Toyota incepe lupta pentru recastigarea imaginii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Recall-urile recente ale celor de la Toyota le-au adus acestora un prejudiciu de imagine semnificativ. Constructorii americani de automobile au incercat sa profite de aceasta oportunitate si au creat diverse oferte pentru posesorii de Toyota, dar divizia de marketing nu a stat pe loc. Toyota poarta discutii cu dealerii sai privind introducerea unei garantii de 10 ani pe piata din America de Nord, precum si oferirea de bonusuri de "loialitate" clientilor care isi cumpara o Toyota noua.
Cei de la Toyota iau in considerare implementarea unui program de intretinere gratuita a modelelor sale, care ar include elemente precum schimburi de ulei gratuite si alte schimbari de consumambile realizate fara niciun cost pentru consumator. Programul de garantie extinsa al celor de la Toyota s-ar intinde pe o perioada de 10 ani sau 160.000 de kilometri si ar fi valabila pentru trenul de rulare. In acest moment, Toyota ofera o garantie de 5 ani si 100.000 de kilometri in Statele Unite ale Americii, iar politica a fost extinsa recent si in Romania. Garantia actuala a celor de la Toyota asigura pentru trei ani si toate componentele masinii in afara de cele supuse uzurii normale si a consumabilelor.
Vanzarile Toyota pe piata din Statele Unite ale Americii au scazut cu 16 procente in luna ianuarie a acestui an, atingand cel mai slab nivel din ultimul deceniu. Scaderea vanzarilor a fost cauzata de sistarea comercializarii celor mai bine vandute modele ale constructorului japonez din initiativa proprie.
Specialistii americani estimeaza ca vanzarile Toyota vor reveni la nivelul normal pana in luna aprilie, dar cota de piata a celor de la Toyota pentru acest an va scadea cu 1 procent fata de nivelul din 2009. Pentru moment, oficialii Toyota din Statele Unite ale Americii nu au confirmat intentia de a exinde garantia oferita.Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)