- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
STUDIU: Majoritatea modelelor de pe piata au probleme de vizibilitate
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Belgienii de la Euro NCAP au publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de impact, la care a participat inclusiv Dacia Bigster. SUV-ul produs la Mioveni a primit un punctaj de 3 stele. (22.05)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
STUDIU: Majoritatea modelelor de pe piata au probleme de vizibilitate
In rest stabilitate ok pentru clasa ei si motorizare de 1,4 D4-D extraordinara....90 de cai frumosi extraordinara la cuplu.
Am mers si eu cu un fiat punto, in trafic vizibilitatea e ok dar la parcari oglinzile alea mici sunt ingrozitoare...
pe mine ma deranjeaza faptul ca oglinzile sunt prea sus , ar putea fi puse mai jos , am avut 2 cazuri in care la un viraj stanga nu am vazut pietonul din cauza oglinzii
stiu ca suna aberant dar oglinzile alea pe aripile fatza sunt foarte practice
"80% din modelele testate au rpimt"
Cineva avea nevoie de inca o cafea de dimineata...
(ptr multi poate parea stupid-rog seriozitate).
Cand am lucrat la o firma si mi-au dat Logan am inceput sa rad cand am condus-o si m-am uitat in oglinzi...asa mici sunt :)) prea mici...intradevar la modelul restilizat si la MCV s-a remediat problema.
Personal am un Hyundai Accent 2002 si oglinzile sunt mari dar in acelasi timp nu am avut deloc probleme cu vizibilitatea.
Personal, daca vreti puteti sa luati in considerare acest sfat, daca nu, nu, dupa ce am avut vreo 2 incidente cand am vrut sa schimb benzile si nu am vazut masinile din cauza punctelor moarte, m-am invatat si arunc o privire scurta cu coada ochiului pentru a vedea daca este ceva in lateral...m-a ajutat de mai multe ori.
Am auzit ca in SUA este obligatoriu sa iti intorci si privirea si nu doar sa te uiti in oglinda...rog confirmati daca ati auzit si voi de faza asta.
De atunci incerc sa fiu mai atent. Si tot de atunci incerc ca sa "FUG" din unghiul mort al celui de care ma apropii. Practic tot pe mine ma feresc.
de atunci ascult sfatul unui sofer cu experienta, care mi`a zis: dupa ce reglez oglinda din interior, pe celelalte le pozitionez in asa fel incat, unde se "termina imaginea" in oglinda centrala, sa inceapa in cea laterala. asta inseamna ceva munca de adaptare la inceput, eu cel putin eram obisnuit sa vad un pic din "fundul" masinii in oglinzile laterale.
Reversul medaliei se afla la unul dintre colegii mei... Octavia Tour berlina....
de exemplu matizul se parcheaza si conduce usor insa nu de putine ori mi s-a intamplat sa nu vad pietonii. cam nasol.
am circulat si cu un renault laguna. se vede foarte bine in oglinzi, nu sunt probleme nici la parcare, nici in trafic desi masina este destul de mare, lunga.
am condus si un mitsibishi L200. acolo oglinzile sunt foarte mari, nici o problema, se conduce foarte usor si se parcheaza foarte usor pana la momentul in care trebuie sa dai cu spatele si acolo ai un stalp sau un hidrant sau mai stiu io ce, nu se vede absolut nimic masina e foarte inalta si...totusi se conduce mult mai usor decat un matiz
fiat doblo are oglinzi mari insa in ciuda acestui fapt in trafic exista tot timpul un unghi mort care mie mi se pare imens. masina se conduce usor, la fiat volanul se invarte cu o foarte mare usurinta (am inteles ca nu doar la doblo servodirectia e foarte buna), apare aceeasi problema ca la L200 cand dai cu spatele insa e de inteles doar e o duba. ceea ce mai trebuie mentionat este ca nu te ajuta cu nimic sa intorci privirea cand nu esti sigur de unghiul mort. nu vezi nimic - e o duba
la logan, cum au mai spus si altii, oglinzile sunt degeaba, daca la inceput dacile se faceau fara oglinzi, prima varianta a loganului a pastrat traditia, MCV-ul este ok din punctul asta de vedere.
VW golf 4 e o masina foarte buna din toate punctele de vedere, acolo vezi tot si simti ca masina te asculta si poti face ce vrei cu ea.
am condus si o KIA c'eed dar prea putin sa-mi dau seama de toate problemele de vizibilitate insa la prima vedere e ok.
Deasemeni am facut test drive (2008)cu : sandero, mitsu Lancer, focus, SX4, Lacetti, 308, Fusion, Astra break H, Clio III, Accent, Kia C'eed, octavia tour . THE BEST OF VIZIBILITY : FORD FUSOION. dar varaaaa te rupe frateee- mai rau decat in tractor. te bronzezi de-ti trece tot chefu de vizibilitate.
PAREREA MEA, din obs personala cred ca Toyota Rav4 model 2002-2006 este cea mai echilibrata masina produsa vreodata. Destul de inaltutza, marca de renume, ergonomie excelenta si vizibilitate asemeni, spatiu in portbagaj suficient. Pacat ca sunt inca destul de scumpe seccond-urile si au prea multi km, ca tare mi-asi lua una