Subaru va adopta o filosofie de design mult mai atrăgătoare pentru public
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Subaru trebuie să vândă mai mult pentru a putea supravieţui în această perioadă, pe piaţa auto mondială. Constructorul japonez nu se mai poate baza doar pe publicul pe care la fidelizat, ci are nevoie de noi clienţi, pe care îi poate atrage doar cu ajutorul unui design revoluţionar, diferit de ceea ce am văzut până acum.
De acest lucru s-au convins şi oficialii brandului nipon, care au declarat de curând că vor încerca să schimbe complet filosofia de design a mărcii. Osamu Namba, designerul şef Subaru, instalat în funcţie în 2008, la 10 ani de la fondarea propriului său studio de creaţie, vrea să aducă publicului larg o filosofie mai atrăgătoare şi un limbaj unificat pe toate modelele.
"Vrem să creem un design mai accesibil pentru marea majoritate a publicului, nu numai pentru clienţii deja existenţi. Pentru asta avem nevoie de mai multe elemente contemporane de design. Nu vreau să avem doar o linie serioasă şi plictisitoare. Multă lume nu este familiarizată cu stilul actual Subaru, de aceea e nevoie să venim mai aproape de ei", a concluzionat Namba.
Chiar dacă direcţia de design se va schimba, trăsăturile care au consacrat brandul, tracţiunea integrală şi motoarele boxer, vor rămâne intacte.
Deşi Namba a propus mai multe exerciţii de design, doar unul dintre ele a primit acordul oficialilor pentru materializare.
Aşa a luat naştere conceptul Hybrid Tourer, prezentat în toamna anului trecut. Acesta oglindeşte viziunea lui designerului asupra unui viitor model Subaru, capabil să combine liniile simple, puternice, cu aspectul practic.via | pistonheads
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (1)