Comentarii (11)

  • sa le dea D-zeu sanatate si putere de munca acelor ingineri - in curnd un diesel "curat" va emite CO2 cat o electrica "pur-sange" :)

    ps. sa nu va apucati acu' sa incepeti discutia despre cum asta face poluare in oras si aialalta merge pe curent de la moristile lu' peste din dobrogea ... ca treaba nu-i asa de simpla.
    9 25
  • vali86
    baieti destepti
    dezvoltare a tehnologiei existente , investitie minima prin introducerea unui catalizator mai performant, putere mai mare a motorului, asta este viitorul viabil oameni buni dupa parerea mea urmatorii 20-30 de ani pe asta o sa se bazeze, cu cat e mai putin complicat acel motor cu atat se strica mai greu, sau sunt mai putine elemente care pot ceda in comparatie cu un hibrid
    6 3
  • autofan
    Excelent !
    90CP si 3.4% consum mixt? foarte competitiva la raport performante / consum
    29 2
  • Super consum
    La semenea consumuri, masiniile electrice nu prea mai au sanse de se "inmultit" in urmatorii 5 ani
    6 11
  • Renault-Nissan lucreaza la rafinarea si eficientizarea motoarelor termice in paralel cu masinile electrice. Nu vad nimic rau in asta.

    @unckle
    Ce afirmi tu e o aberatie totala. Tehnologia dieselurilor are niste limite. Nu vei putea pune niciodata egal intre masinile diesel si cele electrice la emisii CO2
    24 4
  • Octavian
    Se vor inmulti pentru ca unii poate vor ceva mai exclusivist si doar sa stie ca nu mai au de alimentat buzunarele magnatilor industriei tietiului.
    8 0
  • Alternativa
    bun bun...au venit si cei de la Renault cu un motor de 90 CP. Cei de la Opel pe micul Corsa il au de ceva buna vreme si se bucura de un real succes.
    1 15
  • Diferanta capacitate
    a ... si cel de pe Corsa e 1.3 l distributie lant mult mai fiabil spre deosebire de 1.5 l si mai este si un factor important in favoarea marcii Opel, PRETUL.
    3 16
  • @Das
    Bine ai venit tu pe lumea asta... motorul de 90 cp, Renault il avea de cand haul pe Clio. Oricum, Clio e in top la fiabilitate.
    14 2
  • Toata lumea stie ca dCi-ul e cu 10 clase peste Cdti la rafinament si silentiozitate. Prin comparatie CDTI e ca un "tractorist unsuros" pus langa un "gentlemen la costum" , dCi. Plus de asta dCi-ul consuma mai putin si e foarte fiabil daca stii sa conduci si-i dai motorina de calitate.
    14 0
  • @ADAC
    corect ..... de pe ADAC>

    http://www1.adac.de/Tests/Autotest/TETDaten/Autotest/AT4097_Renault_Clio_Grandtour_15_dCi_FAP_Dynamique.pdf

    http://www1.adac.de/Tests/autotest/TETDaten/Autotest/AT4283_Opel_Corsa_13_CDTI_ecoFlex_Edition_CO2_Paket_DPF.pdf

    (motoarele tale "de cand haul") - si nu as miza foarte mult pe partea cu consumul. Dar poate ai dreptate.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru