Retea de alimentare pentru masinile electrice
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Israel Corp, Vantage Point Venture Partners, dar si fostul presedinte al Bancii Mondiale, James Wolfensohn, si magnatul Edgar Bronfman, din domeniul bauturilor spirtoase, vor investi 200 milioane de dolari intr-o retea la nivel mondial de alimentare cu energie a automobilelor cu motoare electrice.
Planul de reinventare a industriei auto prin intermediul modelelor cu motoare electrice alimentate de baterii a fost pus la punct de Shai Agassi, fost candidat la postul de director general al companiei de software SAP, transmite Mediafax.
Shai Agassi nu vrea insa sa produca masini, ci sa creeze o infrastructura de statii de alimentare a bateriilor in Statele Unite, Europa si statele in curs de dezvoltare. Vanzarile realizate prin intermediul noului sistem, numit Better Place, vor fi realizate pe baza de abonament iar costurile asociate vehiculelor vor fi acoperite prin leasing si credite.
"Sistemul este similar cu cel folosit in domeniul telefoniei mobile. Daca priviti Tesla ca pe iPhone, noi suntem AT&T", a declarat Agassi.
Agassi a declarat ca vehiculele prototip vor fi testate la inceputul anului 2008, iar compania va incepe vanzarile si operatiunile de service in decurs de doi ani. El a adaugat ca doreste sa obtina sprijin din partea guvernelor si a producatorilor de automobile.Sistemul ar putea atrage un interes mai mare in Europa, unde pretul benzinei este aproape de doua ori mai mare decat in Statele Unite. Agassi a fondat, in 1992, compania de software TopTier, in Israel, pe care ulterior a transferat-o in Californa. TopTier a fost preluata, in 2001, de compania germana SAP.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40
-
BYD efectuează cea mai mare rechemare din istoria sa: peste 115.000 de modele
In viitorul apropiat cand numarul acestor masini va creste considerabil va fi nevoie de o retea mai intinsa si restaurantele sau complexele comerciale sau marile parcari vor avea locuri dedicate masinilor electrice.
VA SALUT!
Si pt cei ce cred in filme le pot spune sa mai iasa si afara sa se racoreasca un pic.