Subaru a dezvaluit o noua editie limitata lui Impreza: R205

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 07.01.2010
Subaru Impreza a primit o noua editie limitata, care poarta numele R205. Acesta este succesorul modelelor R204 si si R203 si va fi construit in doar 400 de exemplare.

Esential

400 de exemplare Subaru Impreza R205 vor fi construite.

Subaru a prezentat primele imagini si specificatii ale lui Impreza R205, un model limitat bazat pe WRX STI. Propulsorul boxer turbo cu patru cilindri al acestui model ofera 320 CP si 431 Nm, performante obtinute prin intermediul unei noi turbine, o unitate ECU modificata si o evacuare sport care are o contrapresiune mai mica. Puterea maxima este furnizata la 6.400 rotatii pe minut, in timp ce cuplul motor maxim este oferit la 4.000 rpm. Aceasta versiune a lui Impreza are o putere litrica de 160 CP/litru, valoare foarte buna chiar si pentru un motor supraalimentat. Pe langa modificarile la motor, noul Impreza R205 beneficiaza si de o suspensie modificata.

Amortizoarele, arcurile si barele de rigidizare ale lui Subaru Impreza R205 au fost intarite de catre inginerii STI. Suspensia fata a primit bare inferioare noi, care sunt mai tari si anvelope Bridgestone RE070. Astfel, modelul nipon este mult mai manevrabil pe circuit si pe traseele virajate. Noile anvelope de 245/40 sunt proiectate special pentru acest model de catre cei de la Bridgestone si incalta jante de 18 inch realizate din aliaj usor.

Exteriorul lui Subaru Impreza R205 a primit o buza pentru spoilerul fata, un sort pentru bara spate, un eleron pentru luneta vopsit in negru si o serie de ornamente speciale. Grila fata si usa hayon-ului au primit cate o sigla R205 pentru a marca aceasta serie limitata a lui Subaru Impreza.

Interiorul modelului de perfomanta nipon a primit un set de placi speciale pe pragurile laterale si o placuta de serie pentru a afisa unicitatea exemplarului testat.

Via | AutomobilesReview

Comentarii (6)

  • motor de 2l si 320cp si 431nm bune performante banuiesc ca si consumul e bun ,nu ca ar conta foarte mult dar eu daca mi l-as permite, m-ar interesa.exista dezavantaje pt.motoarele supraalimentate,ca avantajele sunt evidente?
    2 0
  • din pacate
    consumul e maricel,

    din fericire, alta masina cu atata putere din acest litraj si 4x4 nu prea gasesti!

    acum... daca scoate pana la 15 l in oras... ar fi super! :D
    3 0
  • Consum
    Daca mergi cuminte poti sa scoti 15l in oras. E acceptabil pentru 320cp si tractiune integrala. Reviziile sunt in schimb mult mai scumpe decat la un Impreza de 150cp.
    1 0
  • Gospodarul
    Impreza
    Ar trebui sa se comercializeze si in europa versiunile puternice nu numai JDM si UK ... Consumul ? Acceptabil in conditiile in care masina e 4x4 si turbo . Oricum , cine pune mana pe masina asta nu o sa o puna pe GPL sigur .

    In concluzie , o masina cu un raport calitate / pret corect dupa parerea mea .
    1 0
  • 2.5?
    nu cumva are motor de 2.5 l ?
    2 0
  • @krm
    versiunea japan nu.foloseste motor de 2.0 ;).doar versiunea pt europa are 2.5.nu stiu de ce nu folosesc acelasi motor peste tot. am citit ca versiunea japan cu motorul de 2.0 ar fi mai bun ca asta de 2.5-performante/fiabilitate.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru