Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor

Publicat Luni, 22.07.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 22
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 1
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat Leon ST, primele imagini ale break-ului compact al ibericilor - Poza 2
Seat a prezentat imaginile oficiale ale versiunii ST a lui Leon, a treia versiune de caroserie a compactei iberice. Debutul public este programat pentru Salonul de la Frankfurt.

SEAT Leon va primi o versiune ST la Salonul Auto de la Frankfurt. Cu doar o zi înainte de prezentarea oficială, imaginile din galeria foto oficială au fost publicate pe internet. Între timp, Seat a publicat imaginile oficiale ale modelului, confirmând galeria foto completă a noii sale compacte. Versiunea break a lui Seat Leon este prima din istoria modelului şi preia platforma MQB a fraţilor Golf VIII şi Octavia III. Spre deosebire de cele două compacte, Leon ST nu se mândreşte cu un portbagaj mai mare de 600 de litri, break-ul iberic urmând să ofere doar 587 de litri, faţă de cei 605 ai lui Golf Variant, respectiv 610 ai lui Octavia Combi. 

În materie de design, noua versiune de caroserie a lui Leon nu aduce nicio surpriză. Modelul preia partea frontală a hatchback-ului şi primeşte un posterior adaptat noii versiuni de caroserie. Rezultatul este un Leon care pare să fie lungit artificial, însă aspectul final al modelului nu este dizgraţios. Cel mai probabil, modelul va prelua atât interiorul, cât şi gama de motorizări şi tehnologii de la versiunea hatchback a lui Leon.

Urmareste Automarket
"Trebuie să aducem la masă atât volume, cât şi profit.
Investiţia pe care am primit-o cu noul Leon trebuie să fie ”tradusă” în vânzări. Fiecare investiţie ulterioară trebuie să devină rentabilă. Doar aşa vom putea cere mai multe investiţii în cadrul concernului Volkswagen"
spune James Muir, şeful Seat. În 2012, Seat a vândut aproximativ 320.000 unităţi, aproape o treime faţă de cât estimează şeful mărcii că ar fi suficiente pentru rezultate sustenabile pe termen lung, atât ca marcă în sine, cât şi ca parte integrantă a concernului Volkswagen.

Via Worldcarfans | Autoforum.cz  | SEATRO


Comentarii (22)

  • Marca asta, Seat, asa cum se da ea sportiva, n-a fost in stare (sau mai bine zis nu i s-a permis) sa prezinte si ea o masina cu adevarat sport cap-coada. Nu inteleg de ce mai au pretentia ca sunt marca sportiva cand ei fabrica monovolume normale sau mai labartate, altele spre off-road, sedanuri plicticoase, breakuri sau hatchback-uri din clasele A,B,C care nu transmit nimic. E anuntat si un SUV / SUV-ulet pentru perioada urmatoare (deci foarte sport... mda), cu care spaniolii spera sa poata "tracta" marca din mocirla financiara in care se zbate de ani buni. Eu imi mentin parerea ca marca asta face degeaba umbra pamantului.
    33 20
  • @mntsn
    Ai dreptate, Seat incearca sa traga zeci de tone pe un deal de 80 de grade. Poate este ajutat putin de noul Leon, dar pana nu distruge toata gama cu diverse cuburi VW cu emblema marcii spaniole (asa pot spune ca cere clientela), nu va ajunge la finis!

    autoforum a trebuit sa puna specimenul ala tocmai pe aripa spate.
    Numai acolo avea loc sa il puna, unde este forma noua!
    11 10
  • razvanis
    Inainte sa blamati stand comod in fotoliile voastre, v-ati deranjat macar sa va duceti sa vedeti pe viu noul Leon, eventual sa faceti un drive-test?
    Leon-ul nou este un produs excelent, foarte competitiv si foarte bine vazut in presa auto europeana, autobild, topgear, autoexpress, ams ... toate il dau in top daca nu chiar castigator in comparativele de clasa compacta.
    Intamplator marca SEAT este una dintre cele 3 marci din Europa cu crestere procentuala anul asta ? 12%, mai mult a crescut pe piata europeana doar Dacia.
    Dar e mai comod sa ne numim cunoscatori fara sa stim despre ce vorbim , la mai mare baietei , la mai mare ...
    23 29
  • Se intoarce pe toate partile in ...hamac Da Silva ,cand vede bordul asta de duba, pe o masina care n-are nici o treaba cu spiritul sportiv, latin sau cum s-o numi!
    18 10
  • O masina stearsa si plictisitoare, in stilul deja consacrat Volkswagen AG.
    Ma intreb pentru ce mai platesc designeri...La interior, acea consola centrala pare incredibil de simpla, plasticoasa si ieftina. De necrezut !
    Display-ul ala la mutimedia cat are? 5 inch, cand toti au minim 7? Zici ca-i luat de la primul Tetris din anii '90 cu rezolutia aia de 2 bani.
    Asta da tehnologie LOW-END. Si totusi cat costa masina?
    26 13
  • @razvanis: Leonul nou e cat de cat ok, nu l-am condus, dar l-am vazut in actiune pe sosea. E competent sub table, stiu, dar marca in sine si consistenta ofertei de modele Seat e de toata jena.

    Totusi, de ce as lua o copie (una zecile de copii fabricate de VAG), cand exista originalul? Golf, adica, cu care n-am nicio problema.
    Nu mai amintesc de imaginea proasta a lui Seat si in consecinta de devalorizarea uriasa a copiei fata de original.
    17 9
  • razvanis
    @mntsn
    Revin, pune mana si condu toate copiile asa cum le zici tu si o sa fii surprins cat de diferite pot fi pe sosea, dar iarasi, din fata forumului nu ai cum sa cunosti asa o masina, si preluand din parerile altora nu ai cum sa fii original si pertinent.
    Copia asa cum ii spui tu poate fi in unele cazuri si cu 7000 euro mai ieftina pe aceleasi dotari/motor ... deci ... cred ca ai putea avea o problema daca ai reusi sa te dezbraci de superficialitatea de om suficient .
    16 10
  • Leon -ul isi tine valoarea mult mai bine decat Megane, 308, Focus sau Astra, la piata second hand, intr-adevar sta mai rau decat Golf, dar totusi, nu poti spune ca e uriasa devalorizarea ...
    17 16
  • deprimatul
    e o masina trista.
    ZERO design.
    ZERO emotie.
    Si probabil plina de plastice.
    Si cu un pret prea mare pentru ce ofera.
    Asta ar tb. sa spuna un review obiectiv.
    10 17
  • Daca situatia era asa roza si conta atat demult ce zici tu, seat trebuia sa rupa la vanzari, dar ei vand infinit mai putin decat modelele enumerate de tine. Realitatea e ca au probleme mult mai grave decat asa-zisele avantaje.
    16 6
  • O marca ce poate mai mult, dar nu e lasata sa se desfasoare :(
    17 1
  • E mai frumos decat golful, in opinia mea. In jumatate de an poti gasi niste oferte geniale la anumite reprezentante iar pe dedesubt e cam aceeasi treaba cu golful. Pentru mine cel putin 3-4000 de euro sunt importanti si chiar se poate trai cu "plasticele" de pe el.
    21 1
  • rubinul
    fostul Leon avea ceva special pe dinafara, dar interiorul varza. asta nou e sub talpa scodei se pare si viitoarei generatii de polo break
    Inca odata se demonstreaza ca latinii (in frunte cu romanii) sunt varza la capitolul ingineri. Degeaba castiga medalii cu coshu daca nu au habar decat sa invete papagaliceste
    5 11
  • f frumoasa masina. unul dintre cele mai frumoase breakuri. o sa se vanda bine. acum ca a disparut exeo e o varianta pentru exeo st.
    8 3
  • Catalin
    M-am urcat in Seat Leon si am ramas dezamagit de spatiul interior. Este mai mic decat un Golf - nu stiu cum le-a reusit. Despre masina de familie, daca iei in calcul motorizarile cuminti aduse in tara (varianta diesel 150 ps nu se aducea inca in primavara cand am incercat), nu poate fi vorba din cauza porbagajului inexistent - bun doar de facut piata si plimbat un rucsac - despre plecari in 4 persoane nici nu se pune problema.
    6 7
  • blaa....
    n-are nici un sens masina asta, sau poate nu-l vad eu, leonul trebuia lasat in pace, aveau oricum au destule porcarii in gama
    5 7
  • Care vrea Golf dar nu vrea Golf, sa-si ia Leon. Ce poate fi mai simplu? Doar interiorul ma deprima fantastic. Zici ca n-au mai avut timp si au luat consola de pe 1310. Nu pot spune ca ma dau in vant dupa exterior, dar recunosc ca este o masina extrem de buna. Noua platforma MQB de la VW face masina asta sa fie al naibii de capabila pe curbe, cat si confortabila.
    4 1
  • tamdam
    pt astia care critica seat cu sportivitatea ce sa zic de voi fani sportivului bmw care este foarte sportiv in ultima vreme cu gt-urile lor si x-urile ce sa mai zic is marfa gt-urile mai lasativa
    3 2
  • Aceasta masina poate nu e cea mai spatioasa cum spunea cineva mai sus. Dar Seat niciodata nu a sustinut asta. Aspectul a fost mai important decat latura practica, motiv pentru care si mie portbagajul mi s-a parut ceva mai mic si locul in spate mai ingust fata de Golf sau Octavia. Mi s-au parut mai mici inclusiv spatiile de depozitare din usi si torpedoul. In schimb materialele din interior mi s-au parut bune, dat totusi sub Golf. Deci daca esti un familist convins si ai nevoie de un spatiu gandit cat mai bine pentru tine si familia ta, Leon nu este cea mai potrivita alegere.
    Daca iti doresti in schimb ceva mai deosebit fata de un Golf sau Octavia, iti plac masinile facute de VW si nu ai de carat caruciorul copilului, poate fi o alegere buna. Pentru ca dpdv tehnic, desi a avut probleme grave cu vanzarea, Seat e o masina solida.
    Totusi sunt niste detalii care nu imi plac la aceasta masina: gurile de ventilatie din bord mi se par foarte naspa. Nu stiu ce li s-a parut lor deosebit cand s-au hotarat sa ramana asa si in productia de serie. Mie imi lasa o impresie de tristete, ceva anost, nicidecum deosebit sau sportiv. Nu cred ca m-as impaca cu asa ceva, mai ales ca e un lucru care nu imi place pe care l-as vedea zilnic cand conduc. Cu bordul a dat-o in bara Seat si la generatie precedenta (parerea mea), si la aceasta. Pacat! Ah, singurul lucru clar mai bun la acest bord fata de generatia precedenta eu il vad a fi ergonomia mai bine gandita.
    6 1
  • nazistul de serviciu
    "preia platforma MQB a fraţilor Golf VIII şi Octavia III."
    A iesit Golf 8 si eu nu stiam?
    3 1
  • Carcotasii mai usor
    Tare va sta voua in cap VAG si tot ce fac ei -->bun dupa parerea mea.SEAT e o marca locala,Europeana sa zic.Spania se stie ca nu are industrie auto,ce era Seat inainte de VW,ori Skoda ori multe alte marci care acum se vand.Comentarii tipic romanesti,fara nici o explicatie logica.Vrei sport,atunci dai bani,ce intelegi tu prin sport.SEAT e cea mai buna marca spaniola de autovehicule,comentarii idioate unele dintre ele doar pentru ca face parte din grupul VAG.La designul exterior chiar nu se observa ca face parte din grupul Vw,la interior mai mult.SEAT SUPER CARS....asta ca sa fiu pe acelasi ton cu voi,care nu va mai saturati sa ii criticati aici.
    4 0
  • de ce asa un bord neinspirat?
    dpdv al design-ului exterior cred ca e una din cele mai frumoase breack-uri actuale, pacat ca nu le-a iesit si bordul care este sub orice critica, extrem de patratzos, l-as concedia pe respectivul responsabil de proiect, pacat, pt ca daca la modelul precedent au dat vina pe manerele ascunse ale usilor spate, acum design-ul bordului promite sa fie un motiv serios de vanzari sub asteptari. Dar cine stie...
    Pacat ca nu exista la optionale bordul de Golf VII, caci si cu motorul de 150CP cu DSG as fi avut o masina reusita, din punctul meu de vedere
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru