Suzuki Jimny a primit un facelift

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 25.06.2012
Suzuki Jimny a primit un facelift subtil, care vizează materialele din habitaclu şi câteva elemente exterioare. Modelul urmează să primească o generaţie nouă în 2013.

Suzuki Jimny a primit un facelift discret, menit să împrospăteze off-roader-ul japonez pe ultimul an de producţie. Facelift-ul lui Jimny implică o bară faţă redesenată, un set de proiectoare de ceaţă cu o nouă localizare, o grilă faţă cu benzi transversale vopsite în culoarea caroseriei şi o admisie de aer montată pe capotă. Posteriorul lui Jimny a fost şi el modificat, dar schimbările aplicate la acest nivel se restrâng asupra barei de protecţie spate şi a stopurilor. Jimny este disponibil în compania unei noi game de jante din aliaj, iar interiorul primeşte o paletă de materiale de calitate superioară şi ţesături cu modele noi.

La capitolul motorizări, Suzuki Jimny păstrează unitatea otto de 1.3 litri şi 85 CP, strunită de o transmisie manuală cu cinci trepte şi de un reductor. Puterea maximă este atinsă la 6.000 rpm, în timp ce cuplul maxim, de 110 Nm, este oferit la 4.100 rpm. În compania acestei motorizări, Jimny are nevoie de 14.1 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să atingă o viteză maximă de 140 km/h.Modelul are un consum mediu de 7.1 litri la sută, respectă normele Euro 5 şi emite 162 de grame de CO2 pe kilometru.

Modelul nipon are un unghi de atac de 42 de grade, un unghi de degajare de 46 de grade şi un unghi ventral de 31 de grade.

Generaţia actuală a lui Suzuki Jimny a debutat în 1998 şi va fi înlocuită abia în 2013. De la debutul modelului până în prezent, japonezii nu au făcut decât să actualizeze gama de motorizări pentru a respecta normele de mediu impuse de Uniunea Europeană.

Via | Autoblog.es

Comentarii (3)

  • Un off-roader veritabil la un pret mai mult ca perfect. Abia astept noua generatie, sper sa nu renunte la reductor.
    20 2
  • Alex Radoi
    Sper ca odata cu face-liftul sa vina si in Romania un nivel de echipare un pic mai decent. Este intr-adevar o masina spartana, dar ala noi nu se ofera nici macar proiectoare de ceata sau jante de aliaj, singurul nivel de echipare fiind JLX.
    7 3
  • Cel mai bun raport pret/capabilitatii offroad, practic ultimul "dinozaur" din clasa lui. Tare mi-e teama ca urmasul n-o sa mai fie la fel de potent.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru