Suzuki merge în instanţă cu Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Parteneriatul dintre Suzuki şi Volkswagen este pe cale să devină istorie. Japonezii s-au săturat de discuţiile cu nemţii şi au trecut la fapte. Într-o declaraţie oficială emisă astăzi, Suzuki Motor Corporation a început procedura de arbitrare la Curtea Internaţională de Arbitrare a Camerei Internaţionale de Comerţ din Londra pentru a obţine o decizie corectă în privinţa soartei pachetului de acţiuni deţinute de Volkswagen AG. Procedura de arbitrare vine ca un pas natural în urma discuţiilor iscate săptămâna trecută după ce Suzuki a rupt alianţa cu Volkswagen pe 18 noiembrie 2011 şi nemţii au refuzat să le vândă pactul de acţiuni Suzuki Motor Corporation.
"Suntem extrem de dezamăgiţi că Suzuki a făcut acest pas şi a renunţat la parteneriatul cu noi. Nu există niciun fundament legal care să ne oprească să renunţăm la acţiunile noastre. Volkswagen îşi va păstra pachetul de acţiuni deţinut la Suzuki.", declara Martin Winterkorn săptămâna trecută.
Până în prezent, oficialii Volkswagen nu au făcut nicio declaraţie privind acţiunea de astăzi a japonezilor de la Suzuki.În decursul parteneriatului Suzuki-Volkswagen, cei doi constructori nu au realizat nimic împreună. Niciun model Suzuki nu a fost echipat cu tehnologie Volkswagen, iar niciun model Volkswagen nu a primit tehnologie Suzuki. Mai mult decât atât, japonezii declară că nemţii nu le-au prezentat niciun amănunt tehnic despre inovaţiile lor şi că au pretins în timpul unei şedinţe interne că au putere de decizie în cadrul companiei nipone. Respectiva afirmaţie a fost descoperită într-un raport anual al celor de la Volkswagen, unde compania Suzuki era denumită "asociat". Între timp, nemţii sunt înfuriaţi că Suzuki Motor Corporation a cumpărat motoare diesel de la Fiat în loc să utilizeze TDI-urile din portofoliul propriu.
Via | WallStreetJournal
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Xpeng Aeroht, filiala specializată în mașini zburătoare a producătorului chinez de vehicule electrice Xpeng, a început luni producția de probă în prima fabrică inteligentă din lume dedicată producției de masă a mașinilor zburătoare. (05.11)
-
Alfa Romeo și Maserati își unesc forțele pentru a înființa Bottegafuoriserie, un nou „centru de excelență auto”, menit să devină un simbol al măiestriei italiene. (05.11)
-
Un oficial al mărcii Honda și-a exprimat dorința de a readuce la viață celebrul model decapotabil S2000 pe piață. Revenirea acestui model necesită mai multe condiții care trebuie îndeplinite cu privire la costuri, cerere și tehnologie. (05.11)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

-
Stellantis începe producția noului Jeep Compass în Italia













Deja e prea mult.
Nemtii vor primi o palma pe care n-o vor uita mult timp.
O slehta de huligani impertinenti si aroganti ! Asta reprezinta VAG !
http://www.automarket.ro/tv/reclame/vw-ia-peste-picior-motociclitii-n-ultima-reclam-proprie-din-africa-de-sud-2230.html
Adevarul iese la lumina, gata cu VW... YES UI CHEN, OBAMA PRESEDINTE, JOS ILIESCU SI BASESCU,
Citind stirea inclin sa dau dreptate amandurora, dar parca principala vina ar avea-o totusi VW.
@adevarul.com, si cu "Wir lieben autos" cum ramane? Nu cred ca e corect sa te legi de sloganuri. Toate sloganurile sunt facute sa te atraga, sunt ceva scurt, la obiect, care urmaresc sa puna in prim plan produsul tau in fata concurentei.