Renault Symbol costa 7990 euro in Romania

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 10.09.2008
Renault a deschis comenzile la noul model Symbol in Romania. Pretul de pornire este 7990 euro, cu TVA inclus.

Esential

7990 de euro este pretul cu TVA al versiunii standard al noului Renault Symbol.

Noul Renault Symbol poate fi comandat acum in Romania, la preturi de pornire de la 7990 euro, cu TVA inclus.

Noul Symbol este disponibil in trei versiuni de echipare, Authentique, Expression si Privilege, in timp ce gama motorizarilor ofera doua variante pe benzina (1.2 16V 75 CP si 1.4 16V 98 CP) si doua diesel (1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP).

Echiparea Authentique este destinata motorizarilor 1.2 16V 75 CP si 1.5 dCi 65 CP, versiunea Expression insoteste propulsoarele 1.2 16V 75 CP; 1.4 16V 98 CP; 1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP in timp ce varianta Privilege este rezervata motoarelor 1.4 16V 98 CP si 1.5 dCi 85 CP.

Clientii pot alege intre 12 culori de caroserie, dintre care 9 metalizate. Noul Renault Symbol este oferit cu o garantie de 36 luni sau 100.000 km, 6 ani garantie anticoroziune pentru caroserie si 24 luni garantie pentru vopseaua caroseriei.

Via | Renault

Versiune
Motor
 Pret
Symbol Authentique
 1.2L 75 CP
 7.990
Symbol Expression  1.2L 75 CP
 9.040
Symbol Expression  1.4L 98 CP
 9.590
Symbol Privilege
 1.4L 98 CP
10.190
Symbol Authentique  1.5L 65 CP
 9.390
Symbol Expression  1.5L 65 CP
10.440
Symbol Expression  1.5L 85 CP
10.890
Symbol Privilege  1.5L 85 CP 11.490

 

Taguri: Renault, Symbol

Comentarii (30)

  • toteu
    cam gata cu loganu...
    0 0
  • dupa ce ca e urat cu spume mai e si scump.cu banii astia imi iau masina nu rahat turcesc.
    1 1
  • @ eu
    Nu e gata deloc cu Loganul. Romanii vor un compromis intre spatiu si ieftineala si aici trebuie sa recunoastem ca Loganul este pe primul loc. Tinand cont de faptul ca noul Logan beneficiaza de o spoiala interior - exterior, nu cred ca ii va lua fata Clio. Masina asta se adreseaza altei categorii sociale ...
    0 0
  • adi
    Si cam ce masina ti-ai lua ?:)) Passat din 2000 ?:)) scuze, dar ma amuza cei cu masini din "germania".
    0 1
  • ha ha
    Deci e mai urata ca Tida, Logan e print pe langa asta.
    Si pt specialisti ca "eu" care iar face pe desteptul da nu-l prinde, vezi ca am avut un Mitsubishi Eclipse 2.0 150 CP din 1997 luat din Germania , 8000 de eur cu vre-o 160 mii de km la bord cu piele, aer conditionat, geamuri electrice, ABS, "baloane" sofer si pasager si am am facut si eu vreo 60 de mii de km cu el (si nu linistiti) in Romania si surpriza, reaparatii cam 1000 de euro si omul care a luat-o a mai facut si el vre-o 30 mii si e mega fericit si multumit, baga bani doar in accesorii, consum oras 9-10 %, pret vanzare 7000 euro, pierdere la revanzare "1000" in 2 ani si eu stiu, o fi mai frumos, mai bun si mai performant ca un logan nou???:))))

    Acum am trecut la Subaru WRX '94 2.0 211 CP cu 9000 de eur in total si asta cred ca e mai nasol ca Loganul, Renault-ul etc....:)), nu "eu" care comentezi asa "Si cam ce masina ti-ai lua ?:)) Passat din 2000 ?:)) scuze, dar ma amuza cei cu masini din "germania"."???
    Poate ne intalnim si noi tu cu masina ta noua preferata de 10 mii de euro si eu cu a mea de 9000, ba pardon 10 mii ca acum are 260 CP.
    0 0
  • CelCareTeArde
    Pretene
    Pretene,masina ta din anii '90 nu mai are cai,are ponei.auzi prietene,daca tot vrei o masina dintr`asta puternica lauda-te cu una pe la 50 de mii nu cu o gioarsa din anii '90.PS-ai grija sa nu fuga caroseria de sub tn
    0 0
  • subaru wrx
    gtrazvan, vreau si io un impreza wrx la 9000!
    da' sa fie macar curata inauntru, si sa nu aiba deja 3 ambreiaje schimbate, si sa aiba si frine.
    0 0
  • Nu va mai certati
    Nu vca mai certati atat, fiecare are dreptate in felul lui..pe banii lui..
    daca iti iei o "nemteasca" si ai ghinion bagi bani multi ca sa o faci, dar sa mearga... www.mobile.de sau www.autoscout24.de gasiti masini cumgasesc si altii.. sau, mai bine, daca aveti pe cineva pe-afara, poate o sa fie mai bine...
    Daca vreti masina noua, va luati pe masura posibilitatilor.... dar nu uitati ca exista si lucruri mai putin placute precum preturile practicate in service, ce acopera garantia si ce nu, calitatea lucrarilor prestate in service "autorizat".... intretinerea masinii (impozit anual si consumabile)...deci, alegeti-va varianta accesibila voua si nu o mai dati pe nasoale ca ala e prost ca ia masina d'aia sau lu ala ca-i cade tabla si ruguna... fiti mai atenti cum conduceti, regulile de circulatie si urmarile tragice ale nebuniei nu tin seama de ce masina ai...
    Numa' bine!
    0 0
  • gtrazvan
    hahaha :))
    Pt "CelCareTeArde" - prietene, masina aia nu e 90 e 94, si nu e Renault e Subaru deci sunt CP nu "ponei" si nu ma laud doar arat alternativa avantajoasa a unei masini de 10-12 mii de euro.

    Cat pr nick-ul tau "CelCareTeArde" nu cred ca ai sanse.

    Pt. Emil - intra si tu pe mobile.de si cauta subaru impretza peste 200 CP 1994-1996 - si o sa gasesti multe 6-9 mii 8-11 mii cu tot cu inmatriculare si curata si cu frane. Si vezi ca ambreiajul e "consumabil" nu conteaza ca a avut schimbate 1 sau 10, asta depinde de ambreiajul care-l pui si stilul de condus.

    Lasa ce e bun Renault-ul Clio de 1.4 benzina la care revizia (strict revizia specificata in carte) de la 60 mii de km costa 3200 ron (32 milioane), garantie tren de rulare 50 mii de km pret noua 12 mii eur, buna alegere :)))
    0 0
  • @gtrazvan
    Realitatea pe care tu o ignori consta in aceea ca tu conduci o masina depasita, pe care n-o mai vezi de mult in occident. Aia isi cam schimba masinile dupa 5 ani si le vand saracanilor ca tine care nici nau bani de una noua, dar nici nu si-ar lua o masina cu mai putin de 200 de cai putere. Si inca ceva la creierul tau neted, tu nu poti sa concepi ca sunt oameni carora nu le trebuie foarte multi cai si mai vor si o masina noua. De ce noua? Pentru ca asta este trendul intr-o Europa din care tu sigur nu faci parte. Ca oamenii sa-si cumpere masini noi pe care si le pot permite. E o chestiune de civilizatie si de bun simt, notiuni care tie iti sunt straine pentru ca singurele lucruri pe care le ai de dovedit in viata sunt numarul de cai de sub capota si in cat timp faci suta cu gioarsa ta la mana a 14-a.
    1 0
  • erata
    n-au
    0 0
  • rromania
    n-ai cu cine
    Mai bine vad un sarac cu o masina din `90 ingrijita decat un TARAN CIBAN RROMAN CONDUCAND LOGAN SI PUTIND A MANELE CARE SE DA SMECHER CA ARE CICA "MASINA".Si mai conduce si ca idiotu` pe drumuri, ca de`, a dat spaga la gabori de si-a luat carnet.
    0 1
  • gtrazvan
    @Mihai
    Doamneee, urat e sa fi complexat, “Prostul pina nu-i fudul, parca nu e prost destul”.
    1. depasit esti tu, platforma Subaru WRX 1994 a fost folosita pana in anul 2007 (cu update in 2001).

    2. "Aia isi cam schimba masinile dupa 5 ani si le vand saracanilor ca tine care nici nau bani de una noua" - se vede ca nu ai calcat in viatza ta in Germania sa observi ca acolo jumatate din masini sunt fabricate inainte de 2000 si intr-o stare exceptionala.
    Am si 2 masini noi dar pe firma - de, avantajul leasingului.

    3.Masina de peste 200 CP a fost optiunea mea dar poti foarte bine cumpara o Honda Accord, o Toyota Avensis, un Bmw 320, sau de ce nu un Passat fabricatie dupa 2001, pana in 100 mii km si cu buget de 12000 de eur cu tot cu drum si inmatriculare, net superioare ofertei de 12000 de euro de masina noua.

    3. "Si inca ceva la creierul tau neted, tu nu poti sa concepi ca sunt oameni carora nu le trebuie foarte multi cai si mai vor si o masina noua. De ce noua? Pentru ca asta este trendul intr-o Europa din care tu sigur nu faci parte. Ca oamenii sa-si cumpere masini noi pe care si le pot permite. E o chestiune de civilizatie si de bun simt, notiuni care tie iti sunt straine pentru ca singurele lucruri pe care le ai de dovedit in viata sunt numarul de cai de sub capota si in cat timp faci suta cu gioarsa ta la mana a 14-a."
    Eu am un creier neted, dar tie-ti lipseste si ala.
    Trendul de cumparari al masinilor noi este in mare crestere in Ungaria, Polonia, Romania (peste cele mentionate anterior) si mai ales Rusia. Trendul de cumparare a masinilor noi a scazut destul de mult in Germania, Belgia, Olanda, Italia, etc.
    Tu traiesti din filme si carti baiatule, daca te-ai duce in Italia ai fi uimit sa vezi cu ce masini circula aia.
    Numarul de cai sub capota sunt obtiunea mea, am enumarat si cateva alternative de masina de familie mai sus, dar oamenii ca tine cu LOGAN sau Renault noi, umflati in pepeni cu ce masina noua si lustruita aveti nu au cum sa inteleaga.
    Da, masinile noi sunt o alternativa foarte buna pentru firma, posibilitate mai avantajoasa de leasing, scadere impozit si tva mai facila.

    Asa ca mai baiatule, baga-ti mintile in cap si nu mai abera ca esti absolut pe dinafara.
    0 1
  • @gtrazvan
    Pai vezi cum te contrazici tu singur fara sa stii ... Asadar pe firma, acolo unde ai nevoie de fiabilitate ca sa nu ramai in urma cu aprovizionarea la butic, ti-ai cumparat masini noi. In schimb cand e vorba de fala si mandrie te dai cu rabla de 200 de cai si pleci de la stop cu scartait de roti sa-l umilesti pe ala care a facut pe dracu' in patru sa-si ia masina noua. Un semn ca-ti place sa te dai rotund ca sa-ti depasesti frustrarile, e ca tii neaparat sa ne comunici ca ai firma si mai ai si doua masini noi.Eu am fost in Italia cand tu faceai excursii la tara, la bunici. Nu este un exemplu de luat in general, cu atat mai putin in materie de piata auto. Poate doar de cei ca tine, care, dupa ce au spalat closete pe-acolo, au fost expulzati, si-au facut multinationala de scara de bloc si acum se dau rotunzi.
    0 0
  • gtrazvan
    @Mihai
    :)))))
    1.Ma da prost esti, vezi ca nu duc marfa la butic ca la butic nu au produse IT.
    2. Nu le iau pt. fiabilitate dar tu esti prea prost sa intelegi (un auto pe firma se amortizeaza in 5 ani conform legii, deci e de prefarat sa iei in leasing pe 5 ani, plus ca dobanda la masini noi in leasing este cam cum 7% mai mica decat la cele sh.
    3.Ala care a facut pe dracu in patru sa-si ia masina noua avea si obtiune buna de sh, asta voiam sa arat, si nu numai de 200 CP dar nu ma mai repet.
    4.Observ ca frustrarile sunt ale tale, diferenta dintre noi este ca eu am fost in Italia in concediu nu la furat sau la spalat wc-uri si nu il spal decat pe al meu de acasa, am avut ~ 30 de masini personale (pasiune), am facut mecanica auto de palcere, si nu ma bag ca musca-n kkt cand habar nu am de un subiect cum faci tu.
    0 0
  • hihihi
    Mai , da` sunteti redusi mintal rau de tot ! Ce draq , nu e clar ?! Masinile noi sunt pentru cei care nu au bani sa-si cumpere si atunci apeleaza la imprumuturi , lizinguri etc. Ce-i asa de greu de priceput ???
    0 0
  • simbol
    DACA il scoteau anu trecut il luam in loc de 206 sedan ,!Oare ofi mai bun ca 206 sedan?CA aspect imi place.
    0 0
  • gandesc!
    :(
    "Masinile noi sunt pentru cei care nu au bani sa-si cumpere si atunci apeleaza la imprumuturi " . cum o putea sa faca o afirmatie ca asta o persoana cu judecata ...
    0 0
  • Brânzei
    Octavian
    Eu mi-am cumpărat anul trecut un Renault Symbol Fidji 1.4 benzină. Nouă. Cu toate dotările posibile la acest nivel. Mi-aş fi luat Logan dar soţia n-a vrut sub nici o formă, pentru că nu i-a plăcut "fundul de vădană" al Logan-ului. (Iar dacă aş fi cumpărat Logan tot Radio România Muzical aş fi ascultat). Aşa că am cumpărat cea mai ieftină maşină nouă pe care ne-am putut permite să o luăm în rate. Dacă ar fi fost să luăm o maşină cu banii jos, cred că nu ne-am mai fi cumpărat niciodată maşină, pentru că "puţin ai, puţin cheltui, mult ai, mult cheltui", mereu s-ar fi găsit o urgenţă sau ceva de luat şi n-am fi reuşit să punem de o parte nimic - cum de altfel nici nu am reuşit. Aşa, cînd ştii că vine data scadenţei, n-ai încotro şi pui banii de rată de o parte... Din acest punct de vedere, în ceea ce mă priveşte, "dan" are dreptate. Puteam să iau bani de la bancă să iau o maşină la mîna a doua. Dar cum n-am avut nici o maşină în viaţa mea pînă acum şi cum habar n-am ce este sub capotă şi tot ce ştiu despre cum funţionează o maşină este ce-am învăţat în şcoală despre motorul în 4 timpi, am preferat una nouă, să am garanţie, să n-am bătăi de cap primii ani, "full" CASCO te obligă banca... Dacă salariile ne-ar fi permis, aş fi luat o Corsa - pentru că toată lumea mi-a spus că are piesele de schimb cele mai ieftine. A împlinit luna trecută maşina mea 1 an, iar revizia m-a costat 3 milioane şi ceva. Poate că la 60.000 kilometri - adică peste vreo 8-9 ani după cîţi kilometri am făcut eu în primul an - mă va costa şi pe mine 32 de milioane, nu ştiu. În concluzie: eu am cumpărat Symbol din lipsă de bani ghiaţă şi pentru că nepricepîndu-mă deloc la maşini mi-a fost frică să risc să iau o maşină la mîna a doua.
    Maşina mea nu poate merge mai repede de 172 kilometri la oră dar cum limita maximă de viteză în ţara noastră este 130 kilometri la oră, nu văd de ce mi-ar trebui o maşină mai rapidă. Şi cum nu merg cu ea pe drumuri de munte, nu văd de ce mi-ar trebui o maşină 4x4 şi cu mulţi cai putere. Pentru siguranţă? Dacă e să te cheme Şeful cel mare, te cheamă şi dacă eşti într-un Volvo sau într-un SUV. Pentru mine e maşinuţa perfectă. Aşa cum pentru alţii maşinuţa perfectă este una de 200 CP luată la mîna a doua. Hai să acordăm celorlalţi dreptul la diferenţă, drept pe care fiecare din noi îl revendică la rîndul său.
    :)
    1 0
  • gtrazvan
    @branzei
    Tu din punctul tau ed vedere ai dreptate, ca multi altii, dar la mine a fost un comentariu referitor la comentariul lui "eu" ( de eu (10.09.2008, 20:15)
    Si cam ce masina ti-ai lua ?:)) Passat din 2000 ?:)) scuze, dar ma amuza cei cu masini din "germania".).
    In cazul tau e ok, dar sa nu-i facem prosti pe cei care-si iau masini din Germania ca nu este asa, mai ales daca ai habar cu ce se mananca.
    0 0
  • sunshine64sm
    @sunshine64sm... adica tot eu...
    Hai sa-mi trag una, dau dzeace ieuro ciubuc numai ca sa aibe un pret mai rotund, si masina asta chiar mi-ar place sa o am. De data asta chiar vorbesc serios. Din categoria masini sub 10.000 (cu tot cu te-ve-a) in afara de Loganul romansesc, alta marfa straina nu prea ai ce lua. Noua ma refer. Sa inteleg ca Symbol va face concurenta lui Logan, ambele fiind de aceeasi firma ?!!
    0 0
  • johny bravo
    @gtrazvan
    ...esti dili d tot ( in comparatie cu mihai )... chiar t oftici incat scrii si agramatical si t mai si lauzi k distribui produse IT. Ha, ha! Esti jalnic....te-ar mai scoate motoru' d 200 cp. vai d teasta ta...
    0 0
  • @gtrazvan
    prostu' pana nu-i fudul -:)
    Alooo !!! s-a ofticat rau de tot. Pai nu vezi ce limbaj de neam prost ai, maria ta ?! Te-a intrebat cineva cu ce te ocupi? Ce cariera ai si ce produci? Nu ! Dar ai tinut sa ne spui la toti ca ti-ai deschis concern familial. Mai spui ca ai fost in concediu in Italia ... Nu vezi cat esti de penibil? Te lauzi ca ai avut 30 de jafuri, pe un site, ca ti-au murit laudatorii... Gandeste-te ca exista pe lumea asta oameni care ti le cumpara pe toate 30 cu pretul de ravanzare al unei singure masini pe care o detin si pe care tu ii privesti de sus din rabla ta de nu stiu cati cai putere.
    0 0
  • precizare
    Mie imi apartin randurile de mai sus. Nu de alta dar sa nu mi se ceara drepturi de autor -:))
    0 0
  • katona eva
    auto lizing
    caut 5 bucati masini ptr taxi pe firma la lizing tel 00367049251 email eva.ro@citromail.hu
    0 0
  • micoza
    replica
    se scrie oPtiune nu oBtiune...
    0 0
  • comparare
    nu va mai certati.Mai bine am citi niste comentarii a celor care au luat deja o masina simbol.Raportat la pret calitate.Consum.Rezistenta,......etcAstept comentarii de la cei care au deja masina
    0 0
  • bogdan
    pt totii
    1.in primu rand masinile din germania la mana a 2 intra in categoria rable
    2.va intreb eo pe toti aia care iubesc masinile din germania, dc, nemtii prefera sa ia loganuri la ora actuala pt k sunt masini proaste sau dc?
    3. nemtii isi vand rablele pt ca au un defect ,cva si gasesc destui fraieri sa le vanda
    4.o masina noua nu se compara cu una veche
    0 1
  • mihai 49
    auto
    presupun ca sunt doua categorii de cumparatori de masini,indiferent daca sunt noi sau ...rable,insa ambele ktegorii traitoare in ''Romanica''isi pun problema banilor!Cele doua ktegorii fiind una care nu are niciodata destui bani pentru o masina,fie ea sekond h. sau newa,iar cealalalta,nu are destui many,four masina de vis!
    0 0
  • E varzaaaaaaaa!
    Cu banii astia ''DOMNUL EU'', isi ia un Mercedes E200 din 2003. Habar ai de masini. Stai acasa!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru