Uzina care produce Lancia Ypsilon se inchide definitiv in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Protestele si grevele angajatilor Fiat Group din Sicilia nu au cum sa intoarca decizia pe care managementul companiei a luat-o in cursul anului trecut: inchiderea uzinei Termini Imerese. Conform presedintelui Sergio Marchionne, decizia este ireversibila si a fost luata dupa o analiza atenta a potentialului fiecarei fabrici in parte.
"Aceasta uzina nu este competitiva din punct de vedere structural. Pierdem bani pentru fiecare masina produsa in acest stabiliment", afirma Marchionne, care spune ca productia de la Termini Imerese va lua sfarsit in cursul anului 2011. In acest moment, uzina produce modelul Lancia Ypsilon, viitoarea generatie a modelului subcompact Lancia urmand sa fie produsa intr-o fabrica inca necunoscuta.
Conform declaratiilor lui Marchionne, cele 1400 de locuri de munca de la Termini Imerese nu vor fi pur si simplu sterse, urmand ca angajatii sa fie "reconvertiti profesional", fara ca seful Fiat sa dea detalii despre ce inseamna acest lucru.
via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













P.S
O sa ne ingroape Baselu'
Sau sa reduca salariile.