Toyota incepe lupta pentru recastigarea imaginii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Recall-urile recente ale celor de la Toyota le-au adus acestora un prejudiciu de imagine semnificativ. Constructorii americani de automobile au incercat sa profite de aceasta oportunitate si au creat diverse oferte pentru posesorii de Toyota, dar divizia de marketing nu a stat pe loc. Toyota poarta discutii cu dealerii sai privind introducerea unei garantii de 10 ani pe piata din America de Nord, precum si oferirea de bonusuri de "loialitate" clientilor care isi cumpara o Toyota noua.
Cei de la Toyota iau in considerare implementarea unui program de intretinere gratuita a modelelor sale, care ar include elemente precum schimburi de ulei gratuite si alte schimbari de consumambile realizate fara niciun cost pentru consumator. Programul de garantie extinsa al celor de la Toyota s-ar intinde pe o perioada de 10 ani sau 160.000 de kilometri si ar fi valabila pentru trenul de rulare. In acest moment, Toyota ofera o garantie de 5 ani si 100.000 de kilometri in Statele Unite ale Americii, iar politica a fost extinsa recent si in Romania. Garantia actuala a celor de la Toyota asigura pentru trei ani si toate componentele masinii in afara de cele supuse uzurii normale si a consumabilelor.
Vanzarile Toyota pe piata din Statele Unite ale Americii au scazut cu 16 procente in luna ianuarie a acestui an, atingand cel mai slab nivel din ultimul deceniu. Scaderea vanzarilor a fost cauzata de sistarea comercializarii celor mai bine vandute modele ale constructorului japonez din initiativa proprie.
Specialistii americani estimeaza ca vanzarile Toyota vor reveni la nivelul normal pana in luna aprilie, dar cota de piata a celor de la Toyota pentru acest an va scadea cu 1 procent fata de nivelul din 2009. Pentru moment, oficialii Toyota din Statele Unite ale Americii nu au confirmat intentia de a exinde garantia oferita.Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Comentarii (0)