- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul de la Maranello a deschis oficial reprezentanța din România, alături de noul său partener, Holand Automotive Group. Cu această ocazie, noul Amalfi a fost expus, în premieră, la noi în țară. (30.10)
-
Potrivit unui studiu realizat de către platforma Autovit.ro, care tocmai a aniversat 25 de ani de activitate, importurile de mașini second-hand au crescut cu 18% în primele 8 luni ale anului 2025. Înmatriculările de mașini noi au scăzut cu 9.6%. (28.10)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că circulația rutieră a fost închisă pe Transfăgărășan și Transalpina, din cauza condițiilor meteo nefavorabile. (21.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Toyota Yaris, în România de la 11.097 euro cu TVA inclus






















































Si arunca o privire si prin curtea concurentei sa vezi cam ce puteri se regasesc la aceasta clasa...poate vei alege un Polo de 1.2 cu 60 CP...
@GP Nu stiu tu unde pozitionezi masina asta fiindca iarasi,aruncand o scurta privire peste concurenta vei vedea ca pretul (REAL 11.097 euro TVA inclus,iar cu RABLA -> 8.397 euro cu TVA inclus) este foarte competitiv...
Mai bine prefer un Logan/Sandero 1.2 sau chiar 1.6 16v, cu 6-7000 + tichete, versiunea cea mai buna din gama, si de restul banilor, bag benzina. :))
Polo pleaca de la 11.021 si aici chiar s-a inventat termenul " CHEL" (vezi fisa de dotari pe echiparea Trendline),nu tu bancheta spate rabatabila,nu tu oglizni electrice,NU AER CONDITIONAT,NU INCHIDERE CENTRALIZATA PE CHEIE,NU COMPUTER DE BORD,fara USB si intrare aux audio,comenzi pe volan,iarasi mai greu,elemente ce se gasesc in standard pe NOUL YARIS si nu mai zic de fiabilitate si de garantia de 5 ANI...
Sincer,nu stiu de ce postezi dc esti varza,devi penibil!
Nu-mi vine sa cred ca in anul 2011 Toyota mai are indrazneala sa arunce pe piata o masina cu finisaje sub Suzuki Swift, dar la pret de Polo. Este o nerusinare!
93 NM la 6000 rpm turatie la care consuma 12 la suta nu 4,8
155 km/h viteza maxima, masina vanduta in 2011 care merge ca dacia lui bunicu
0 100 km/h 15s , 15 secunde .. incredibil cred ca e in top cele mai lente masini de pe piata
daca urca 2 persoane in masina asta poti sa uiti de consumul asta cosmetizat si poti sa uiti de orice depasire sau urcare in rampa,
jenant,
si cu un pret de plecare de 10100euro
Sau 1.1 Diesel 75Cp cu 3.2/3.8 % si un pret de 11578 €
Puneti pretul la Yaris cel de lista (Atentie,exista inca de la lansare Oferta Optimo cu pretul de plecare de 11.097 euro TVA inclus) iar la Polo peretul din Oferta Atractive...
Nu va e rusine sa o dati in halul asta de gard?
Putini stiu si va bazati pe asta...
Jenant!!!
Auzi tu, Rio ?! :))
11.097 Euro pt Tpyota Yaris 1.0 ( 69 CP ) Terra Optimo la un nivel de echipare standard MULT mai ridicat si cu garantie 5 ani sau 160.000 km.
Te rog "Seba" :) sa rectifici si tu in tabelul comparativ pt a nu-i induce in eroare pe potentialii clienti...
Merci!
La Noul Yaris nu am remarcat dotarea aceasta?
Cum este posibil?