Un model Ford produs in China are problemele acuzate de Toyota in recall-urile sale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford a anuntat joi ca va suspenda productia unui model vandut in China care ar putea sa sufere de aceleasi probleme legate de blocarea pedalei de acceleratie acuzate de Toyota prin deja celebrele sale recall-uri majore anuntate in ultima perioada in SUA, Europa si China.
"Am oprit productia utilitarei Transit Classic in China", a anuntat un purtator de cuvant Ford, adaugand ca producatorul american va analiza foarte atent piesele oferite de acelasi furnizor pe care il acuza Toyota. Conform oficialilor Ford, compania americana a produs pana acum 1663 de masini cu aceleasi pedale precum cele ale modelelor afectate Toyota, insa nu a fost inregistrat pana acum niciun incident. "Singura versiune Transit afectata de analiza noastra este Transit Classic, productia fiind insa mai mica de 2000 de unitati. Desi nu a existat nicio plangere pana in acest moment, am initiat o verificare atenta a elementelor de asamblare", au declarat oficialii Jiangling Motors Company, partenerul Ford pe segmentul utilitar in China.
Numarul de masini pe care Toyota le recheama pentru verificari in service-urile din SUA, Europa si China din cauza unui potential defect al pedalei de acceleratie a ajuns la 5.3 milioane, echivalentul a doua treimi din intreaga productie mondiala a producatorului japonez in 2009.
Anuntul Ford vine la foarte scurt timp dupa ce compania americana a anuntat ca a incheiat anul trecut pe profit, fiind primul rezultat pozitiv anual Ford din 2005 incoace.CLICK AICI pentru a vedea intregul film al recall-urilor Toyota din ultimele trei luni.
via | Automotive News (inreg)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tinerii în vârstă de 17 ani vor putea obține permisul de conducere, categoria B, iar cei în vârstă de 18 ani vor putea obține permisul de conducere pentru camioane. Totodată, se pregătește tranziția către un permis digital. Acestea sunt doar câteva dintre noile reguli anunțate de Uniunea Europeană. (22.10)
-
Euro NCAP a efectuat o nouă rundă de teste de siguranță cu nu mai puțin de 18 mașini noi. Dintre mașinile testate, 15 modele au fost notate cu 5 stele. Printre mașinile cele mai sigure se numără Mazda 6e, Audi Q3 și BMW X3. (16.10)
-
Filiala britanică a mărcii Citroen a emis un ordin de stop-drive pentru clienții a 4 modele vândute în această țară. Marca franceză încearcă să repare o problemă serioasă la sistemul de frânare. (19.09)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026













Rolls-Royce se lauda ca ei isi produc in-house pana si suruburile.
Iar noi beleam fasolea la ei si ziceam ca la pretul unui RR, isi permit.
Bun, CTS a comis-o si-o va fura. Ce ar trebui sa ne puna pe gandur este faptul ca CTS nu este o firmulita obscura din China, este o firma americana (Indiana) cu reputatie, ce furnizeaza componente nu numai astora de la Toyota si Ford, dar si altora.
Sa nu uitam ca si VW a comis-o cu ceasurile de bord de pe Lambo care erau aceleasi cu R8 sau Bentley care are chei de Audi.
Cum s-a ajuns in halul asta incat din 10+ milioane de bucati, sa treaca testele si sa nu se gaseasca defectele (nu defectul!)
Doamne, fereste-ma de prieteni (fabricantul masinii) ca de dusmani (ceilalti participanti la trafic) am eu grija?
http://politicolnews.com/topics/toyota-car-deaths/
Nu ca as fi detractor Toyota! ;)
@Neo Galaxy: La intrebare ti-a raspuns cozappz. Si nici nu contest existenta soferilor prosti. Cu toate astea, pedalele trebuie sa functioneze corect la orice masina , indiferent de marca, sunt vitale pentru controlul in timpul condusului. La asta m-am gandit eu. Tu, in schimb, in loc sa faci un cometariu pertinent referitor la articol, ii jignesti aiurea pe cei care posteaza alte comentarii - atat poti tu sa gandesti si sa "scri" .
Asta ca ala a murit din cauza pedalierului este o vrajeala, orice om care moare intr-o toyota/lexus a murit din cauza pedalierului asa or sa zica media in america si nu numai un fel de gripa porcina orice om mort a murit de porcina pe acelasi principiu se merge si aici, si chiar sa fie asa sa mori din cauza ca ti-a ramas acceleratia blocat atunci chiar tr sa mori pt ca esti prost de ambreiaj,(la manuala) frana, punct neutru nu ai auzit
Sa imi dea mie un lexus si merg cu el 10 ani si nu o sa mor ca a ramas pedalierul blocat, pot sa mor ca am mers cu viteza, ca intra un tampit in mine s.a. asta cu pedalierul e ca la al care i sa blocat cruis control in oras
Nu zic ca toyota nu a gresit constructia acceleratiei dar sa faci din tantar armasar...
Cum am zis si mai sus acestea sunt niste jocuri facute de americani ca sa isi vanda ei tancurile lor aflate in faliment, atat nu mai mult