Toyota produce in continuare vehicule cu probleme la pedalier
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ciuda faptului ca a organizat un recall masiv in Statele Unite ale Americii in decursul anului trecut si a initiat un altul de dimensiuni mari la inceputul acestui an, Toyota produce in continuare automobile cu aceleasi specificatii precum cele implicate in rechemarea in service anuntata anul trecut. Problema modelelor respective statea in faptul ca pedala de acceleratie ar fi putut sa ramana blocata la podea, lucru care ar fi putut sa creeze situatii periculoase, in special pentru vehiculele cu transmisie automata. Mai mult decat atat, vehiculele care ar fi trebuit sa fie rechemate in service dar nu au fost inca vandute asteapta in showroom-urile americane fara sa fie reparate, deoarece Toyota considera ca aceste modele sunt lipsite de riscuri in momentul in care sunt noi.
Oficialii Toyota au declarat ca problema respectiva ar putea surveni doar in cazul vehiculelor vechi, iar atunci problema ar putea fi una extrem de rara. Pentru moment, cei de la Toyota nu au inca un remediu exact al acestei probleme, iar proprietarii de automobile Toyota din Statele Unite ale Americii ar putea fi chemati in service pentru anumite modificari, in functie de considerentele celor de la Toyota.
Se pare ca ansamblul cu probleme provine de la un furnizor al celor de la Toyota, cei de la CTS. Organismul american NHTSA investigheaza posibiliatea ca furnizorul CTS sa fi vandut subansamble cu probleme si altor constructori.Recall-ul celor de la Toyota a afectat 4.2 milioane de unitati Toyota si Lexus din Statele Unite ale Americii. Toyota ar putea extinde recall-ul din SUA si pentru anumite unitati din Europa, anunta France Presse. Primele informatii anunta ca acesta ar putea viza in jur de doua milioane de unitati, ceea ce ar echivala cu mai mult de jumatate din vanzarile totale Toyota la nivel mondial. Recall-ul masiv al celor de la Toyota a implicat schimbarea presului de la sofer si o eventuala remodelare a pedalei de acceleratie, pentru a impiedica blocarea acesteia in presul soferului.
Via | USAToday
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În urmă presiunilor venite din toate părțile, Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035. În schimb, obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 cu 90% comparativ cu nivelul din 2021. (17.12)
-
Nissan își va dubla gama globală de modele de performanță Nismo, ajungând la 10, ca parte a unui amplu plan de redresare al producătorului japonez. (16.12)
-
Această colaborare în ediție limitată marchează 60 de ani de la prima victorie a Honda în Formula 1. Pe 24 octombrie 1965, Honda RA272 a câștigat Marele Premiu al Mexicului, devenind prima mașină japoneză care a obținut o victorie în F1. (16.12)

















"Toyota says it still is making cars and trucks with potentially sticking accelerator-pedal assemblies that triggered a recall last Thursday of 2.3 million Toyota-brand cars and trucks.
The automaker, reeling from its second throttle-related recall in three months, previously had said it continues to sell the vehicles and that it believes they are risk-free when new."
Unde e confuzia?