Şeful Saab: "Vom lansa mai multe produse în viitor"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oladezii de la Spyker Cars au anunţat că vor crea şi alte modele pe platforma viitorului 9-3. Totodată, Victor Muller a confirmat că viitorul 9-3 va fi lansat în 2012 şi că 9-4x intră în producţie în aprilie 2011 la fabrica Saab din Mexic. Până atunci, însă, constructorul suedez de automobile se va axa pe producţia lui 9-5 şi dezvoltarea celor două modele. Platforma Phoenix a lui 9-3 va da naştere altor modele în viitor, dar şeful Saab nu a menţionat care va fi natura acestora. Fie este vorba de o versiune coupe şi un cabrio, fie discutăm de un eventual crossover.
"Singura contribuţie a Spyker la noul Saab 9-5 este faptul că acest model încă există. Nu am mai livrat maşini în Statele Unite ale Americii din februarie 2009.", a declarat Victor Muller în cadrul unui interviu pentru cei de la Automotive News.
Platforma Phoenix a lui 9-3 a fost creată iniţial sub tutela General Motors, dar suedezii s-au întors înapoi la planşa de proiectare pentru a-şi aplica ideile mai liber pentru viitorul 9-3. Astfel, aceştia vor să schimbe o bună parte din ceea ce au realizat alături de General Motors la nivelul platformei Phoenix şi să aplice o serie de modificări estetice la nivelul viitorului 9-3. În ciuda numărului ridicat de modificări, Saab promite că viitorul 9-3 va fi în showroom-uri în anul 2012.
În curând, Saab se va întoarce pe piaţa din Statele Unite ale Americii, de data aceasta cu un nou proprietar şi cu o nouă generaţie a lui 9-5. Victor Muller este preşedintele Saab şi fondatorul Spyker Cars. Acesta este responsabil pentru salvarea mărcii Saab şi coordonarea tranzaţiei dintre Spyker şi General Motors.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













cineva zicea in acele zile grele pt saab ca multi se declara mari admiratori...dar...cand vine vorba de achizitie prefera bmw...cred ca avea dreptate!
Atunci cand a fost de vorbit s-a vorbit, actualmente nu prea mai e sens pentru vorbit ci pentru actionat.
Deocamdata totul se petrece dupa cum prevede planul, singura exceptie fiind numirea lui Jason Castriota ca sef al departamentului de design la SAAB.
Pana la aparitia noii generatii de 9-3 (modelul vital pentru SAAB), primul automobil conceput si construit in era post GM, cel putin eu nu prea mai vad nevoia de discutie pe subiectul SAAB.
Sa-i lasam sa-si faca treaba asa cum trebuie.
Mult succes SAAB!