Suzuki a câştigat în instanţă dreptul de a folosi numele GTI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Suzuki a câştigat în instanţă dreptul de a folosi numele Gti pentru modelele sale. Verdictul a venit abia după opt ani, iar japonezii au câştigat la cea de-a doua cea mai importantă curte din Europa, Curtea Generală de Justiţie. Cei de la Suzuki spun că vor revizui verdictul şi ar putea să facă un apel la Curtea Europeană de Justiţie. Suzuki primise iniţial permisiunea folosirii denumirii de GTi pe piaţa din Europa în 2003, cât timp aceasta era legată de numele Swift şi litera "i" era în format mic, dar decizia a fost contestată în 2004 de nemţii de la Volkswagen.
"Orice similitudine vizuală, fonetică sau conceptuală dintre Volkswagen Golf GTI şi Suzuki Swift GTi este negată de numele Swift. Majoritatea clienţilor nu vor presupune că toate vehiculele, piesele şi accesoriile provin de la acelaşi producător doar prin prezenţa celor trei litere (gti), deci nu există probabilitatea confuziei între modele.", au concluzionat cei de la Curtea Generală de Justiţie a Uniunii Europene.
Disputa dintre Suzuki şi Volkswagen asupra dreptului de a folosi numele GTI nu a ajutat deloc alianţa începută în 2009, parteneriat început cu mult optimism de cele două părţi. Diferenţele de opinie dintre cei doi constructori au dus ulterior la răcirea relaţiilor, iar japonezii cer arbitrarea alianţei cu Volkswagen în speranţa că vor reuşi să găsească alţi parteneri pentru alianţe strategice.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Genesis a scos pe piață un facelift pentru modelul lor electric G80. Acest model este dedicat clienților din Coreea de Sud. (08.09)
-
Guvernul japonez a anunțat o investiție uriașă pentru dezvoltarea producției de baterii pentru mașinile electrice. Principalele companii care s-ar ocupa de producție ar fi: Toyota, Nissan, Mazda și Subaru. (08.09)
-
După multe întreruperi, Ginetta Akula intră în sfârșit în producție. Vor exista doar 20 de exemplare Akula, iar prețul mașinii deste de 325.500 de euro. (07.09)
- Renault prezintă noul concept R17 Restomod, un concept inspirat din anii ’70
- Acesta este noul Nissan Patrol: modelul de teren renunță la motorul V8 în favoarea unui V6
- Volkswagen: directorul financiar anunță că producătorul german mai are maxim 2 ani pentru a se salva
- Acesta este noul Audi Q5: start de la 52.300 de euro
- Cupra prezintă noul Terramar: versiune PHEV cu 272 de cai putere
Nu e prima data cand japonezi castiga un proces impotriva unei compani germane,dreptul de a se folosi de un nume/initiale,infiniti cu ale lor M-uri,suzu cu GTi ,parca nu ar fi in stare sa scoata niste nume noi
In "Jungle Book", Louie regele maimutelor, plictisit si sictirit de statul de urangutan, vroia sa invete sa faca foc de la Mowgli sa ajunga si el ca oamenii. La fel si nea izmana suzuki daca nu poate face o masina ca lumea, macar sa-i puna un logo de VW. Sper din toata inima ca VW sa nu se opreasca cu achizitionarea serpilor astora ci sa-i cumpere cu totul si sa-i dezmembreze bucata cu bucata. N-am sa vars o lacrima in ziua aia.
Astfel de initiale se foloseau inca din ani '60 la muscle cars in US.
Era si normal sa piarda.
VW sa invete sa faca masini fiabile la ora actuala.
Trezeste-te la realitate ca vw e cam de porc.