SsangYong ii acuza pe chinezii de la SAIC de furt de tehnologie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
SsangYong ii acuza pe fostii sai actionari majoritari, chinezii de la SAIC, de furt al tehnologiei hibride. Coreenii de la SsangYong au dezvoltat un sistem de propulsie hibrid alaturi de germanii de la FEV, iar SAIC a preluat "fructele" cercetarii fara acordul statului Sud-Coreean. Cercetarile au fost finantate in perioada 2004-2008 de catre guvernul Sud-Coreean. In anul 2005, chinezii de la SAIC au cumparat un pachet de actiuni al companiei SsangYong si au devenit actionarii majoritari ai acestora.
Potrivit celor de la SsangYong, chinezii de la SAIC au aplicat presiuni asupra inginerilor coreeni de a furniza tehnologia dezvoltata impreuna cu germanii de la FEV. Prin preluarea tehnologiei de control a unitatii hibride, element fara de care un automobil hibrid nu poate functiona, cei de la SAIC au incalcat o lege din Coreea de Sud. Mai exact, chinezii au transferat tehnologie dezvoltata in Coreea fara permisiunea statului. Drepturile guvernului Coreean asupra tehnologiei hibride de la SsangYong pot fi aplicate deoarece acestia au finantat dezvoltarea acestei tehnologii in proportie de 50%.
Inginerii SsangYong au primit sapte capete de acuzare in cadrul acestui proces, desi ei nu au fost recompensati financiar pentru dezvaluirea planurilor tehnice ale sistemului de propulsie hibrid. Guvernul Sud-Coreean nu va demara nicio actiune judecatoreasca impotriva chinezilor de la SAIC.
Via | Koreatimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele SsangYong in Romania
-
SsangYong Korando facelift Preţ: 18.790 - 23.590 €
-
SsangYong Rexton G4 Preţ: 26.169 - 39.179 €
-
SsangYong Rexton W (2012-prezent) Preţ: n/a - 29.990 €
-
SsangYong Tivoli Preţ: 14.890 - 21.090 €
-
SsangYong XLV Preţ: 15.950 - 22.390 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Chinezii de la BYD vor să producă autobuze și camioane electrice în Ungaria. Pentru asta, compania chineză va investi aproximativ 94 milioane dolari pentru deschiderea unei fabrici noi în țara vecină. (30.06)
-
Lamborghini crede că motoarele termice vor continua să fie oferite peste mulți ani datorită combustibililor sintetici, mai puțin poluanți. Motorul lui Lamborghini Temerario, succesorul lui Huracan, poate fi alimentat deja cu un asemenea combustibil. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (1)