţă.
Philippe Varin, preşedintele grupului francez, a declarat într-un interviu recent, că Peugeot şi Citroen nu vor produce modele rivale pentru Dacia, motivând că „nu aceasta e filosofia după care se ghidează cele două branduri.” Imaginea Peugeot şi Citroen va căuta mai degrabă o poziţionare superioară, dovadă fiind chiar liniile separate de modele DS şi Hors Serie.
Varin a vorbit şi despre proiectele Peugeot M3 şi Citroen M4, vehicule low-cost, dar care nu vor fi destinate Europei, unde imaginea celor doua branduri este conturată puternic pe un alt segment. Modelele vor fi dezvoltate pentru pieţele emergente, de producţia lor urmând să se ocupe uzina spaniolă din Vigo.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente date furnizate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile, europenii au înmatriculat peste 1.3 milioane de unități Volkswagen în primele 11 luni ale anului. Toyota și Skoda pe podium. (24.12)
-
Jaguar a produs ultimul exemplar F-Pace la uzina britanică de la Solihull. Odată cu sfârșitul producției SUV-ului de performanță, Jaguar pune capăt definitiv producției de mașini cu motoare termice după 90 de ani. (23.12)
-
Mercedes-Benz a ajuns la un acord de 149.6 milioane de dolari cu SUA pentru a soluționa o investigație de lungă durată privind acuzațiile de manipulare a emisiilor diesel. (23.12)

















Oare sa fi pierdut trenul asta si VAG, ca si ei aveau candva in plan masini low cost?! Nu cred. Pur si simplu alta e politica lor. La Renault si la alti constructori "ieftin" nu inseamna acelasi lucru :)
1. piata e deja dominata de Dacia.
2. PSA vrea sa pasteze fatada asta cu modele high-end doar pentru Europa.
Europa (partea aia mai bogata) e suficienta ca sa-i ajute sa-si recupereze investitiile in segmentul high-end. Restul lumii poate sa creada ce vrea. Aparentele in "Europa cea bogata" conteaza.