Spyker: "Saab va continua sa concureze cu Audi si BMW"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa mult trambitata preluare a grupului suedez Saab, Victor Muller, presedintele Spyker, vorbeste despre viitorul brandului premium si prioritatile echipei de conducere.
Muller a declarat intr-un interviu recent ca atentia se va concentra asupra unor modele pe care care publicul si le doreste, mai exact noua generatie 9-5, viitorul SUV 9-4X si bineinteles inlocuitorul actualului 9-3. Presedintele Spyker a subliniat importanta viitorului 9-3, asteptat sa debuteze oficial in 2012, modelul urmand sa marcheze renasterea unui altfel de Saab.
Muller nu s-a ferit sa vorbeasca nici despre influenta negativa pe care a avut-o gigantul General Motors asupra micului constructor suedez, gestiunea proasta si componentele comune estompand treptat identitatea brandului scandinav. Cu toate acestea, GM va ramane principalul partener al celor de Saab, Spyker urmand sa caute pe viitor noi colaborari. Cel mai probabil, olandezii isi doresc o intelegere cu grupul Volkswagen, care le-a furnizat recent propulsoarele pe benzina V8 si W12 pentru dezvoltarea noului lor supercar.
Presedintele Spyker a subliniat faptul ca Saab va ramane o marca premium, capabila sa rivalizeze in continuare pe segmentul premium cu nume mari precum Audi si BMW.
Muller a promis ca se va gandi serios si la un model compact, imediat ce constructorul isi va reveni din punct de vedere financiar. Acesta ar urma sa se numeasca 9-1 si sa concureze cu BMW Seria 1 si Audi A3. Compactul va servi si ca promotor al unei noi tehnologii hibride ce va fi implementata mai apoi in intreaga gama.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Nu tot ce zboara se mananca.
LA MOMENTUL ACTUAL pe fatza pamantului BMW are 2 rivali premium care au muncit ani de zile ca sa ajunga RIVALI adevarati, merge vorba de LEXUS si AUDI.
Nu am mentionat MERCEDES-BENZ pentru BMW cu MERCEDES-BENZ sunt doua masini gemene , defapt ei si impart piese multiple exista o colaborare BMW si Mercedes-Benz.
BMW si Mercedes-Benz nu se ataca reciproc nu exista rivalitate extrema cum e BMW vs Audi sau Lexus.
or sa apara si destepti cu comentarii de genu "bmw" e cel mai bun si nu are rival.