SsangYong ii acuza pe chinezii de la SAIC de furt de tehnologie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
SsangYong ii acuza pe fostii sai actionari majoritari, chinezii de la SAIC, de furt al tehnologiei hibride. Coreenii de la SsangYong au dezvoltat un sistem de propulsie hibrid alaturi de germanii de la FEV, iar SAIC a preluat "fructele" cercetarii fara acordul statului Sud-Coreean. Cercetarile au fost finantate in perioada 2004-2008 de catre guvernul Sud-Coreean. In anul 2005, chinezii de la SAIC au cumparat un pachet de actiuni al companiei SsangYong si au devenit actionarii majoritari ai acestora.
Potrivit celor de la SsangYong, chinezii de la SAIC au aplicat presiuni asupra inginerilor coreeni de a furniza tehnologia dezvoltata impreuna cu germanii de la FEV. Prin preluarea tehnologiei de control a unitatii hibride, element fara de care un automobil hibrid nu poate functiona, cei de la SAIC au incalcat o lege din Coreea de Sud. Mai exact, chinezii au transferat tehnologie dezvoltata in Coreea fara permisiunea statului. Drepturile guvernului Coreean asupra tehnologiei hibride de la SsangYong pot fi aplicate deoarece acestia au finantat dezvoltarea acestei tehnologii in proportie de 50%.
Inginerii SsangYong au primit sapte capete de acuzare in cadrul acestui proces, desi ei nu au fost recompensati financiar pentru dezvaluirea planurilor tehnice ale sistemului de propulsie hibrid. Guvernul Sud-Coreean nu va demara nicio actiune judecatoreasca impotriva chinezilor de la SAIC.
Via | Koreatimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele SsangYong in Romania
-
SsangYong Korando facelift Preţ: 18.790 - 23.590 €
-
SsangYong Rexton G4 Preţ: 26.169 - 39.179 €
-
SsangYong Rexton W (2012-prezent) Preţ: n/a - 29.990 €
-
SsangYong Tivoli Preţ: 14.890 - 21.090 €
-
SsangYong XLV Preţ: 15.950 - 22.390 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul britanic de automobile anunță că noua generație Continental GT, a patra din istoria acestui model, a intrat în producție. Primul exemplar va face parte, ulterior, din colecția Heritage. (17.09)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, nu este de acord cu amânarea țintei de emisii de CO2 pentru 2025 în Uniunea Europeană. Anunțul vine la scurt timp după ce majoritatea producătorilor europeni au cerut ca această țintă să fie amânată cu doi ani. (17.09)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile cere Comisiei Europene să amâne noile ținte de emisii de CO2 stabilite pentru 2025. De anul viitor, toți producătorii vor trebui să producă mașini care să emită maxim 95 de grame de CO2 per kilometru. (16.09)
- Toyota Prius, consum de Cartea Recordurilor: 2.5 l/100 de km într-o aventură de 5.168 km
- Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Tayron. Lansarea europeană, în 10 octombrie
- Acesta este noul Volkswagen Taos facelift: SUV pentru piața din America de Nord
- Renault prezintă noul concept Estafette, o utilitară de oraș dezvoltată împreună cu Volvo
- Noutăți pentru Lynk & Co 01 în Europa: motor hibrid mai puternic și sistem multimedia îmbunătățit
Comentarii (1)