Toyota Yaris, în România de la 11.097 euro cu TVA inclus

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 19.10.2011
Toyota a lansat noul Yaris pe piaţa din România. Modelul are un preţ de lansare de 11.097 euro cu TVA inclus şi a debutat concomitent în 20 de reprezentanţe Toyota din România.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune Toyota Yaris 1.0 VVT-i
Lungime (mm) 3.885
Latime (mm) 1.695
Inaltime (mm) 1.510
Ampatament (mm) 2.510
Greutate (Kg) 1.025
Capacitate (cc) 998
Puterea maxima (CP/rpm) 69/6.000
Cuplu maxim (Nm/rpm) 93/6.000
Viteza maxima (Km/h) 155
Acceleratie 1-100Km/h (s) 15.3
Consum mediu (litri/100 km) 4.8

Toyota Yaris a debutat în 20 de locaţii Toyota din ţară şi are un preţ special de lansare de 11.097 euro cu TVA inclus. Cea de-a treia generaţie a subcompactei nipone este fabricată în Franţa şi este oferită în compania a trei motorizări – 1.0 VVT-I de 69 CP, 1.33 Dual VVT-I de 99 CP şi 1.4 D-4D 90 CP. Modelul se mândreşte şi cu elemente noi în materie de conectivitate, noua generaţie beneficiind de sistemul Toyota Touch şi Toyota Touch&Go, care integrează o serie de funcţii multimedia puse la dispoziţia şoferului cu ajutorul comenzilor de pe volan şi a unui afişaj de 6.1 inch cu ecran tactil. Pe lângă sistemul de navigaţie, sistemul celor de la Toyota integrează şi căutarea prin Google Maps şi micronavigaţie cu ajutorul smartphone-ului utilizatorului.

Cei de la Toyota au abordat un design mai dinamic şi mai sofisticat pentru Yaris, păstrând însă calităţile generaţiilor precedente ale acestui model. Interiorul lui Yaris este mai spaţios decât cel al predecesorului său, iar calitatea materialelor şi conectivitatea multimedia au atins noi cote. Printre punctele forte ale acestui model se numără şi consumul redus de carburant, emisiile reduse de noxe şi un echilibru între confort şi agilitate oferit de suspensia revizuită şi servodirecţia asistată electric, spun oficialii mărcii japoneze.

Yaris are şi cel mai bună rază de bracare din segmentul B: 4.7 metri, în timp ce coeficientul aerodinamic este şi el pe primul loc în clasă, cu o valoare de 0.287.

Motorul entry-level, un VVT-I de 1.0 litri, consumă 4.8 litri la sută şi emite 111 grame CO2 pe kilometru. Unitatea este fabricată în Polonia şi se mândreşte cu cea mai redusă valoare a consumului în segmentul său. Cuplul maxim este de 93 Nm şi este atins la 3.600 rpm. Fratele său mai mare, o unitate Dual VVT-I de 1.33 litri, dezvoltă 99 CP la 6.000 rpm şi 125 Nm la 4.000 rpm. În compania transmisiei Multidrive S, consumul mixt declarat al acestei motorizări este de 5.1 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 118 grame pe kilometru.

Motorul D-4D de 1.4 litri este cea mai mare unitate oferită pe Yaris şi are cel mai mare cuplu motor din gamă – 205 Nm între 1.800 şi 2.800 rpm. Unitatea dezvoltă 90 CP la 3.800 rpm şi se mândreşte cu un consum mixt de numai 3.9 litri la sută, alături de emisii de 104 grame CO2 pe kilometru. Cel mai ieftin Yaris diesel costă 14.710 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Yaris a devenit cu 20 de kilograme mai uşor decât predecesorul său, deşi dimensiunile sale au crescut.

Modelul are până la nouă airbag-uri în dotarea standard, în funcţie de nivelul de echipare ales.

Toyota Yaris VS. CONCURENŢA

 

MODEL Toyota YARIS VW POLO FORD FIESTA RENAULT CLIO OPEL CORSA
VERSIUNE DE BAZĂ 1.0 69 CP
Terra
1.2 60 CP
Trendline Attractive 
1.25 60 CP
Ambiente 
1.2 16v 75 CP
Authentique 
1.0 Twinport 65 CP
Selection
PREŢ (Euro)*

11.097 (preţ de lansare)

12.691 (listă)

11.472 11.550 11.250 10.930
DIESEL ECHIVALENT 1.4 D-4D 90 CP
Sol MMT
1.6 TDI CR 90 CP
Highline DSG 
1.6 TDCI 85 CP
Titanium 
1.5 dCi 90 CP
Night&Day 
1.3 CDTI 95 CP
Cosmo Ecoflex S/S 
PREŢ (Euro)* 17.980 17.940 15.850 14.700 16.610
*Preţuri de listă. fără oferte speciale. TVA inclus.

Pentru fişa tehnică a lui Yaris şi lista completă de preţuri, CLICK AICI.

Via | Toyota

Comentarii (17)

  • ce racheta
    Super scump. Un 69 de cai "foarte" potrivit sa depasesti tiruri ;). Banuiesc ca si in oras te "ajuta" foarte mult
    12 5
  • Buna masina
    E superba masina, dar e mult peste posibilitatile unui om de rand din romania.
    11 7
  • @gabi
    Inainte de a te pronunta,du-te si fa un Drivetest si ai sa ramai surprins (stai relax ca e moka,nu te impacienta!).
    Si arunca o privire si prin curtea concurentei sa vezi cam ce puteri se regasesc la aceasta clasa...poate vei alege un Polo de 1.2 cu 60 CP...
    @GP Nu stiu tu unde pozitionezi masina asta fiindca iarasi,aruncand o scurta privire peste concurenta vei vedea ca pretul (REAL 11.097 euro TVA inclus,iar cu RABLA -> 8.397 euro cu TVA inclus) este foarte competitiv...
    10 7
  • @
    @Lexmark: Polo ala de care vb tu, nu are un pret asa piperat. Cum sa dai 12.691 euro TVA inclus pe un motor de 1.0 69cp ? Si nu uita... este pret de pornire ? Adica dotarile sunt minime.
    Mai bine prefer un Logan/Sandero 1.2 sau chiar 1.6 16v, cu 6-7000 + tichete, versiunea cea mai buna din gama, si de restul banilor, bag benzina. :))
    6 7
  • @ScorpyonVAG
    Prietene,vb sa nu taci...
    Polo pleaca de la 11.021 si aici chiar s-a inventat termenul " CHEL" (vezi fisa de dotari pe echiparea Trendline),nu tu bancheta spate rabatabila,nu tu oglizni electrice,NU AER CONDITIONAT,NU INCHIDERE CENTRALIZATA PE CHEIE,NU COMPUTER DE BORD,fara USB si intrare aux audio,comenzi pe volan,iarasi mai greu,elemente ce se gasesc in standard pe NOUL YARIS si nu mai zic de fiabilitate si de garantia de 5 ANI...
    Sincer,nu stiu de ce postezi dc esti varza,devi penibil!
    9 5
  • Alex Radoi
    M-am urcat in ea!!!
    Desi interiorul arata binisor de la distanta, in realitate e JA-LE!!! Partea orizontala a bordului, cea de sub parbriz, se lasa cu totul la orice apasare cu varful degetelor, tot bordul e numai in plastic subtire, tare, oribil, total neplacut la atingere. Aaceeasi situatie si la usi, suna a plastic gol fetele (de fapt doar din asta sunt facute, modelul de baza nu are vreun pic de textil), totul e la misto in interior, scaunele, daca tragi de spatare au joc similar cu Loganul, am ramas surprins la modul cel mai negativ. Contraziceti-ma, dati cu negative, insa o faceti aiurea fiindca probabil inca nu v-ati urcat in ea. Cum sa ompari troaca asta cu Polo, care la ora actuala este etalon in gama la nivel de interior, cu finisaje demne de un Golf IV, daca nu chiar spre Passat.

    Nu-mi vine sa cred ca in anul 2011 Toyota mai are indrazneala sa arunce pe piata o masina cu finisaje sub Suzuki Swift, dar la pret de Polo. Este o nerusinare!
    12 8
  • Alex Radoi
    @Lexmark
    Conduc de vreo 4 ani Aygo 1.0VVT-i, masina misca in oras (pentru ca are vreo 150kg in minus fata de Yaris), insa in afara, la depasiri, ce mama dracului sa faci cu 93Nm? E praf! Deci gandeste-te cum trebuie sa fie un Yaris cu motorul ala: in oras PUTOARE si in afara MOARTE PE ROTI!
    11 6
  • razvanis
    motorizare
    e penibila fisa tehnica
    93 NM la 6000 rpm turatie la care consuma 12 la suta nu 4,8
    155 km/h viteza maxima, masina vanduta in 2011 care merge ca dacia lui bunicu
    0 100 km/h 15s , 15 secunde .. incredibil cred ca e in top cele mai lente masini de pe piata
    daca urca 2 persoane in masina asta poti sa uiti de consumul asta cosmetizat si poti sa uiti de orice depasire sau urcare in rampa,
    jenant,
    10 8
  • de ce este atat de urata?
    1 5
  • Rio?
    De ce nu ati pus in lista de la concurenta si Kia Rio? Nu ar fi dat bine un motor de 1.2 85Cp si consum mediu de 4.3 (cu ISG) nu?
    si cu un pret de plecare de 10100euro
    Sau 1.1 Diesel 75Cp cu 3.2/3.8 % si un pret de 11578 €
    1 4
  • @Sebastian Toma
    Ce e cu acel comparativ total neadevarat???
    Puneti pretul la Yaris cel de lista (Atentie,exista inca de la lansare Oferta Optimo cu pretul de plecare de 11.097 euro TVA inclus) iar la Polo peretul din Oferta Atractive...
    Nu va e rusine sa o dati in halul asta de gard?
    Putini stiu si va bazati pe asta...
    Jenant!!!
    5 3
  • Du-te invartindu-te cu chinezaria a ta
    Auzi tu, Rio ?! :))
    2 2
  • Rectificari
    11.472 Euro este pretul unui Polo 1.2 ( 60 CP ) Atractive dupa majorarea preturilor valabila de la 01.10 2011 de cand se plateste extinderea de garantie pana la 4 ani sau 120.000 km versus
    11.097 Euro pt Tpyota Yaris 1.0 ( 69 CP ) Terra Optimo la un nivel de echipare standard MULT mai ridicat si cu garantie 5 ani sau 160.000 km.
    Te rog "Seba" :) sa rectifici si tu in tabelul comparativ pt a nu-i induce in eroare pe potentialii clienti...
    4 2
  • Lexmark
    @seba
    Apreciez modificarile facute.
    Merci!
    3 0
  • yaris
    18.000 euro pentru un diesel de 90 CP????!!!!!!!!!
    1 2
  • Intrebare: Lumini de zi?...
    Nu s-a dat lege in UE cum ca de la 01.01.2010 TOATE autoturismele comencializate in UE sa fie dotate cu lumini de zi?
    La Noul Yaris nu am remarcat dotarea aceasta?
    Cum este posibil?
    1 0
  • DALLAS_SEN
    FOARTEEEE SCUMPAAA
    Foarteeeeee buna IDEEA de a schimba ceasurile de bord de pe mijloc in dreptul soferului, altfel masinutza este OK dar foarteeeeee scumpa - cine vrea o masina mica si buna sa caute la C3. - preturi mai de bun simtz.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru