Renault si Nissan vor produce si mai multe modele impreuna pentru a economisi bani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault si Nissan au identificat o masura de reducere a costurilor, principala solutie fiind o colaborare mult mai stransa la nivelul modelelor dezvoltate in comun.
Carlos Ghosn, presedintele aliantei, a numit o echipa formata din sase oameni de la Nissan si cinci de la Renault al carei scop este de a accelera parteneriatul dintre cele doua marci prin implementarea unor programe de activitate comuna si de standardizare a segmentelor.
Primul pas in dezvoltarea comuna a unor modele a fost deja facut, in conditiile in care uzina Renault din Brazilia va produce doua modele Renault iar uzina Nissan din Africa de Sud va gazdui productia a doua modele Renault. Pana la sfarsitul lui 2009, 11 vehicule vor fi produse in in comun de cei doi constructori.
O alta arie comuna de munca va deveni cea logistica, Nissan si Renault urmand sa imparta activitatea centrelor CKD si a nivelului de componente auto, stadardizand fluxul logistic. Unul dintre cele mai importante segmente care vor deveni comune va fi cel al motoarelor, procentul de stadardizare a componentelor intre cele doua marci urmand sa fie accelerat. In acest moment, 50% dintre componentele motoarelor Renault si Nissan sunt comune.
Colaborarea stransa dintre Renault si Nissan se va resimti si la nivelul platformelor, care astazi sunt comune in proportie de 70%. Un exemplu punctual de standardizare a componentelor este sistemul de aer conditionat, care va fi acelasi pe 24 de modele si versiuni Renault si Nissan din segmentele B si C.
via | Just-auto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Fiabilitatea si calitatea s-au dus in jos o clasa.
Nici acum dupa ceva ani motoarele diesel renault nu s-au obisnuit cu masinile Nissan.
Parca e ceva anti-natura si pe buna dreptate.
Pacat de sasiurile, platformele si sisteme de tractiune pe care le au in dotare.