Subaru va adopta o filosofie de design mult mai atrăgătoare pentru public
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Subaru trebuie să vândă mai mult pentru a putea supravieţui în această perioadă, pe piaţa auto mondială. Constructorul japonez nu se mai poate baza doar pe publicul pe care la fidelizat, ci are nevoie de noi clienţi, pe care îi poate atrage doar cu ajutorul unui design revoluţionar, diferit de ceea ce am văzut până acum.
De acest lucru s-au convins şi oficialii brandului nipon, care au declarat de curând că vor încerca să schimbe complet filosofia de design a mărcii. Osamu Namba, designerul şef Subaru, instalat în funcţie în 2008, la 10 ani de la fondarea propriului său studio de creaţie, vrea să aducă publicului larg o filosofie mai atrăgătoare şi un limbaj unificat pe toate modelele.
"Vrem să creem un design mai accesibil pentru marea majoritate a publicului, nu numai pentru clienţii deja existenţi. Pentru asta avem nevoie de mai multe elemente contemporane de design. Nu vreau să avem doar o linie serioasă şi plictisitoare. Multă lume nu este familiarizată cu stilul actual Subaru, de aceea e nevoie să venim mai aproape de ei", a concluzionat Namba.
Chiar dacă direcţia de design se va schimba, trăsăturile care au consacrat brandul, tracţiunea integrală şi motoarele boxer, vor rămâne intacte.
Deşi Namba a propus mai multe exerciţii de design, doar unul dintre ele a primit acordul oficialilor pentru materializare.
Aşa a luat naştere conceptul Hybrid Tourer, prezentat în toamna anului trecut. Acesta oglindeşte viziunea lui designerului asupra unui viitor model Subaru, capabil să combine liniile simple, puternice, cu aspectul practic.via | pistonheads
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Startup-ul britanic Longbow Motors a dezvăluit un nou automobil sport electric disponibil în două versiuni. Varianta decapotabilă Speedster va fi produsă în ediție limitată. Doar 150 de unități vor fi disponibile, iar ulterior va urma o versiune Roadster, cu plafon fix de tip coupé. (01.11)
-
Leapmotor a dezvăluit oficial noul C10 AWD cu ocazia Salonului Auto de la Zurich. Noua versiune a modelului electric primește două motoare electrice care dezvoltă împreună aproape 600 de cai putere. (29.10)
-
Mini a lansat o nouă ediție specială pentru Cooper, creată în colaborare cu creatorul de modă britanic Paul Smith. Noua ediție specială primește culori exclusive și motive artistice specifice, semnate de celebrul creator de modă. (29.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă









Comentarii (1)