Toyota face din Prius marca auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii vor lansa o gama de modele hibride care vor fi comercializate sub un nou brand, care primeste numele Prius.
V-am anuntat in urma cu ceva timp ca Toyota planuieste ca din 2011 sa lanseze o gama de hibride care sa poarte numele Prius.
Conform revistei Automobile Magazine, Toyota va crea din Prius un nou brand, care sa comercializeze modele hibride. Dupa 2011 hibrizii japonezi nu vor mai fi vanduti sub numele de Toyota, ci sub marca Prius.
Gama Prius va oferi trei modele diferite, care au primit nume de cod A, B si C. Prius A va fi introdus in 2009, modelul cu numele de cod B va fi introdus in 2010, iar modelul C va fi lansat in 2011.
In ceea ce priveste dimensiunile viitorilor hibrizi, se cunoaste ca cel mai mic va fi asemanator modelului Yaris, iar cel mai mare va avea aceleasi dimensiuni ca si modelul Camry.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)