- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Pentru a marca cei 60 de ani împliniți de celebrul Transit, Ford a organizat un festival veritabil, în Marea Britanie, dedicat acestui model. Procesiunile au inclus chiar și intrarea în Cartea Recordurilor Guinness pentru cea mai mare paradă de van-uri, un moment istoric la care a luat parte și Automarket. (29.09)
-
Pentru a marca cei 66 de ani împliniți de legendarul model, divizia din România a constructorului britanic a pus la cale o incursiune prin lumea artei contemporane din București. La volanul mai multor modele Mini, am vizitat patru galerii de artă la ceas de seară. (25.09)
-
Atunci când cei de la Defender ne-au propus aventura Defender Experience am răspuns, desigur, prezent. Până la urmă, o sesiune de off-road cu una dintre cele mai capabile mașini de pe piață, și din istorie dacă îmi permiți, este întotdeauna o idee bună. (18.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Simfonii în opt cilindri












Poate mai multe poze din cabina camioanelor ar prinde bine, sa vedem cum se prezinta in toata splendoarea lor.
"Oamenii normali analizeaza ofertele si fac un drive-test inainte sa-si cumpere masini"
Mai bine da-i cu praf si sterge-o omule, ca esti alt roman habarnist!
Mai degraba, condu tu macar o caruta de audi, sa-ti dea Dumnezeu numai Audi A8 ca ala din imagini si pe urma vii si tu si mai vorbim de masini adevarate, care se deosebesc de restul si printre care Audi nu face parte!
Daca tu simti repede sa postezi o replica la comentariul de mai sus, prin a jigni, mai repede esti tu un frustrat si toti cei care dau cu - la mesajele anti-audi!
2.Mi-am mai dat seama de o chestie, asta cu referire la autoturisme. Tehnologii bune au toti producatorii. Diferenta este doar de....parfum si rafinament. Haideti sa nu-i mai divinizam pe nemti in materie de masini. Intr-adevar, nemtii cam sunt tatici la design si tehnica auto. Dar si altii fac masini bune. In plus, noi vorbim aici fara sa incercam tot ce se poate incerca, ca sa ne dam cu parerea despre "cel mai bun dintre cei mai buni". Oricum, un lucru e sigur - nu se mai fabrica masini ca in trecut, sa te tina o viata intreaga.
Prea s-a inasprit boala asta a romanului, de a a-si impune parerea cu bata si de a ridica-o la rang de adevar.
Natie mai priceputa la toate, mai rar.
Nu zic, parerile diferite sunt binevenite, dar sunt unii, nene, parca se cred nu stiu ce mari carturari sau profeti detinatori ai adevarului absolut.
N-ai vazut atata suficienta...
Parerea mea este ca interioarele la Audi transmit cel mai bine ideea de premium, mult mai bine decat tristetea si plictiseala gasite prin BMW sau mai nou prin Mercedes, si cum pentru omul obisnuit important e sa arate bine atat la exterior cat si la interior, mai putin important fiind ca X are tractiune spate si performante mai bune, Audi are aici de castigat.
Interiorul noului A8 este cel putin coplesitor, o singura vizita la dealer si o sa va convingeti.
Si, pana una alta, ce e rau in a face marketing?
BMW, cand a facut filmuletele alea geniale cu Clive Owen, a facut ceva rau, sau cum?
In primul rand, conform dictionarului, a frustra inseamna: A lipsi, a priva pe cineva de un bun, de un drept; a înșela.
Eu nu am jignit pe nimeni, am precizat ca user-ul "mda..." se simte inselat de marketing-ul celor de la VAG, de parca ceilalti producatori nu folosesc marketing-ul pentru a-si imbunatati vanzarile.
In al doilea rand, tu folosesti alta semnificatie a cuvantului "frustrat", si anume una provenita din argou, la fel ca celelalte expresii folosite de tine: "Mai bine da-i cu praf si sterge-o" ; "roman habarnist";
Daca eu sunt habarnist (incult), tu mi-ai demonstrat prin limbaj ca esti mai habarnist ca mine.
@Jan
Jane, tu sigur nu ai auzit de conceptul "identitate de marca".
@mda
Te citez: "Audi A8 e nr. 3 in oferta premium germana. Asta n-o spun numai eu, ci si alti specialisti"
Ce inseamna nr. 3 ?
Dezvolta ideea, probeaza si tu afirmatiile tale.
Si despre ce specialisti vorbesti ?
In legatura cu subiectul articolului,pot sa spun ca ma incanta ideea de a conduce sau macar de a sta in dreapta unui om care conduce Scania R730.E ceva interesant.
Audi,dupa cum si mai sus se specifica nu reprezinta decat nivelul la care au ajuns inginerii care au proiectat aceasta masina.E o masina interesanta.