Renault si Nissan vor produce si mai multe modele impreuna pentru a economisi bani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault si Nissan au identificat o masura de reducere a costurilor, principala solutie fiind o colaborare mult mai stransa la nivelul modelelor dezvoltate in comun.
Carlos Ghosn, presedintele aliantei, a numit o echipa formata din sase oameni de la Nissan si cinci de la Renault al carei scop este de a accelera parteneriatul dintre cele doua marci prin implementarea unor programe de activitate comuna si de standardizare a segmentelor.
Primul pas in dezvoltarea comuna a unor modele a fost deja facut, in conditiile in care uzina Renault din Brazilia va produce doua modele Renault iar uzina Nissan din Africa de Sud va gazdui productia a doua modele Renault. Pana la sfarsitul lui 2009, 11 vehicule vor fi produse in in comun de cei doi constructori.
O alta arie comuna de munca va deveni cea logistica, Nissan si Renault urmand sa imparta activitatea centrelor CKD si a nivelului de componente auto, stadardizand fluxul logistic. Unul dintre cele mai importante segmente care vor deveni comune va fi cel al motoarelor, procentul de stadardizare a componentelor intre cele doua marci urmand sa fie accelerat. In acest moment, 50% dintre componentele motoarelor Renault si Nissan sunt comune.
Colaborarea stransa dintre Renault si Nissan se va resimti si la nivelul platformelor, care astazi sunt comune in proportie de 70%. Un exemplu punctual de standardizare a componentelor este sistemul de aer conditionat, care va fi acelasi pe 24 de modele si versiuni Renault si Nissan din segmentele B si C.
via | Just-auto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit unei noi informații apărute în presă, producția lui Mercedes-AMG C63 va lua sfârșit în primăvara lui 2026. Tot până atunci vor fi retrase din producție mai multe modele de performanță care au sub capotă motoare cu 4 cilindri. (19.11)
-
Toyota va investi aproximativ un miliard de dolari în 5 uzine de asamblare și componente din Statele Unite pentru a-și crește capacitatea de producție pentru vehicule echipate cu sisteme hibride. (18.11)
-
Marca chineză BYD vrea să-și mărească și mai mult prezența pe piața europeană prin dublarea rețelei sale de dealeri pe continent. Conform noului plan, BYD va avea 2000 de dealeri în Europa până la finalul anului următor. (18.11)

















Fiabilitatea si calitatea s-au dus in jos o clasa.
Nici acum dupa ceva ani motoarele diesel renault nu s-au obisnuit cu masinile Nissan.
Parca e ceva anti-natura si pe buna dreptate.
Pacat de sasiurile, platformele si sisteme de tractiune pe care le au in dotare.