STUDIU: Design-ul este cheia succesului pentru modelele viitoare de la GM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cercetatorii americani au efectuat o serie de studii in urma carora au tras concluzia ca General Motors trebuie sa opereze modificari mai dese in materie de design si ca acestea trebuie sa fie de o amploare mai mare. Spre exemplu, in perioada 1995-2006, producatorii de automobile japonezi si-au restilizat modelele odata la trei ani, pe cand constructorii americani au operat un facelift odata la patru ani. Discrepanta de frecventa dintre producatorii americani si cei japonezi a dus la o scadere de 25% a cotei de piata a americanilor.
Aceasta tendinta nu a existat intotdeauna in randul corporatiei General Motors, producatorul american fiind cunoscut pentru faptul ca a utilizat facelift-uri frecvente in urma cu 50 de ani pentru a scoate producatorii independenti precum Hudson, Kaiser si Packard de pe piata din SUA, fiind ajutati de Ford si Chrysler, care au aplicat o strategie similara. In anii 1920, presedintele de la acea vreme al General Motors a instituit o politica stricta de schimbare anuala a tuturor modelelor din gama, care implica si anumite modificari estetice.
Totodata, schimbarea numelui unor modele are efecte adverse asupra cotei de piata ale modelelor respective, clientii marcii identificandu-se cu acele modele, iar schimbarea denumirii putand provoca efecte adverse chiar din partea potentialilor clienti. Tocmai de aceea, Alan Mullaly, seful Ford, a decis sa nu renunte la numele Taurus.
Constructorii coreeni si japonezi de automobile opereaza facelift-uri mult mai des, iar schimbarile sunt mai agresive decat cele operate modelelor americane echivalente. Tocmai de aceea, clientii americani sunt din ce in ce mai atrasi de modelele asiatice, care le ofera o alternativa mai proaspata fata de ceea ce au pe piata indigena.Via | NYTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Oliver Blume, șeful Grupului Volkswagen, este de părere că producătorii chinezi de mașini electrice ar trebui să aibă posibilitatea de a evita noile taxe vamale cu condiția ca aceștia să investească în Uniunea Europeană. (08.10)
-
Stellantis a inițiat un proces federal împotriva Sindicatului Muncitorilor din Industria Auto (UAW), acuzând sindicatul că a încălcat contractul prin amenințarea cu greva din cauza întârzierilor în investițiile planificate de companie. (08.10)
-
Hyundai a semnat un acord de parteneriat pentru dezvoltarea de mașini autonome cu Waymo, o companie de mobilitate cu vehicule autonome. Aceștia au 100.000 de curse săptămânal. (08.10)
- Noua Skoda Elroq: limbaj de design nou și preț de 33.000 de euro
- Noul Subaru Forester a ajuns în Europa: din cauza normelor de emisii, motorul oferă 136 CP
- Noul Mitsubishi Outlander PHEV: autonomie electrică de 86 de kilometri
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Mitsubishi Outlander PHEV. Iată 5 lucruri importante!
- Noul concept Renault Embleme: creat pentru a reduce emisiile de CO2 cu 90%
eu prefer tot vechiul si mult prea demodatul peugeot 205 diesel! merge si cu apa! si e zgarcit la pompa!