SsangYong ii acuza pe chinezii de la SAIC de furt de tehnologie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
SsangYong ii acuza pe fostii sai actionari majoritari, chinezii de la SAIC, de furt al tehnologiei hibride. Coreenii de la SsangYong au dezvoltat un sistem de propulsie hibrid alaturi de germanii de la FEV, iar SAIC a preluat "fructele" cercetarii fara acordul statului Sud-Coreean. Cercetarile au fost finantate in perioada 2004-2008 de catre guvernul Sud-Coreean. In anul 2005, chinezii de la SAIC au cumparat un pachet de actiuni al companiei SsangYong si au devenit actionarii majoritari ai acestora.
Potrivit celor de la SsangYong, chinezii de la SAIC au aplicat presiuni asupra inginerilor coreeni de a furniza tehnologia dezvoltata impreuna cu germanii de la FEV. Prin preluarea tehnologiei de control a unitatii hibride, element fara de care un automobil hibrid nu poate functiona, cei de la SAIC au incalcat o lege din Coreea de Sud. Mai exact, chinezii au transferat tehnologie dezvoltata in Coreea fara permisiunea statului. Drepturile guvernului Coreean asupra tehnologiei hibride de la SsangYong pot fi aplicate deoarece acestia au finantat dezvoltarea acestei tehnologii in proportie de 50%.
Inginerii SsangYong au primit sapte capete de acuzare in cadrul acestui proces, desi ei nu au fost recompensati financiar pentru dezvaluirea planurilor tehnice ale sistemului de propulsie hibrid. Guvernul Sud-Coreean nu va demara nicio actiune judecatoreasca impotriva chinezilor de la SAIC.
Via | Koreatimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele SsangYong in Romania
-
SsangYong Korando facelift Preţ: 18.790 - 23.590 €
-
SsangYong Rexton G4 Preţ: 26.169 - 39.179 €
-
SsangYong Rexton W (2012-prezent) Preţ: n/a - 29.990 €
-
SsangYong Tivoli Preţ: 14.890 - 21.090 €
-
SsangYong XLV Preţ: 15.950 - 22.390 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche a anunțat că va păstra motorul V8 pentru Cayenne și după 2030. Astfel, SUV-ul de lux va fi oferit în versiuni cu motoare termice, hibride și electrice pentru mai mult timp. (26.07)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a amenințat cu desființarea mai multor mărci din cadrul grupului multinațional, dacă acestea nu sunt profitabile. Printre mărcile cu risc mare de a fi desființate se numără Maserati, Lancia și DS. (26.07)
-
Inițial, acest robotaxi trebuia să fie dezvăluit în august, dar din cauza diferitelor probleme cu care s-a confruntat compania, data dezvăluirii a fost mutată pe 10 octombrie. (24.07)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu noul BMW Seria 7 facelift. Ar putea fi lansat în 2026
-
Am găsit deșertul Sahara din România alături de Hyundai Tucson facelift
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea generație BMW X5. Versiuni cu motoare termice și electrice
-
Koenigsegg Gemera renunță la motorul în 3 cilindri
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Austral facelift. Lansare în 2025
Comentarii (1)