STUDIU: Design-ul este cheia succesului pentru modelele viitoare de la GM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cercetatorii americani au efectuat o serie de studii in urma carora au tras concluzia ca General Motors trebuie sa opereze modificari mai dese in materie de design si ca acestea trebuie sa fie de o amploare mai mare. Spre exemplu, in perioada 1995-2006, producatorii de automobile japonezi si-au restilizat modelele odata la trei ani, pe cand constructorii americani au operat un facelift odata la patru ani. Discrepanta de frecventa dintre producatorii americani si cei japonezi a dus la o scadere de 25% a cotei de piata a americanilor.
Aceasta tendinta nu a existat intotdeauna in randul corporatiei General Motors, producatorul american fiind cunoscut pentru faptul ca a utilizat facelift-uri frecvente in urma cu 50 de ani pentru a scoate producatorii independenti precum Hudson, Kaiser si Packard de pe piata din SUA, fiind ajutati de Ford si Chrysler, care au aplicat o strategie similara. In anii 1920, presedintele de la acea vreme al General Motors a instituit o politica stricta de schimbare anuala a tuturor modelelor din gama, care implica si anumite modificari estetice.
Totodata, schimbarea numelui unor modele are efecte adverse asupra cotei de piata ale modelelor respective, clientii marcii identificandu-se cu acele modele, iar schimbarea denumirii putand provoca efecte adverse chiar din partea potentialilor clienti. Tocmai de aceea, Alan Mullaly, seful Ford, a decis sa nu renunte la numele Taurus.
Constructorii coreeni si japonezi de automobile opereaza facelift-uri mult mai des, iar schimbarile sunt mai agresive decat cele operate modelelor americane echivalente. Tocmai de aceea, clientii americani sunt din ce in ce mai atrasi de modelele asiatice, care le ofera o alternativa mai proaspata fata de ceea ce au pe piata indigena.Via | NYTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Chinezii de la BYD vor să producă autobuze și camioane electrice în Ungaria. Pentru asta, compania chineză va investi aproximativ 94 milioane dolari pentru deschiderea unei fabrici noi în țara vecină. (30.06)
-
Lamborghini crede că motoarele termice vor continua să fie oferite peste mulți ani datorită combustibililor sintetici, mai puțin poluanți. Motorul lui Lamborghini Temerario, succesorul lui Huracan, poate fi alimentat deja cu un asemenea combustibil. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
eu prefer tot vechiul si mult prea demodatul peugeot 205 diesel! merge si cu apa! si e zgarcit la pompa!