STUDIU: Design-ul este cheia succesului pentru modelele viitoare de la GM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cercetatorii americani au efectuat o serie de studii in urma carora au tras concluzia ca General Motors trebuie sa opereze modificari mai dese in materie de design si ca acestea trebuie sa fie de o amploare mai mare. Spre exemplu, in perioada 1995-2006, producatorii de automobile japonezi si-au restilizat modelele odata la trei ani, pe cand constructorii americani au operat un facelift odata la patru ani. Discrepanta de frecventa dintre producatorii americani si cei japonezi a dus la o scadere de 25% a cotei de piata a americanilor.
Aceasta tendinta nu a existat intotdeauna in randul corporatiei General Motors, producatorul american fiind cunoscut pentru faptul ca a utilizat facelift-uri frecvente in urma cu 50 de ani pentru a scoate producatorii independenti precum Hudson, Kaiser si Packard de pe piata din SUA, fiind ajutati de Ford si Chrysler, care au aplicat o strategie similara. In anii 1920, presedintele de la acea vreme al General Motors a instituit o politica stricta de schimbare anuala a tuturor modelelor din gama, care implica si anumite modificari estetice.
Totodata, schimbarea numelui unor modele are efecte adverse asupra cotei de piata ale modelelor respective, clientii marcii identificandu-se cu acele modele, iar schimbarea denumirii putand provoca efecte adverse chiar din partea potentialilor clienti. Tocmai de aceea, Alan Mullaly, seful Ford, a decis sa nu renunte la numele Taurus.
Constructorii coreeni si japonezi de automobile opereaza facelift-uri mult mai des, iar schimbarile sunt mai agresive decat cele operate modelelor americane echivalente. Tocmai de aceea, clientii americani sunt din ce in ce mai atrasi de modelele asiatice, care le ofera o alternativa mai proaspata fata de ceea ce au pe piata indigena.Via | NYTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Jaguar a produs ultimul exemplar F-Pace la uzina britanică de la Solihull. Odată cu sfârșitul producției SUV-ului de performanță, Jaguar pune capăt definitiv producției de mașini cu motoare termice după 90 de ani. (23.12)
-
Mercedes-Benz a ajuns la un acord de 149.6 milioane de dolari cu SUA pentru a soluționa o investigație de lungă durată privind acuzațiile de manipulare a emisiilor diesel. (23.12)
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













eu prefer tot vechiul si mult prea demodatul peugeot 205 diesel! merge si cu apa! si e zgarcit la pompa!