Seat Ibiza primeste un TDI de 1.6 litri si 90 CP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Seat inlocuieste vechiul 1.9 TDI de 90 CP cu un motor nou, care asigura aceleasi performante in conditiile unui consum mai redus.
SEAT completeaza gama de motorizari de pe modelul de calsa mica Ibiza printr-un diesel common-rail de 1.6 litri care are rolul de a-l inlocui pe "batranul" 1.9 TDi de 90 de cai putere. Noua unitate, dezvoltata de compania-mama Volkswagen, ajunge la aceeasi cifra de putere (90 CP), dezvoltand 230 Nm incepand cu 1500 rpm.
Noul propulsor exceleaza mai ales la capitolele consum (4.2 litri/100 km in regim mediu mixt) si ecologie (109 g CO2/km), urmand sa fie unul dintre cele mai vandute motoare din gama Ibiza.
Noul TDi de 1.6 litri se va incadra in gama modelului spaniol intre motorul TDI de 1.4 litri si 80 CP si unitatea TDI de 1.9 litri si 105 CP, urmand sa fie disponibil pentru ambele versiuni de caroserie, cu cinci sau trei usi.
via | Seat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda marchează 30 de ani de la momentul lansării modelului CR-V. Cel mai popular SUV al mărcii pe piața europeană se află în cea de-a 6-a generație și a primit recent o versiune cu pile de combustie și cu încărcare la priză. (15.10)
-
Leapmotor B10, noul SUV de dimensiuni compacte al producătorului chinez de mașini electrice, a fost lansat oficial pe piața europeană. Noul model va avea un preț de pornire de 29.900 euro și promite o autonomie de până la 434 kilometri. (15.10)
-
Alfa Romeo a dezvăluit oficial noul Tonale facelift. Noul model actualizat primește o parte frontală redesenată, dotări noi în habitaclu, o ediție specială de lansate și o motorizare mild-hybrid mai puternică. (15.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
-
Pick-up din viitor
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Scopul e inlocuirea lui 1,9 TDI care in forma actuala nu mai poate fi imbunatatit ca emisii si nu poate ajunge euro 5. Asta ne face totusi sa ne asteptam la lamurir despre rolul lui 20 TDI 110 CP.
INteresant este ca va mai aparea un nou TDI de cilindree mai mica ce va fi utilizat pe Polo si "neamurile", se pare ca un 1,2 TDI.
Toate common-rail caci pompe-duze (sistemul vechi) nu poate respecta noile norma de emisii.
Te invit sa citesti test drive-ul efectuat de Automarket cu Bravo 1.6 Multijet in Italia: http://www.automarket.ro/drive-test/fiat-bravo-multijet-al-patrulea-16960.html
Doar tu stii ce faci cu si pe motoare, in rest :)
Ibiza chiar este o masina frumoasa si foarte buna pt oras....pacat ca este cam scumpa!!!!!
A se vedea filmul neaparat cu sunet
http://www.220.ro/PvaTwdZ12C/Cat-Caii-Este-Intr-O-Caruta-Inhamati
1.9 Multijet avut pe Fiat Doblo 120 CP aman2 cumparate de noi, aman2 dupa cei 10-15 mii de km aveau connsum in Bucuresti 12-13% la un mers linistit, adica identic cu un BMW 530d pt. o comparatie facuta de mine. Nu zic ca motorul nu trage bine dar consum de 13% pt un diesel de generatie destul de noua si un consum de 14,6% la viteza maxima (180-190 km/h) mi se pare exorbitant.
Mai @thenuts degeaba este el "nervos" daca consuma cat un motor de 3000 diesel si comparat cu o Mazda 3 1.6 diesel care consuma 7.5 in oras si are performante asemanatoare doar senzatie diferita .....
nu ma intereseaza nici R8 si veyronuri ma intereseaza mai curand un Z06, sau GTR si wrx-ul pe care-l detin.
Exagerezi si tu putin. Consumul depinde de multe variabile. Daca esti din bucuresti e si mai nasol. Masina sa recunoastem nu e una aerodinamica dar avea cineva o vorba " vrei sa si care mult sa consume putin si sa mearga tare la forma ei ? "
Mi se pare un consum decent la forma ei avand in vedere ca ai mers cu 190 :O
Daca mai si cari cu ea prin oras cat ai vrea sa consume domnule ? Asta in caz ca aveai Cargo.
Au fost 2 masini, conduse de mai multi soferi, aceleasi rezultate.
Am avut mai de mult un cargo de 65cp 1.9 si ala mergea m,ult mai bine cu astea am avut multe probleme pana a dat dumnezeu sa scap de ele.