Toyota Prius împlineşte 10 ani în SUA şi două milioane de exemplare vândute în lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota Prius împlineşte în acest weekend 10 ani de la lansarea oficială pe piaţa din SUA. Evenimentul coincide cu atingerea unei noi borne importante: două milioane de exemplare vândute în toată lumea.
Hibridul celor de la Toyota a fost lansat în 10 octombrie 2000 (a zecea zi a celei de-a zecea luni din an) în Statele Unite, la trei ani de la prezentarea oficială din Japonia a unuia dintre cele mai "curioase" modele de pe piaţă la acea vreme. Până astăzi, Toyota a "hibridizat" 2.012.000 de clienţi, calculele companiei japoneze arătând că ]n tot acest timp au fost "salvate" 11 milioane de tone de CO2.
Conform datelor tehnice oferite de producătorul nipon, cea mai nouă generaţie Prius consumă 4.0 litri în regim mediu mixt, emisiile de CO2 fiind unele dintre cele mai scăzute de pe piaţă: 92 de grame CO2/km.
via | Toyota
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mercedes-Benz marchează 125 de ani de la apariția modelului Mercedes 35 CP. Acesta este primul model din istoria mărcii care a purtat numele Mercedes și este, totodată, prima mașină modernă din istorie. (13.11)
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
Adio, Ford Focus. Ultimul exemplar a fost produs după 27 de ani de fabricație

-
Noul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în Spania

-
Dacia vrea să reducă producția de mașini la uzina din Mioveni, din 2026

-
Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie

-
Cameleon













Iar prostimea va elimina din start notiunea de hibrid, electric, ecologic etc, avand credinta ferma ca el ca individ nu este altceva decat tinta unui conspiratii mondiale puse la cale de un cerc de oameni rai ce conduc guvernele din umbra.
Cel mai probabil un reprezentant al acestei categorii de oameni (si ma refer la tine, isa) nu va intelege ca aceasta febra eco nu are implicatii doar asupra tehnologiei motoarelor auto Va ignora restul aspectelor (probabil cu mult mai importante): recuperarea materialelor dintr-o masina casata, tehnologii de fabricatie nepoluante (indiferent de domeniul vietii), optimizarea centralelor termice, diminuarea cantitatilor de poluanti din industrie (mai ales cea chimica).
Este evident, domnule isa, ca in ceea ce te priveste, totul se reduce la masina ta si la cat de putin consuma ea compartiv cu un mega vapor uitand ca un megavapor transporta poate de sute de mii de ori mai mult decat o face harbul tau. Asta pentru ati aduce tie "la botul calului" calculatorul, mousul, televizorul cu plasma dupa care iti curg balele in mall sau chiar papica aia gen mcdonalds dupa care te dai in vant.
Asa ca isa, ia-te de mana cu primul comentator (ala cu ochelari de cal) si incercati doar sa nu o faceti pe inteighentii pentru ca daca stii altceva decat fotbal, manele si masini cu siguranta asta nu poate fi decat zerotv.
on-topic: 2.000.000 de clienti poate nu e mult dar postacul ochelarist uita ca a fost primul hibrid de serie si ca in fapt aceasta masina a schimbat viziunea "prostimii" asupra mediului fiind un deschizator de drum pentru absolut toata lumea auto.
Nu pot sa zic decat la mai mare, Toyota!
- Du-te si pune apa si imparte asa mai departe!
Se duce Sf. Petru dar, la un moment dat, iar vede ca se imputineaza apa cu creier si se duce iar la Dumnezeu.
- Du-te pune apa si imparte mai departe!
Sf. Petru se conformeaza si de data asta. Dar intr-un tarziu se termina si creierele si apa si amestecul si tot.
- Acu' ce fac Doamne?
- Mai sunt multi?
- Da Doamne, multi...
- Da-le diplome!
nici nu ma mira.
Acum 13 ani hibridul era o utopie, dar unii au crezut în ea şi uite că azi toţi se înghesuie să scoată pe piaţă hibride şi electrice. Se va cerceta, se va experimenta şi încet vor dispărea inconvenientele acestora.
Hibridul în sine (cel puţin varianta hibrid paralel cum e Prius) nu e de viitor, dar va rămâne în istorie deoarece a deschis ochi şi drumuri noi.
Să sperăm spre un viitor mai verde!