Solutie franceza pentru aglomeratia din orase
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pentru ca si lor le-a ajuns pana peste cap problema aglomeratiei din orase, francezii au gandit un sistem interesant de evitare a stationarii indelungate a masinilor in parcarile din centrul oraselor.
In prima faza, acestia au eliminat parcarile cu plata din zonele foarte aglomerate, transformandu-le in zone cu stationare (20 minute) acceptata. In aceste conditii, locurile de parcare nu riscau sa ramana "vandute" unei masini pe tot parcursul zilei. Si totusi, masura nu a dat rezultatele scontate din cauza faptului ca unii conducatori auto ignorau limita de cinci minute, contand pe faptul ca politistii nu observau ilegalitatea.
Aceasta tendinta tinde insa sa fie eliminata odata cu aparitia unor dispozitive care seamana cu clasicele taxatoare de parcare dar care nu fac decat sa masoare timpul petrecut de o masina intr-un loc de parcare si sa semnaleze politiei orice depasire a celor cinci minute legale. Primele astfel de gadgeturi au fost montate ca test in trei dintre orasele din jurul Parisului: Issy les Moulineaux, Rueil-Malmaison si Suresnes.
Modul de functionare a acestora se bazeaza pe un sistem de senzori instalati sub locul de parcare. Acestia semnalizeaza prezenta unei masini si pornesc un cronometru al carui timp este afisat pe display-ul sistemului. In cazul in care masina sta peste timpul permis in locul de parcare, politia primeste automat un semnal iar un echipaj de politie se prezinta in cel mai scurt timp la locul respectiv pentru a completa procesul verbal si pentru a-i inmana amenda conducatorului auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Audi va lansa primele modele cu software Rivian în 2028
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-la francezi in general problemele se rezolva in maxim 20 min-inclusiv deplasarea pina la masina si la ghiseu
-sistemul nu se poate implementa in Romania, ca nu-ti ajung 20 min ca sa gasesti ghiseul-daramite sa mai si rezolvi problema
-sistemul si-ar gasi aplicabilitate imediata in ciuda celor afirmate mai sus ,in Romania el gasindu-si foarte repede finantarea -de catre consortiile prefectura -primarii - IGP -firme terte imbarligate in comisioane si alte alea
-exista si o parte buna a lucrurilor-la francezi s-ar putea sa se puna ceva ordine in vietile lor-sa mai respecte timpii de intalnire ,de parcare ,etc.La noi nu stiu ce as putea spera.Poate la o solutie sociala in care respectul in trafic sa apara in trafic treptat-poate ar fi bune si aici niste reclame in genul celor zaharul ,grasimile si alcoolul dauneaza grav sanatatii.