Spada Codatronca TS, informatii si foto oficiale

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 14.05.2008
Cel mai nou supercar aparut pe piata este Spada Codatronca TS, o sportiva care poate atinge 340 de km/h.

Esential

630 de cai putere dezvolta propulsorul V8 instalat pe Spada Codatronca.
3.4 secunde ii sunt necesare supercarului Codatronca TS sa atinga 100 de km/h.
340 de km/h este viteza maxima pe care o poate atinge Spada Codatronca.

La mijlocul lunii martie v-am prezentat primele imagini si informatii ale supercarului exclusivist Spada Codatronca TS. Astazi revenim cu o galerie foto si cu primele detalii oficiale ale modelului sportiv, care a fost dezvaluit oficial in cadrul show-ului Top Marques din Monaco, pe 24 aprilie.

Asa cum era de asteptat, Codatronca TS va fi produsa intr-un numar limitat de exemplare si va fi capabila sa ofere viitorilor sai posesorii senzatii nemaintalnite multumita resurselor de putere ascunse sub capota.

Spada Codatronca TS beneficiaza de un sasiu din aluminiu si o caroserie creata din materiale compozite, care reusesc sa contribuie la o masa cat mai mica a supercarului, de doar 1360 de kilograme. In ciuda designului sau futurist, dimensiunile sale sunt normale pentru astfel de vehicule: o lungime de 4659 mm, o latime de 1942 mm si o inaltime de 1235 mm.

Spada Codatronca TS este propulsata de un motor V8 de 7.0 litri din aluminiu, alimentat cu etanol, capabil sa dezvolte 630 de cai putere la 6500 de rpm si un cuplu motor maxim de 668 Nm la 4800 de rpm.

Bagajul total de putere va putea imprima supercarului performante demne de invidiat: o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 3.4 secunde si o viteza maxima de 340 km/h.

Tinuta de drum si manevrabilitatea sunt asigurate in aceste conditii de un sistem de control al stabilitatii care poate fi setat in trei moduri de functionare, adaptandu-se astfel fiecarui stil de sofat. Acesta este completat de un complex sistem de telemetrie cu 40 de canale.

Suspensiile reglabile, barele antiruliu, jantele de 19 inch, discurile de frana de 380 mm pe fata si 355 mm pe spate, completate de etriere cu opt si patru pistoane, sunt micile detalii care asigura soferul ca va putea tine in frau supercarul.

via | Autoblog

Comentarii (1)

  • ~!~TEXAN~!~
    Baieti
    Spatele ala nu se mai poarta de cand a incetat productia de buick riviera ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru