Suspensia viitorului Mercedes S-Klasse va avea performanţe "magice"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes testează în prezent două tehnologii noi, care se pregătesc să debuteze pe piaţă în următorii trei ani. Este vorba despre aşa numitele sisteme Magic Body Control şi Magic Sky Control, două sisteme diferite, gândite pentru a maximiza confortul din habitaclu.
Primul sistem ajută, după cum o spune şi numele, la controlarea ţinutei de drum şi este aşteptată să debuteze pe piaţă în 2013, odată cu lansarea noilor generaţii S-Klasse şi CL. Din primele informaţii se pare că este vorba despre un grup nou de amortizoare, botezat şi "covorul magic", capabil să absoarbă mult mai bine neregularităţile suprafeţelor de rulare.
Sistemul a fost inspirat de tehnologia modelului de competiţie Sauber Mercedes C11, responsabil pentru o serie de victorii importante ale germanilor în 1990. Tehnologia, dezvoltată în parteneriat de ZF şi Daimler, va fi, bineînţeles, adaptată cerinţelor unui model de lux, cu un control hidraulic foarte exigent.
Potrivit inginerilor germani, tehnologia Magic Body Control va fi capabilă să absoarbă în proporţie de 80% vibraţiile generate de suprafeţe de rulare cu neregularităţi.
Chiar şi aşa, sistemul va oferi o stabilitate mult îmbunătăţită.Alături de Magic Body Control, Mercedes testează şi magic Sky Control, responsabil pentru filtrarea luminii în habitaclu. Mai exact, este vorba despre un acoperiş panoramic cu cristale, capabil să îşi modifice transparenţa până la albastru opac, pentru a filtra cât mai bine razele soarelui.
Cristalul folosit de Mercedes a fost dezvoltat în Statele Unite şi este actualmente produs de Hitachi. Acoperişul promite că nu vor exista compromisuri în materie de spaţiu, comparativ cu ceea ce vedem în prezent pe piaţă. Sistemul inovativ va debuta în viitorul apropiat, pe noua generaţie a modelului SLK.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
- Marea transformare
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noua Mazda Arata este un concept care anunță un viitor SUV electric pentru China
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
se pare ca lexus demult a implementat aceasta tehnologie sau cel putin o detin...