Şeful Saab: "Vom lansa mai multe produse în viitor"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oladezii de la Spyker Cars au anunţat că vor crea şi alte modele pe platforma viitorului 9-3. Totodată, Victor Muller a confirmat că viitorul 9-3 va fi lansat în 2012 şi că 9-4x intră în producţie în aprilie 2011 la fabrica Saab din Mexic. Până atunci, însă, constructorul suedez de automobile se va axa pe producţia lui 9-5 şi dezvoltarea celor două modele. Platforma Phoenix a lui 9-3 va da naştere altor modele în viitor, dar şeful Saab nu a menţionat care va fi natura acestora. Fie este vorba de o versiune coupe şi un cabrio, fie discutăm de un eventual crossover.
"Singura contribuţie a Spyker la noul Saab 9-5 este faptul că acest model încă există. Nu am mai livrat maşini în Statele Unite ale Americii din februarie 2009.", a declarat Victor Muller în cadrul unui interviu pentru cei de la Automotive News.
Platforma Phoenix a lui 9-3 a fost creată iniţial sub tutela General Motors, dar suedezii s-au întors înapoi la planşa de proiectare pentru a-şi aplica ideile mai liber pentru viitorul 9-3.
Astfel, aceştia vor să schimbe o bună parte din ceea ce au realizat alături de General Motors la nivelul platformei Phoenix şi să aplice o serie de modificări estetice la nivelul viitorului 9-3. În ciuda numărului ridicat de modificări, Saab promite că viitorul 9-3 va fi în showroom-uri în anul 2012.În curând, Saab se va întoarce pe piaţa din Statele Unite ale Americii, de data aceasta cu un nou proprietar şi cu o nouă generaţie a lui 9-5. Victor Muller este preşedintele Saab şi fondatorul Spyker Cars. Acesta este responsabil pentru salvarea mărcii Saab şi coordonarea tranzaţiei dintre Spyker şi General Motors.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
-
BMW a lansat oficial versiuni actualizate pentru i4 și Seria 4 Gran Coupe. Cele două modele aduc un design ușor revizuit, precum și dotări și motorizări noi. (25.04)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
cineva zicea in acele zile grele pt saab ca multi se declara mari admiratori...dar...cand vine vorba de achizitie prefera bmw...cred ca avea dreptate!
Atunci cand a fost de vorbit s-a vorbit, actualmente nu prea mai e sens pentru vorbit ci pentru actionat.
Deocamdata totul se petrece dupa cum prevede planul, singura exceptie fiind numirea lui Jason Castriota ca sef al departamentului de design la SAAB.
Pana la aparitia noii generatii de 9-3 (modelul vital pentru SAAB), primul automobil conceput si construit in era post GM, cel putin eu nu prea mai vad nevoia de discutie pe subiectul SAAB.
Sa-i lasam sa-si faca treaba asa cum trebuie.
Mult succes SAAB!