Ultimele teste EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
EuroNCAP a dat astazi publicitatii rezultatele testelor la noile modelele Land Rover Freelander 2 si Suzuki Grand Vitara.
In urma acestor teste, Freelander 2 devine primul SUV compact care a primit cinci stele. Grand Vitara nu a atins aceeasi performanta, incasand doar patru stele, dar a inregistrat unul dintre cele mai bune rezultate la protectia pietonilor pentru categoria SUV-urilor compacte.
Land Rover Freelander 2
In urma impactului frontal, coloana de directie s-a deplasat orizontal, creand mai mult loc pentru sofer. Genunchii si osul femural de la ambele picioare ale soferului au fost protejati de un airbag imens. Land Rover a aratat ca airbag-urile au putut proteja pasageri de diferite dimensiuni care stateau in pozitii diferite.
Testul impactului lateral a decurs perfect pentru Freelander 2, pierzand un singur punct pentru protectia in zona pieptului.
Modelul a primit punctaj maxim atat la protectia copilului mare cat si acelui mic. Prezenta sistemului de ancore ISOFIX pentru scaunele de copii din spate nu si-a semnalat in mod clar utilitatea.
Freelander 2 are sistem de avertizare pentru centura de siguranta a soferului si a pasagerului din dreapta. La capitolul protectia pietonilor modelul a inregistrat cele mai slabe rezultate.
Protectia capului copiilor sau adultilor pietoni, in cazul unui impact, a fost practic inexistenta.
Suzuki Grand Vitara
La impactul frontal a aparut o problema grava. Airbag-ul nu a avut suficienta presiune pentru a preintampina impactul dintre capul soferului si volan. In zona pedalelor a existat o avarie care ar putea afecta labele picioarelor si gleznele soferilor. Structura plansei de bord prezinta un potential pericol pentru zona genunchilor si a femurului atat la sofer cat si la pasagerul din dreapta.
Grand Vitara a excelat la impactul lateral si la testul cu stalpul, inregistrand punctaj maxim. Avertizorul sonor pentru scaunul special pentru copii nu este valabil in toate limbile europene. Prezenta ancorelor ISOFIX nu s-a dovedit a fi bine marcata.
Sistemul de avertizare pentru centura de siguranta exista doar pentru scaunul soferului.
Bara frontala a oferit punctaj maxim la protectia picioarelor pietonilor, lucru care nu s-a intamplat cu zona din fata a capotei.
Nota:
1. Testul impactului frontal se realizeaza la viteza de 64 km/h.
2.Testul impactului lateral se realizeaza la viteza de 50 km/h
3.Testul cu stalpul se realizeaza la viteza de 29 km/h.
4.Testul protectiei la pietoni se realizeaza la viteza de 40 km/h.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tinerii în vârstă de 17 ani vor putea obține permisul de conducere, categoria B, iar cei în vârstă de 18 ani vor putea obține permisul de conducere pentru camioane. Totodată, se pregătește tranziția către un permis digital. Acestea sunt doar câteva dintre noile reguli anunțate de Uniunea Europeană. (22.10)
-
Euro NCAP a efectuat o nouă rundă de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 mașini noi. Dintre mașinile testate, 15 modele au fost notate cu 5 stele. Printre mașinile cele mai sigure se numără Mazda 6e, Audi Q3 și BMW X3. (16.10)
-
Filiala britanică a mărcii Citroen a emis un ordin de stop-drive pentru clienții a 4 modele vândute în această țară. Marca franceză încearcă să repare o problemă serioasă la sistemul de frânare. (19.09)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale





Comentarii (0)