Subaru va adopta o filosofie de design mult mai atrăgătoare pentru public
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Subaru trebuie să vândă mai mult pentru a putea supravieţui în această perioadă, pe piaţa auto mondială. Constructorul japonez nu se mai poate baza doar pe publicul pe care la fidelizat, ci are nevoie de noi clienţi, pe care îi poate atrage doar cu ajutorul unui design revoluţionar, diferit de ceea ce am văzut până acum.
De acest lucru s-au convins şi oficialii brandului nipon, care au declarat de curând că vor încerca să schimbe complet filosofia de design a mărcii. Osamu Namba, designerul şef Subaru, instalat în funcţie în 2008, la 10 ani de la fondarea propriului său studio de creaţie, vrea să aducă publicului larg o filosofie mai atrăgătoare şi un limbaj unificat pe toate modelele.
"Vrem să creem un design mai accesibil pentru marea majoritate a publicului, nu numai pentru clienţii deja existenţi. Pentru asta avem nevoie de mai multe elemente contemporane de design. Nu vreau să avem doar o linie serioasă şi plictisitoare. Multă lume nu este familiarizată cu stilul actual Subaru, de aceea e nevoie să venim mai aproape de ei", a concluzionat Namba.
Chiar dacă direcţia de design se va schimba, trăsăturile care au consacrat brandul, tracţiunea integrală şi motoarele boxer, vor rămâne intacte.
Deşi Namba a propus mai multe exerciţii de design, doar unul dintre ele a primit acordul oficialilor pentru materializare.
Aşa a luat naştere conceptul Hybrid Tourer, prezentat în toamna anului trecut. Acesta oglindeşte viziunea lui designerului asupra unui viitor model Subaru, capabil să combine liniile simple, puternice, cu aspectul practic.via | pistonheads
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
Comentarii (1)