Războiul eco: Chevrolet Volt, mai vândut decât Nissan Leaf în SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chevrolet şi Nissan duc în prezent un război tacit pe segmentul vehiculelor ecologice. Japonezii mizează pe Maşina Anului în Europa, Leaf, în timp ce americanii au avantajul unui hibrid foarte popular, noul Volt. Pe piaţa americană, destul de receptivă la vehicule cu propulsie alternativă, Chevrolet Volt pare să surclaseze categoric modelul japonez, fiind mult mai bine primit de către publicul de peste Ocean.
În luna decembrie, când ambele maşini au fost lansate pe piaţa din SUA, Nissan a vândut 250 de unităţi Leaf, în timp ce subsidiarul GM a înregistrat 350 de Volt-uri livrate. În luna martie, Chevrolet a depăşit din nou Nissan, Volt totalizând 608 comenzi spre deosebire de cele doar 298 ale japonezului.
În total, Chevrolet a vândut 1210 exemplare Volt de la începutul anului şi până în prezent, pe piaţa din Statele Unite. Dacă luăm în calcul şi rezultatele de anul trecut, Volt atinge un total de 1536 exemplare vândute dincolo de Ocean, pe piaţa mamă.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)

















Comentarii (5)